eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoPrzeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158412057

1.5.8.) Numer faksu: 156872449

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e8b777e-c6cd-11ec-b879-9a86e5ac3946

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e8b777e-c6cd-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023436/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Przeprowadzenie kursów dla kadry pedagogicznej w ramach projektu "Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138826/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.272.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 68916,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Szkolenie z tutoringu
Szkolenie z tutoringu + certyfikat tutora I stopnia

Miejsce prowadzenia szkolenia: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
Czas trwania szkolenia: 64 godziny
Liczba uczestników: 20 osób – nauczyciele uczący w technikum (kierunki: technik logistyk, technik mechanik, technik pojazdów samochodowych, technik handlowiec, technik technologii drewna), w szczególności nauczyciele przedmiotów zawodowych
Opis kursu/wymagania:
Szkolenie z tutoringu: zorganizowane dla 2 grup (każda po 10 osób), dla każdej grupy 64-godziny, realizacja w ciągu 8 dni, w cyklach 2-dniowych (4 zjazdy).
Szkolenie skierowane do nauczycieli uczących w technikum (kierunki: technik logistyk, technik mechanik, technik pojazdów samochodowych, technik handlowiec, technik technologii drewna), w szczególności do nauczycieli przedmiotów zawodowych.
Szkolenie zakończone otrzymaniem Certyfikatu Tutora I stopnia.
Program szkolenia (minimum): miejsce tutoringu w edukacji, dobre praktyki tutorskie, nawiązanie relacji i prowadzenie pierwszego spotkania tutorskiego, prowadzenie tutoringu naukowego na przykładzie eseju tutorskiego, sztuka zadawania pytań w tutoringu, esej tutorski w praktyce, ćwiczenie rozmowy i dyskusji tutorskiej, elementy psychologii pozytywnej w tutoringu, narzędzia pracy z mocnymi stronami uczniów, wykorzystanie metod nauczania problemowego i studium przypadku w tutoringu, narzędzia tutoringu rozwojowego i wyznaczanie celów, planowanie procesu tutorskiego, udzielanie informacji zwrotnej i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami tutorskimi, wdrażanie i organizacja tutoringu w instytucji, rozpoczynanie pracy tutorskiej, podsumowanie kursu.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 podręcznik Tutora I stopnia,
 materiały szkoleniowe (obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020),
 przeprowadzenie egzaminu,
 wydanie Certyfikatu Tutora I stopnia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 53000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Kurs języka angielskiego na poziomie B2
Kurs języka angielskiego na poziomie B2 + egzamin

Miejsce prowadzenia kursu: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
Czas trwania szkolenia: minimum 120 godzin
Liczba uczestników: 5 osób
Opis kursu/wymagania:
Kurs językowy przeznaczony dla kadry zarządzającej i nauczycieli praktycznej nauki zawodu w celu przygotowania i opieki nad uczniami na planowanych zagranicznych praktykach zawodowych w ramach programu Erasmus. Kurs języka angielskiego będzie zorientowany zawodowo – w programie kursu znajdą się zagadnienia z zakresu języka branżowego (branż mechanicznej, handlowej, drzewnej i logistycznej).
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu na poziomie B2,
 materiały szkoleniowe tj. minimum podręczniki + ćwiczenia, zeszyty, długopisy (obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020),
 wydanie zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
 przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych i wydanie certyfikatów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2 np. TELC lub równoważny*
* pełny wykaz egzaminów potwierdzających kwalifikacje do nauczania języków obcych znajduje się w Załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (poz. 1575), pkt. 1.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15916,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Collegium Wratislaviense sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021251817

7.3.3) Ulica: Łaciarska 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-104

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji-Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830635753

7.3.3) Ulica: UL. OKULICKIEGO, 16/26

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.