Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00138826/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158412057
1.5.8.) Numer faksu: 156872449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e8b777e-c6cd-11ec-b879-9a86e5ac39461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e8b777e-c6cd-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023436/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przeprowadzenie kursów dla kadry pedagogicznej w ramach projektu "Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138826/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 68916,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Szkolenie z tutoringuSzkolenie z tutoringu + certyfikat tutora I stopnia
Miejsce prowadzenia szkolenia: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
Czas trwania szkolenia: 64 godziny
Liczba uczestników: 20 osób – nauczyciele uczący w technikum (kierunki: technik logistyk, technik mechanik, technik pojazdów samochodowych, technik handlowiec, technik technologii drewna), w szczególności nauczyciele przedmiotów zawodowych
Opis kursu/wymagania:
Szkolenie z tutoringu: zorganizowane dla 2 grup (każda po 10 osób), dla każdej grupy 64-godziny, realizacja w ciągu 8 dni, w cyklach 2-dniowych (4 zjazdy).
Szkolenie skierowane do nauczycieli uczących w technikum (kierunki: technik logistyk, technik mechanik, technik pojazdów samochodowych, technik handlowiec, technik technologii drewna), w szczególności do nauczycieli przedmiotów zawodowych.
Szkolenie zakończone otrzymaniem Certyfikatu Tutora I stopnia.
Program szkolenia (minimum): miejsce tutoringu w edukacji, dobre praktyki tutorskie, nawiązanie relacji i prowadzenie pierwszego spotkania tutorskiego, prowadzenie tutoringu naukowego na przykładzie eseju tutorskiego, sztuka zadawania pytań w tutoringu, esej tutorski w praktyce, ćwiczenie rozmowy i dyskusji tutorskiej, elementy psychologii pozytywnej w tutoringu, narzędzia pracy z mocnymi stronami uczniów, wykorzystanie metod nauczania problemowego i studium przypadku w tutoringu, narzędzia tutoringu rozwojowego i wyznaczanie celów, planowanie procesu tutorskiego, udzielanie informacji zwrotnej i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami tutorskimi, wdrażanie i organizacja tutoringu w instytucji, rozpoczynanie pracy tutorskiej, podsumowanie kursu.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia,
podręcznik Tutora I stopnia,
materiały szkoleniowe (obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020),
przeprowadzenie egzaminu,
wydanie Certyfikatu Tutora I stopnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 53000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Kurs języka angielskiego na poziomie B2Kurs języka angielskiego na poziomie B2 + egzamin
Miejsce prowadzenia kursu: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
Czas trwania szkolenia: minimum 120 godzin
Liczba uczestników: 5 osób
Opis kursu/wymagania:
Kurs językowy przeznaczony dla kadry zarządzającej i nauczycieli praktycznej nauki zawodu w celu przygotowania i opieki nad uczniami na planowanych zagranicznych praktykach zawodowych w ramach programu Erasmus. Kurs języka angielskiego będzie zorientowany zawodowo – w programie kursu znajdą się zagadnienia z zakresu języka branżowego (branż mechanicznej, handlowej, drzewnej i logistycznej).
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie kursu na poziomie B2,
materiały szkoleniowe tj. minimum podręczniki + ćwiczenia, zeszyty, długopisy (obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020),
wydanie zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych i wydanie certyfikatów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2 np. TELC lub równoważny*
* pełny wykaz egzaminów potwierdzających kwalifikacje do nauczania języków obcych znajduje się w Załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (poz. 1575), pkt. 1.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15916,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Collegium Wratislaviense sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021251817
7.3.3) Ulica: Łaciarska 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-104
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COLLEGIUM WRATISLAVIENSE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
COLLEGIUM WRATISLAVIENSE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji-Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830635753
7.3.3) Ulica: UL. OKULICKIEGO, 16/26
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i transportem butli do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.