Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158373/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00181141/01 - Wynik z dnia 2023-04-18
- 2024/BZP 00210962/01 - Wynik z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malopolskie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4904581-cee9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079395/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158373
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2370.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 189918,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:1. Zadanie A – wyposażenie do samochodu ratownictwa medycznego.
2. Zadanie B – plecaki ratownika KPP.
3. Zadanie C – plecaki ratownika medycznego.
4. Zadanie D – wyposażenie do plecaka ratownika KPP.
5. Zadanie E – zestawy PSP R1 w plecaku.
W ramach zadania A zostaną zakupione m. in. kamizelki do trige, kamizelki KMDR, deski ortopedyczne, wózki do transportu noszy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
33140000-3 - Materiały medyczne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 105000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:1. Zadanie A – wyposażenie do samochodu ratownictwa medycznego.
2. Zadanie B – plecaki ratownika KPP.
3. Zadanie C – plecaki ratownika medycznego.
4. Zadanie D – wyposażenie do plecaka ratownika KPP.
5. Zadanie E – zestawy PSP R1 w plecaku.
W ramach zadania B zostanie zakupione 36 kpl. plecaków modułowych wraz z wyposażeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
33140000-3 - Materiały medyczne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 51000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:1. Zadanie A – wyposażenie do samochodu ratownictwa medycznego.
2. Zadanie B – plecaki ratownika KPP.
3. Zadanie C – plecaki ratownika medycznego.
4. Zadanie D – wyposażenie do plecaka ratownika KPP.
5. Zadanie E – zestawy PSP R1 w plecaku.
W ramach poszczególnych zadań zostanie zakupiony sprzęt medyczny opisany w ww. częściach. W ramach: zadania C zostanie zakupione 8 kpl. plecaków dla ratownika medycznego wraz z wyposażeniem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
33140000-3 - Materiały medyczne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:1. Zadanie A – wyposażenie do samochodu ratownictwa medycznego.
2. Zadanie B – plecaki ratownika KPP.
3. Zadanie C – plecaki ratownika medycznego.
4. Zadanie D – wyposażenie do plecaka ratownika KPP.
5. Zadanie E – zestawy PSP R1 w plecaku
W ramach poszczególnych zadań zostanie zakupiony sprzęt medyczny opisany w ww. częściach. W ramach: zadania D zostanie zakupione 24 kpl. dodatkowego wyposażenia do plecaków dla ratowników KPP,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
33140000-3 - Materiały medyczne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 19000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:1. Zadanie A – wyposażenie do samochodu ratownictwa medycznego.
2. Zadanie B – plecaki ratownika KPP.
3. Zadanie C – plecaki ratownika medycznego.
4. Zadanie D – wyposażenie do plecaka ratownika KPP.
5. Zadanie E – zestawy PSP R1 w plecaku.
W ramach poszczególnych zadań zostanie zakupiony sprzęt medyczny opisany w ww. częściach. W ramach: zadania E – zostaną zakupione 4 zestawy PSP R1 w plecaku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
33140000-3 - Materiały medyczne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12198,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15971,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12198,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boxmet Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8822038205,
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12198,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.