Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099217/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników Ochotniczych Hufców Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Grunwaldzki 8-10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-950
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slaska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.slaska.ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.slaska-bip.ohp.pl/?id=3961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka i edukacja młodzieży
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników Ochotniczych Hufców Pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fb66b68-ac10-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041049/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wsparcie psychologiczne dla uczestników jednostek niestacjonarnych Ochotnicych Hufców Pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚWK.ZZA.271.3.2022.WP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 154862,6
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144381,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat ( DOCHODZĄCY) z 12-1 HP Siemianowice Ślaskie1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych (stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 20 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 4 godzin.
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 3 godzin.
4) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 4 godzin.
5) Terapii uzależnień ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 6 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5181,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-3 HP Tychy1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 11 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 13 godzin.
3) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 16 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5601,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-6 HP Pszczyna1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 22 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 18 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5601,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-9 HP Gliwice1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 17 godzin.
2) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 3 godzin.
3) Terapii uzależnień ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 5 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3501 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-15 HP Pyskowice1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 71 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 9 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11203,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-17 HP Jaworzno1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 26 godzin.
2) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 15 godzin
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 15 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7842,24 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-20 HP Rybnik1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 42 godzin.
2) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 40 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11483,28 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-21 HP Bielsko-Biała1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 35 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 20 godzin.
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 10 godzin.
4) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 5 godzin.
5) Terapii uzależnień ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 5 godzin.
6) Terapii rodzinnej w ilości 10 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11903,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-25 HP Żywiec1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 22 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 21 godzin.
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 7 godzin.
4) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 36 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12043,44 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-27 HP Skoczów1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 32 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 13 godzin.
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7982,28 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-35 HP Sosnowiec1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych (stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 15 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 5 godzin.
3) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 41 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8542,44 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z OSIW Dąbrowa Górnicza1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 12 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 5 godzin.
3) Terapii uzależnień ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 4 godzin.
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (STACJONARNI) z OSiW Dąbrowa Górnicza
1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 61 godzin.
2) Terapii ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 66 (+,-) godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20725,92 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z OSIW Częstochowa1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 82 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 16 godzin.
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 15 godzin.
4) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 25 godzin.
5) Terapii uzależnień ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 15 godzin.
6) Terapii rodzinnej w ilości 30 godzin.
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (STACJONARNI) z OSIW Częstochowa
1. Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 27 godzin.
2. Psychoterapii indywidualnej w ilości 24 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 32769,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6084 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6084 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6084 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6084 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3825,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3825,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa CSW DELTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562334873
7.3.3) Ulica: Kopernika 17
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3825,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4225 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4225 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4225 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4225 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7450,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7450,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa CSW DELTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562334873
7.3.3) Ulica: Kopernika 17
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7450,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5784,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8957 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8957 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8957 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8636,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12675 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12675 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12675 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13182 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13182 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13182 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13182 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6501,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Psychologicznych Katarzyna Krejza-Fiedor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342575267
7.3.3) Ulica: Krasińskiego 17/13
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Katarzyna Krejza-Fiedor Centrum Usług Psychologicznych
jakie przetargi wygrała firma
Katarzyna Krejza-Fiedor Centrum Usług Psychologicznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5582,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9633 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783144332
7.3.3) Ulica: Młyńska 9/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-469
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7249,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10140 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22984 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22984 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22984 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22984 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32340 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390039 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32340 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Brodowy ASTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312144261
7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza 1/27
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-224
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32340 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
- Dostawa mikrotomów
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 932 UL. WYZWOLENIA W MIEJSCOWOŚCI MARKLOWICE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KRAKUSA DO GRANICY Z GMINĄ ŚWIERKLANY
- Modernizacja instalacji okablowania strukturalnego oraz elektrycznego - zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji okablowania strukturalnego, w budynku WNŚiT przy ul. Będzińskiej 39 w Sosnowcu
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielanie wsparcia psychologicznego dla osób dorosłych zamieszkujących na terenie powiatu śremskiego, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjali-stycznych) w związku z realizacją zadania wynikającego z programu komplekso-wego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem"
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla uczestników projektu "Opieka na PLUS"
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej dla kandydatów do pracy oraz pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Karczmiskach
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.