eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOrganizacja i przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników Ochotniczych Hufców Pracy



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników Ochotniczych Hufców Pracy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Grunwaldzki 8-10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-950

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slaska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.slaska.ohp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.slaska-bip.ohp.pl/?id=396

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka i edukacja młodzieży

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników Ochotniczych Hufców Pracy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fb66b68-ac10-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041049/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wsparcie psychologiczne dla uczestników jednostek niestacjonarnych Ochotnicych Hufców Pracy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚWK.ZZA.271.3.2022.WP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 154862,6

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144381,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat ( DOCHODZĄCY) z 12-1 HP Siemianowice Ślaskie

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych (stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 20 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 4 godzin.
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 3 godzin.
4) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 4 godzin.
5) Terapii uzależnień ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 6 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 5181,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-3 HP Tychy

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 11 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 13 godzin.
3) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 16 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 5601,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-6 HP Pszczyna

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 22 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 18 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 5601,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-9 HP Gliwice

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 17 godzin.
2) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 3 godzin.
3) Terapii uzależnień ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 5 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3501 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-15 HP Pyskowice

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 71 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 9 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 11203,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-17 HP Jaworzno

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 26 godzin.
2) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 15 godzin
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 15 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7842,24 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-20 HP Rybnik

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 42 godzin.
2) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 40 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11483,28 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-21 HP Bielsko-Biała

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 35 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 20 godzin.
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 10 godzin.
4) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 5 godzin.
5) Terapii uzależnień ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 5 godzin.
6) Terapii rodzinnej w ilości 10 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11903,40 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-25 HP Żywiec

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 22 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 21 godzin.
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 7 godzin.
4) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 36 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 12043,44 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-27 HP Skoczów

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 32 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 13 godzin.
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 12 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 7982,28 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z 12-35 HP Sosnowiec

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych (stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 15 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 5 godzin.
3) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 41 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8542,44 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z OSIW Dąbrowa Górnicza

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 12 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 5 godzin.
3) Terapii uzależnień ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 4 godzin.

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (STACJONARNI) z OSiW Dąbrowa Górnicza

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 61 godzin.
2) Terapii ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 66 (+,-) godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 20725,92 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (DOCHODZĄCY) z OSIW Częstochowa

1) Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 82 godzin.
2) Przeprowadzeniu zajęć psychoedukacyjnych – grupowych ( tj. zajęcia w zakresie zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, z emocjami, trening umiejętności społecznych, trening komunikacji w ilości 16 godzin.
3) Przeprowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych – grupowych tj. zajęcia dot. nowych metod działania i myślenia oraz zmiany dotychczasowych postaw, poglądów i zachowań w ilości 15 godzin.
4) Psychoterapii ( indywidualnie ) w ilości 25 godzin.
5) Terapii uzależnień ( indywidualna lub grupowa ) w ilości 15 godzin.
6) Terapii rodzinnej w ilości 30 godzin.

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu nw. rodzajów wsparcia dla uczestników OHP - młodzieży w wieku 14-18 lat (STACJONARNI) z OSIW Częstochowa

1. Przeprowadzeniu konsultacji psychologicznych ( stały dyżur psychologa) polegających na bieżącym diagnozowaniu problemów uczestników i zgodnie z jego wynikami wskazywanie form pomocy w ich rozwiązywaniu jak i identyfikowaniu trudności przystosowawczych, wzmacnianie oddziaływań socjalizacyjnych i kompensacyjnych - w ilości 27 godzin.
2. Psychoterapii indywidualnej w ilości 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 32769,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6084 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6084 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6084 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6084 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6760 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6760 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3825,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3825,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa CSW DELTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562334873

7.3.3) Ulica: Kopernika 17

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3825,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4225 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4225 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4225 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4225 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7450,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7450,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa CSW DELTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562334873

7.3.3) Ulica: Kopernika 17

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7450,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5784,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8957 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8957 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8957 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8636,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12675 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12675 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12675 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13182 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13182 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13182 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13182 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6501,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17690 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17690 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Psychologicznych Katarzyna Krejza-Fiedor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342575267

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 17/13

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17690 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5582,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9633 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8550 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783144332

7.3.3) Ulica: Młyńska 9/1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-469

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8550 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7249,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10140 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22984 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22984 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22984 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22984 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32340 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390039 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32340 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Brodowy ASTA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312144261

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza 1/27

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-224

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32340 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.