eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin"Zadanie nr 3 - "Najem pojazdu typu śmieciarka do zbierania odpadów zbieranych selektywnie, na podwoziu trzyosiowym, z nadwoziem dwukomorowym o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 18 m3".



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zadanie nr 3 - „Najem pojazdu typu śmieciarka do zbierania odpadów zbieranych selektywnie, na podwoziu trzyosiowym, z nadwoziem dwukomorowym o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 18 m3”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komunalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zadanie nr 3 - „Najem pojazdu typu śmieciarka do zbierania odpadów zbieranych selektywnie, na podwoziu trzyosiowym, z nadwoziem dwukomorowym o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 18 m3”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90ba9a35-ef25-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/AP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103866,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Rok produkcji: nie starsze niż z 2013 roku.
2.2. Podwozie trzyosiowe ( pierwsza i trzecia skrętna).
2.3. Wykonanie: dla ruchu prawoskrętnego.
2.4. DMC jednostki transportowej minimum 26 Mg.
2.5. Ładowność pojazdu: minimum 9 Mg (+/-%).
2.6. Silnik wysokoprężny:
1) Moc silnika: minimum 270 kM.
2) Spełniający normy emisji spalin minimum EURO 5 .
2.7. Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana.
2.8. Oś napędowa: blokada mechanizmu różnicowego.
2.9. Kabina minimum 3 osobowa.
2.10. Kamera cofania.
2.11. Klimatyzacja.
2.12. Aktualne badania techniczne obejmujące okres najmu.
3.1. Rok produkcji: nie starsza niż z 2013 roku.
3.2. Nadwozie: dwukomorowe.
1) Pierwsza komora (mała): minimum 5 m3.
2) Druga komora (duża): minimum 10,5 m3.
3.3. Pojemność skrzyni załadunkowej minimum 18 m³ z podziałem na 2 komory w proporcjach:
1) 1/3 (mała komora) . Część zabudowy 1/3 – przystosowana do pojemników 80-240L.
2) 2/3 (duża komora). Część zabudowy 2/3 przystosowana do podnoszenia pojemników o pojemności 80-1100L
3.4. Ładowność pojazdu: minimum 9 Mg (+/-%).
3.5. Pojazd do odbioru odpadów, zabudowany nadwoziem szufladowym z płytą wypychającą posiadający uchwyty boczne (tzw. łapy do załadunku pojemników) oraz listwę grzebieniową.
3.6. Układ prasowania odpadów,
3.7. Urządzenie załadowcze tylne dla pojemników od 80L - 1100 L – za pomocą łap i grzebieni z trybem załadunku manualnym i automatycznym.
3.8. Krawędź załadowcza podajnika z możliwością obniżenia (załadunek worków) - minimalnie 1300 mm, maksymalnie 1500 mm od podłoża.
3.9. Dwa stopnie robocze ładowaczy.
3.10. Lampy ostrzegawcze – pulsacyjne: po obu stronach zabudowy
3.11. Urządzenia zabudowy – nadwozia musza spełniać wszystkie wymagania bhp w zakresie pracy i obsługi przez ładowaczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122581,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122581,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122581,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Kądziela-wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading S.C. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Kądziela-wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading S.C. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180369686

7.3.3) Ulica: Hoserów 13,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-995

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122581,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.