Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00096007/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243331674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Dzieńdziela 44
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322262551 wew.103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8792011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9e2a1e0-c5ac-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037435/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 ZAKUP UŻYWANEJ KOPARKO - ŁADOWARKI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem.
Parametry i wyposażenie przedmiotu zamówienia.
Parametry wskazane poniżej należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych
-koparko-ładowarka używana – rok produkcji nie starszy niż 2015,
-ilość motogodzin nie większa niż 6500
-masa eksploatacyjna maszyny minimum 7500 kg
-silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy minimum 100 KM
-system blokady zmiennika momentu
-skrzynia biegów wyposażona w system pozwalający na jazdę z większą prędkością po drogach publicznych
-napęd koparko-ładowarki 4x4 • koła jezdne: przednie o rozmiarze minimum 18 ", tylne o rozmiarze minimum 26 ", opony nadające się do jazdy po drogach publicznych
-przednie koła skrętne
-minimum cztery biegi w przód, minimum cztery biegi w tył
-stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, gumowe podkładki pod stabilizatory
-błotniki kół przednich i tylnych
-kabina operatora ogrzewana, klimatyzowana wyposażona w obrotowy fotel pneumatyczny z zagłówkiem
-drzwi z obu stron; 2 lusterka zewnętrzne
-sygnał cofania
-światło sygnalizacyjne (kolor pomarańczowy) zlokalizowane na dachu kabiny
-światła robocze
-oświetlenie drogowe
-oferowana maszyna musi być wyposażona w radio w kabinie oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, apteczki, skrzynki narzędziowej - wyposażonej oraz wyposażona w instrukcję obsługi operatora w języku polskim i katalog części zamiennych
-zbiornik paliwa o pojemności minimum 130 litrów
-sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą joysticków elektrohydraulicznych
-układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego
-łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna 4+1
-widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej
-pojemność łyżki ładowarki minimum 1,2 m3
-szerokość łyżki minimum 2,5 m
-maksymalna wysokość załadunku minimum 3,0 m
-ramię tylne teleskopowe
-hydrauliczny przesuw boczny tylnego ramienia
-szybkozłącze koparkowe
-łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze o szerokości minimum 600 mm z zębami
-łyżka koparkowa skarpowa na szybkozłącze o szerokości minimum 1500 mm
-głębokość kopania ze standardową łyżką minimum 5,0 m
-ogumienie minimum 70% bieżnika fabrycznego, bez uszkodzeń mechanicznych
-wszystkie płyny eksploatacyjne muszą być w stanie zapewniającym właściwą pracę maszyny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki i nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka z trójstronnym wywrotem
- Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach.
- Zakup i dostawa 1 szt. koparki kołowej dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Zakup ładowarki teleskopowej w formie leasingu operacyjnego
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.