Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00145764/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00160828/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00229799/01 - Wynik z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia ekspozycji do budynku Centrum Warsztatowego Wśród Pszczół w Karłowicach w ramach projektu pn. „Stobrawska wstęga – ostoja bioróżnorodności – edukacja, rozpoznanie i ochrona”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPIELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 13
1.5.2.) Miejscowość: Popielów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-090
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 427 58 22
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 427 58 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@popielow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/popielow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia ekspozycji do budynku Centrum Warsztatowego Wśród Pszczół w Karłowicach w ramach projektu pn. „Stobrawska wstęga – ostoja bioróżnorodności – edukacja, rozpoznanie i ochrona”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a1f0a4-c888-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032811/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia ekspozycji do budynku Centrum Warsztatowego Wśród Pszczół w Karłowicach w ramach projektu pn. „Stobrawska wstęga – ostoja bioróżnorodności – edukacja, rozpoznanie i ochrona”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.01.00-16-0008/19-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145764
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOS.271.3.2023.BK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa wyposażenia ekspozycji do budynku Centrum Warsztatowego Wśród Pszczół w Karłowicach w ramach projektu pn. „Stobrawska wstęga – ostoja bioróżnorodności – edukacja, rozpoznanie i ochrona” – w podziale na części.4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej:
1) CZĘŚĆ 1 – EKSPONATY WYSTAWOWE
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (zestawienie asortymentu dla każdej części) oraz w załączniku Nr 1A do SWZ (wizualizacje mebli do części 4) – rodzaje, ilości, parametry i wymagania dla każdego produktu. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne Zamawiającego.
4.4. W celu zobrazowania pomieszczeń, do których dostarczony ma zostać przedmiot zamówienia, Zamawiający udostępnia rzuty budynku i zdjęcia pomieszczeń w Załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37810000-9 - Wyroby rękodzielnicze
34999400-0 - Modele w skali
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa wyposażenia ekspozycji do budynku Centrum Warsztatowego Wśród Pszczół w Karłowicach w ramach projektu pn. „Stobrawska wstęga – ostoja bioróżnorodności – edukacja, rozpoznanie i ochrona” – w podziale na części.2) CZĘŚĆ 2 – DIORAMA
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (zestawienie asortymentu dla każdej części) oraz w załączniku Nr 1A do SWZ (wizualizacje mebli do części 4) – rodzaje, ilości, parametry i wymagania dla każdego produktu. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne Zamawiającego.
4.4. W celu zobrazowania pomieszczeń, do których dostarczony ma zostać przedmiot zamówienia, Zamawiający udostępnia rzuty budynku i zdjęcia pomieszczeń w Załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
37810000-9 - Wyroby rękodzielnicze
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa wyposażenia ekspozycji do budynku Centrum Warsztatowego Wśród Pszczół w Karłowicach w ramach projektu pn. „Stobrawska wstęga – ostoja bioróżnorodności – edukacja, rozpoznanie i ochrona” – w podziale na części.3) CZĘŚĆ 3 – MEBLE EDUKACYJNE
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (zestawienie asortymentu dla każdej części) oraz w załączniku Nr 1A do SWZ (wizualizacje mebli do części 4) – rodzaje, ilości, parametry i wymagania dla każdego produktu. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne Zamawiającego.
4.4. W celu zobrazowania pomieszczeń, do których dostarczony ma zostać przedmiot zamówienia, Zamawiający udostępnia rzuty budynku i zdjęcia pomieszczeń w Załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
37810000-9 - Wyroby rękodzielnicze
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa wyposażenia ekspozycji do budynku Centrum Warsztatowego Wśród Pszczół w Karłowicach w ramach projektu pn. „Stobrawska wstęga – ostoja bioróżnorodności – edukacja, rozpoznanie i ochrona” – w podziale na części.4) CZĘŚĆ 4 – MEBLE BIUROWE I KONSTRUKCYJNE
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (zestawienie asortymentu dla każdej części) oraz w załączniku Nr 1A do SWZ (wizualizacje mebli do części 4) – rodzaje, ilości, parametry i wymagania dla każdego produktu. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne Zamawiającego.
4.4. W celu zobrazowania pomieszczeń, do których dostarczony ma zostać przedmiot zamówienia, Zamawiający udostępnia rzuty budynku i zdjęcia pomieszczeń w Załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80368,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342591,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80368,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deko-Bau Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922477943
7.3.3) Ulica: Ścinawska 1
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80368,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25030,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "MASTER" Marta Sterkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851059456
7.3.4) Miejscowość: Mytarz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marta Sterkowicz P.P.H.U. "MASTER"
jakie przetargi wygrała firma
Marta Sterkowicz P.P.H.U. "MASTER"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87016,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "MASTER" Marta Sterkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851059456
7.3.4) Miejscowość: Mytarz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI POPIELÓW
więcej: przetargi POPIELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 2
- Dostawa stanowisk dydaktycznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części
więcej: Modele w skali »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.