Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187623/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00194178/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00207768/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00247494/01 - Wynik z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania usługami DNS, DHCP i adresacją IP dla sieci IT wraz z usługą filtrowania zapytań DNS oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 814781356
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: martyna.buczkowska@lcit.lubelskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211823
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00187623
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt.
3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
a) Cena – 97 pkt
Ocena punktowa w zakresie kryterium cena dokonana zostanie według poniższego wzoru:
Liczba punktów = Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty badanej x 97 pkt
b) W kryterium „Termin dostawy, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu” najwyższa liczba punktów, jakie można uzyskać to 3 pkt. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje wcześniejszy termin dostawy, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu otrzyma większą ilość punktów, odpowiednio:
- do 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 0 pkt,
- do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 2 pkt,
- do 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 3 pkt.
W przypadku niezaznaczenia żadnej z opcji lub zaznaczenia więcej niż jednej opcji w kryterium Termin dostawy, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje dostarczenie, wdrożenie uruchomienie i konfigurację Systemu w terminie do 25 dni roboczych od podpisania umowy i w takiej sytuacji otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
4. Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych – Załącznik nr 2 do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, gdyż dwie lub więcej ofert uzyska równą liczbę punktów, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
Po zmianie:
1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt.
3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
a) Cena – 97 pkt
Ocena punktowa w zakresie kryterium cena dokonana zostanie według poniższego wzoru:
Liczba punktów = Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty badanej x 97 pkt
b) W kryterium „Termin dostawy, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia, dostawą niezbędnych subskrypcji” najwyższa liczba punktów, jakie można uzyskać to 3 pkt. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje wcześniejszy termin dostawy, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia, dostawą niezbędnych subskrypcji otrzyma większą ilość punktów, odpowiednio:
- do 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 0 pkt,
- do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 2 pkt,
- do 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 3 pkt.
W przypadku niezaznaczenia żadnej z opcji lub zaznaczenia więcej niż jednej opcji w kryterium Termin dostawy, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia, dostawą niezbędnych subskrypcji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje dostarczenie, wdrożenie uruchomienie i konfigurację Systemu wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia, dostawą niezbędnych subskrypcji w terminie do 25 dni roboczych od podpisania umowy i w takiej sytuacji otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
4. Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych – Załącznik nr 2 do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, gdyż dwie lub więcej ofert uzyska równą liczbę punktów, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu zarządzania usługami DNS, DHCP i adresacją IP dla sieci IT wraz z usługą filtrowania zapytań DNS oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu;
2) wykonania dokumentacji powykonawczej,
3) przeprowadzenia szkolenia dla max. 12 pracowników Zamawiającego w wymiarze 2 dni roboczych (2x8 godzin) w siedzibie Zamawiającego,
4) udzielenia wszelkich subskrypcji wymaganych do prawidłowego działania Systemu, jako całości jak i poszczególnych jego elementów dla 1800 użytkowników, obowiązujących przez okres 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru – bez uwag,
5) świadczenia na rzecz Zamawiającego wsparcia technicznego dla dostarczonego w ramach Umowy Systemu, na okres 24 miesięcy od podpisania Protokołu Odbioru, obejmującej co najmniej:
- udostępnianie najnowszych wersji systemów oraz wszelkich poprawek i aktualizacji,
- rejestrację przypadków niepoprawnego działania systemów,
- udzielanie pomocy, wyjaśnień i krótkich porad związanych z użytkowaniem systemów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu zarządzania usługami DNS, DHCP i adresacją IP dla sieci IT wraz z usługą filtrowania zapytań DNS oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu;
2) wykonania dokumentacji powykonawczej,
3) przeprowadzenia szkolenia dla max. 12 pracowników Zamawiającego w wymiarze 2 dni roboczych (2x8 godzin) w siedzibie Zamawiającego,
4) udzielenia wszelkich subskrypcji wymaganych do prawidłowego działania Systemu, jako całości jak i poszczególnych jego elementów dla 1800 użytkowników, obowiązujących przez okres 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru – bez uwag,
5) Udzielenia Zamawiającemu pakietu 192 godzin na usługę wsparcia technicznego dla dostarczonego w ramach Umowy Systemu, do wykorzystania w okresie 24 miesięcy od podpisania Protokołu Odbioru. Usługa wsparcia technicznego powinna obejmować co najmniej:
- udostępnianie najnowszych wersji systemów oraz wszelkich poprawek i aktualizacji,
- rejestrację przypadków niepoprawnego działania systemów,
- udzielanie pomocy, wyjaśnień i krótkich porad związanych z użytkowaniem systemów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Termin dostawy, wdrożenia uruchomienia i konfiguracji Systemu
Po zmianie:
Termin dostawy, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia, dostawą niezbędnych subskrypcji
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. c.d. Sekcji IV pkt 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w terminie do 25 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym:
1) dostawa, wdrożenie, uruchomienie i konfiguracja Systemu – maksymalnie do 25 dni roboczych od podpisania Umowy.
Dostawa, wdrożenie, uruchomienie i konfiguracja Systemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
2) świadczenie usługi wsparcia przez Wykonawcę - 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru
2. Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Wykluczenie na podstawie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
4. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji.
5. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 2 jest wykonywana zgodnie z art. 596 Pzp.
6. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
7. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
8. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 7, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Po zmianie:
1. c.d. Sekcji IV pkt 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w terminie do 25 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym:
1) dostawa, wdrożenie, uruchomienie i konfiguracja Systemu wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia, dostawą niezbędnych subskrypcji – maksymalnie do 25 dni roboczych od podpisania Umowy.
Termin dostawy, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia, dostawą niezbędnych subskrypcji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
2) świadczenie usługi wsparcia przez Wykonawcę - 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru lub do wykorzystania pakietu 192 roboczogodzin, jeżeli jego wykorzystanie nastąpi przed upływem tego okresu.
2. Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Wykluczenie na podstawie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
4. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji.
5. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 2 jest wykonywana zgodnie z art. 596 Pzp.
6. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
7. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
8. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 7, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-12 11:00
Po zmianie:
2023-05-18 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-12 11:30
Po zmianie:
2023-05-18 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-10
Po zmianie:
2023-06-16
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie w II kwartale 2025 r.
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i testów do izolacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 15 części.
- Dostawa papieru do urządzeń biurowych, płyt DVD i kopert na płyty dla potrzeb Jednostek USK.
- Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia oraz obsługi portierni w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie, w okresie od 01.04.2025 r. do 31.01.2026 r.
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala
- dostawa samochodu osobowego, 9-osobowego, rodzaj nadwozia: minibus/minivan/van oraz dostawa samochodu osobowego, 5 osobowego, typu sedan, segmentu E - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie i zakup subskrypcji z podziałem na 8 części (Microsoft 365 Business Premium Veeam Backup, SUSE Linux Enterprise Server, with secure elementsEDR i EPP, Adobe Cloud, Promox, VPN,Fortigate).
- Subskrypcja roczna Microsoft 365 wraz z usługą wdrożenia
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Rybno obejmująca zakup i wdrożenie w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rybno.
- Doposażenie magazynu szkoleniowego w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie
- Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych na potrzeby drugiego etapu wystawy stałej pn. "W drodze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.