Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187623/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00194178/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00207768/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00211823/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania usługami DNS, DHCP i adresacją IP dla sieci IT wraz z usługą filtrowania zapytań DNS oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814781356
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: martyna.buczkowska@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania usługami DNS, DHCP i adresacją IP dla sieci IT wraz z usługą filtrowania zapytań DNS oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b58ad51-d84b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099042/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup subskrypcji systemu do ochrony DHCP / DNS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AO-II.26.1.18.2023.MBU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu zarządzania usługami DNS, DHCP i adresacją IP dla sieci IT wraz z usługą filtrowania zapytań DNS oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu;
2) wykonania dokumentacji powykonawczej,
3) przeprowadzenia szkolenia dla max. 12 pracowników Zamawiającego w wymiarze 2 dni roboczych (2x8 godzin) w siedzibie Zamawiającego,
4) udzielenia wszelkich subskrypcji wymaganych do prawidłowego działania Systemu, jako całości jak i poszczególnych jego elementów dla 1800 użytkowników, obowiązujących przez okres 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru – bez uwag,
5) Udzielenia Zamawiającemu pakietu 192 godzin na usługę wsparcia technicznego dla dostarczonego w ramach Umowy Systemu, do wykorzystania w okresie 24 miesięcy od podpisania Protokołu Odbioru. Usługa wsparcia technicznego powinna obejmować co najmniej:
- udostępnianie najnowszych wersji systemów oraz wszelkich poprawek i aktualizacji,
- rejestrację przypadków niepoprawnego działania systemów,
- udzielanie pomocy, wyjaśnień i krótkich porad związanych z użytkowaniem systemów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 877729,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 926991,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 877729,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAFFORD IT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359789
7.3.3) Ulica: Taneczna 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-829
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRAFFORD IT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TRAFFORD IT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 877729,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 25 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym:
1) dostawa, wdrożenie, uruchomienie i konfiguracja Systemu wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia, dostawą niezbędnych subskrypcji - do 15 dni roboczych od podpisania umowy.
2) świadczenie usługi wsparcia przez Wykonawcę - 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru lub do wykorzystania pakietu 192 roboczogodzin, jeżeli jego wykorzystanie nastąpi przed upływem tego okresu.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie w II kwartale 2025 r.
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i testów do izolacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 15 części.
- Dostawa papieru do urządzeń biurowych, płyt DVD i kopert na płyty dla potrzeb Jednostek USK.
- Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia oraz obsługi portierni w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie, w okresie od 01.04.2025 r. do 31.01.2026 r.
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala
- dostawa samochodu osobowego, 9-osobowego, rodzaj nadwozia: minibus/minivan/van oraz dostawa samochodu osobowego, 5 osobowego, typu sedan, segmentu E - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie i zakup subskrypcji z podziałem na 8 części (Microsoft 365 Business Premium Veeam Backup, SUSE Linux Enterprise Server, with secure elementsEDR i EPP, Adobe Cloud, Promox, VPN,Fortigate).
- Subskrypcja roczna Microsoft 365 wraz z usługą wdrożenia
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Rybno obejmująca zakup i wdrożenie w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rybno.
- Doposażenie magazynu szkoleniowego w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie
- Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych na potrzeby drugiego etapu wystawy stałej pn. "W drodze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.