Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137465/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla osób bezdomnych przebywających na terenie g. Zawiercie (2 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003462043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopszawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla osób bezdomnych przebywających na terenie g. Zawiercie (2 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3898ab25-c21e-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059465/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 udzielenie schronienia osobom bezdomnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/MOPS/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211665,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych mężczyzn (obecnie 25 osób).1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj.: udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w
schronisku dla bezdomnych mężczyzn wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych, w
tym wyżywienia /śniadania, obiady, kolacje/ oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu
podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności życiowej osób bezdomnych,
przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnianie tych osób.
2) Standardy podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje kadry oraz standard
obiektu, w którym mieści się schronisko muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i
Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób
bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 r. poz. 896).
3) Zamawiający przewiduje, że prognozowana liczba mężczyzn skierowanych do schroniska wynosić będzie 25 osób. Ze
względu na specyfikę zamówienia Zamawiający informuje, iż podane orientacyjne liczby osób bezdomnych stanowią dane
szacunkowe i w okresie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający zapłaci wyłącznie za rzeczywistą
liczbę osób przebywających w schronisku, z zastrzeżeniem, że zakres przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowany w co
najmniej 50%.
4) Każdorazowe umieszczenie osoby potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania do
schroniska oraz indywidualnej decyzji administracyjnej o przyznaniu pomocy w formie udzielenia schronienia wydanej przez
Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca
podejmie procedurę udzielenia schronienia w oparciu o dane przekazane mu przez upoważnionego pracownika
Zamawiającego faksem, mailem lub telefonicznie. Takie zleceniu usług będzie potwierdzone skierowaniem oraz kopią
decyzji administracyjnej wydaną bez zbędnej zwłoki.
5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po podpisaniu umowy Regulamin obowiązujący w schronisku,
do którego kierowane będą osoby przez Zamawiającego.
6) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób przebywających w schronisku na podstawie faktury,
rachunku lub noty księgowej wystawionej przez Wykonawcę wraz z listami obecności opatrzonymi podpisami osób
przebywających w schronisku.
7) Wykonawca musi niezwłocznie informować Zamawiającego o nieobecności osoby bezdomnej w schronisku – w sposób
ustalony przez strony /mailem, faksem lub telefonicznie/.
8) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie lokal, w którym będzie prowadził schronisko. Warunki w schronisku
muszą być odpowiednie i zgodne z zasadami bezpieczeństwa ppoż. i sanitarno-epidemiologicznymi. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do weryfikacji wskazanego miejsca, pod względem przygotowania do realizacji zamawianej usługi
przed zawarciem umowy oraz przez cały okres realizacji zamówienia.
9) Wykonawca na każdorazowe wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny
koszt transport osoby bezdomnej do schroniska. Czas w jakim Wykonawca dotrze do osoby wymagającej pomocy w celu
przewiezienia jej do schroniska od chwili zgłoszeniu tego faktu przez służby lub pracownika Zamawiającego tj. „czas reakcji”
– stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny czas dotarcia do osoby wymagającej pomocy w celu przewiezienia jej do
schroniska od chwili zgłoszeniu tego faktu przez służby lub pracownika Zamawiającego wynosi 2 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 195225,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet (obecnie 2 osoby)1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj.: udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w
schronisku dla bezdomnych kobiet wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych, w tym
wyżywienia /śniadania, obiady, kolacje/ oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu
podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności życiowej osób bezdomnych,
przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnianie tych osób.
2) Standardy podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje kadry oraz standard
obiektu, w którym mieści się schronisko muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i
Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób
bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 r. poz. 896).
3) Zamawiający przewiduje, że prognozowana liczba kobiet skierowanych do schroniska wynosić będzie 2 osoby. Ze
względu na specyfikę zamówienia Zamawiający informuje, iż podane orientacyjne liczby osób bezdomnych stanowią dane
szacunkowe i w okresie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający zapłaci wyłącznie za rzeczywistą
liczbę osób przebywających w schronisku, z zastrzeżeniem, że zakres przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowany w co
najmniej 50%.
4) Każdorazowe umieszczenie osoby potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania do
schroniska oraz indywidualnej decyzji administracyjnej o przyznaniu pomocy w formie udzielenia schronienia wydanej przez
Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca
podejmie procedurę udzielenia schronienia w oparciu o dane przekazane mu przez upoważnionego pracownika
Zamawiającego faksem, mailem lub telefonicznie. Takie zleceniu usług będzie potwierdzone skierowaniem oraz kopią
decyzji administracyjnej wydaną bez zbędnej zwłoki.
5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po podpisaniu umowy Regulamin obowiązujący w schronisku,
do którego kierowane będą osoby przez Zamawiającego.
6) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób przebywających w schronisku na podstawie faktury,
rachunku lub noty księgowej wystawionej przez Wykonawcę wraz z listami obecności opatrzonymi podpisami osób
przebywających w schronisku.
7) Wykonawca musi niezwłocznie informować Zamawiającego o nieobecności osoby bezdomnej w schronisku – w sposób
ustalony przez strony /mailem, faksem lub telefonicznie/.
8) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie lokal, w którym będzie prowadził schronisko. Warunki w schronisku
muszą być odpowiednie i zgodne z zasadami bezpieczeństwa ppoż. i sanitarno-epidemiologicznymi. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do weryfikacji wskazanego miejsca, pod względem przygotowania do realizacji zamawianej usługi
przed zawarciem umowy oraz przez cały okres realizacji zamówienia.
9) Wykonawca na każdorazowe wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny
koszt transport osoby bezdomnej do schroniska. Czas w jakim Wykonawca dotrze do osoby wymagającej pomocy w celu
przewiezienia jej do schroniska od chwili zgłoszeniu tego faktu przez służby lub pracownika Zamawiającego tj. „czas reakcji”
– stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny czas dotarcia do osoby wymagającej pomocy w celu przewiezienia jej do
schroniska od chwili zgłoszeniu tego faktu przez służby lub pracownika Zamawiającego wynosi 2 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 16440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Kompleksowy remont szatni wraz z odwodnieniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego jako nośnika do remontera drogowego (powtórzone postępowanie).
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Przebudowa dachu szkolnej hali sportowej przy ZSO im. Stefana Żeromskiego przy ul. Wojska Polskiego 55 w Zawierciu
- Przebudowa kanalizacji sanitarnej poprzez zabudowę przepompowni ścieków w Zespole Szkół im. S. Staszica w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi opieki domowej na terenie miasta Racibórz dla 20 osób niesamodzielnych uczestników projektu pn. "Dobra Jesień Życia- opieka dla mieszkańców 60+ z miasta Racibórz" - EFS Plus
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Przeprowadzenie usług wsparcia terapeutycznego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. "Rodzina ponad wszystko"
- Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia oraz usług wspomagających wyjście z bezdomności dla osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie
- Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.