Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088279/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00092864/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 2 oraz lokalu przy ul. Krakowskiej 4 a także utrzymanie czystości wokół budynku Sądu – ok. 600 m2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Mysłowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 323174141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@myslowice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 2 oraz lokalu przy ul. Krakowskiej 4 a także utrzymanie czystości wokół budynku Sądu – ok. 600 m22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78f9752b-a525-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088045/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 2 oraz lokalu przy ul. Krakowskiej 4 a także utrzymanie czystości wokół budynku Sądu – ok. 600 m2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088279/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP-3-1-22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje usługę bieżącego, kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 2 o powierzchni 2350 m2 oraz lokalu przy ul. Krakowskiej 4 o powierzchni 115 m2, a także utrzymanie czystości wokół budynku Sądu – ok. 600 m2.
Zakres rzeczowy zamówienia:
a) sprzątanie, mycie, odkurzanie pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, ciągów komunikacyjnych sanitariatów, mycie luster, powierzchni przeszklonych, czyszczenie wszelkich elementów wyposażenia (meble, urządzenia techniczne) oraz zabezpieczenie ich środkami utrudniającymi osiadanie kurzu, dbałość o segregację odpadów (biodegradowalnych, papier, plastik, szkło itp.),
b) okresowe sprzątanie pomieszczeń gospodarczych i archiwalnych,
c) mycie okien dwa razy w roku (wiosna, jesień), w tym okien piwnicznych, doczyszczanie mechaniczne posadzek z 1 raz w tygodniu na korytarzach,
d) codzienne utrzymanie czystości windy,
e) uzupełnianie pojemników na papier toaletowy, ręczników papierowych ciętych (ZZ), mydła w płynie, dozowników zapachów środkami dostarczanymi przez wykonawcę, codzienne opróżnianie koszy na odpady do pojemnika głównego wskazanego przez zamawiającego,
f) utrzymanie w czystości drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w obiekcie, oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
g) utrzymywanie w czystości lamp oświetleniowych, kratek wentylacyjnych.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz sposób realizacji stanowi załącznik nr 1a do SWZ oraz nr 1 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269766,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Inwestycji Górniczych sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grupa PROBUD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312688328
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
20% realizacji całego przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1a oraz 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, informacje uzupełniające do opisu przedmiotu zamówienia
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA INWESTYCJI GÓRNICZYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA INWESTYCJI GÓRNICZYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Zakup kontenera biurowego wraz z jego montażem i przygotowaniem podłoża według wskazań producenta dla Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach
- Zakup dwóch nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem dla Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach
- Zawarcie umowy na zakup wraz z dostawą używanego pojazdu specjalnego typu hakowiec o DMC 26 ton
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zawarcie umowy dla Oddziału KWK Mysłowice -Wesoła na świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów stanu technicznego połączonych z próbami szczelności, a także wykonywanie napraw ewentualnych nieszczelności w wewnętrznych instalacjach gazowych w obiektach kubaturowych w rejonach objętych wpływami eksploatacji górniczej, również po zaistniałych wstrząsach.
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonanie usługi sprzątania w obiekcie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z terenem przylegającym - numer postępowania: 21/ZP/25
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.