Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129984/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00150483/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00156515/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwiązanie problemów sanitacji i zwodociągowania miejscowości na terenie Gminy Pomiechówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pomiechówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000617166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1a
1.5.2.) Miejscowość: Pomiechówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pomiechowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pomiechowek.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwiązanie problemów sanitacji i zwodociągowania miejscowości na terenie Gminy Pomiechówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad1ff3a8-bf29-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031637/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa oraz zakup i wymiana wyposażenia oczyszczalni ścieków w Pomiechówku
1.1.3 Budowa nowego ujęcia wody na terenie istniejącej hydroforni w m. Goławice Pierwsze
1.1.4 Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.2.2023.ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz zakup i wymiana wyposażenia oczyszczalni ścieków w Pomiechówku – w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przeprowadzenie prac remontowych oraz rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o działaniu automatycznym w Pomiechówku. RLM = 9 000 o przepustowości, Qdśr = 1060 m3/d. Zakres robót obejmuje wszelkie roboty budowlano-montażowe związane z wykonaniem i wyposażeniem obiektów, połączeń technologicznych i sieci zewnętrznych, dostarczeniem niezbędnych mediów, zapewnienia niezbędnej komunikacji oraz ukształtowaniem terenu. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę głównego kolektora zrzutowego ścieków czyszczonych do rzeki Narew o średnicy 400 i 500 mm metodą bezwykopową. Przebudową objęte są odcinki kolektora o łącznej długości ok. 260 m wraz z 5 studniami kanalizacyjnymi. Zakres robót obejmuje wszelkie roboty niezbędne do wykonania zadania - wykonanie tymczasowego sytemu odbioru ścieków, roboty ziemne, odtworzeniowe
w zakresie powierzchni terenu.
Obiekty i elementy modernizowane na obiekcie:
- punkt zlewny ścieków dowożonych;
- pompownia ścieków dowożonych;
- zbiornik retencyjno – uśredniający;
- reaktory biologiczne;
- stacja dmuchaw z rozdzielnią elektryczną;
- zbiorniki osadu;
- kontenerowa stacja zlewcza;
- zbiornik retencyjny ścieków dowożonych;
- niezbędne instalacje elektryczne.
3. Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 i 3 ustawy Pzp został opisany za pomocą programu funkcjonalnoużytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
48151000-1 - Komputerowy system sterujący
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2682926,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego ujęcia wody na terenie istniejącej hydroforni w m. Goławice Pierwsze – w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót hydrogeologicznych i budowlanych na terenie gminnego ujęcia wód podziemnych w Goławicach Pierwszych, które położone na działce o nr ewid. 741/2 w miejscowości Goławice Pierwsze gm. Pomiechówek, gdzie zostanie wykonane wiercenie studni 2a i przyłącze wodociągowe doprowadzającego wodę do stacji
uzdatniania wody oraz instalacja elektryczna do zasilania i sterowania pracą projektowanej studni, a także likwidacja studni 2.
3. Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 i 3 ustawy Pzp został opisany za pomocą programu funkcjonalnoużytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71351910-5 - Usługi geologiczne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 406504,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin – w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych prawem decyzji a następnie jej wybudowanie. Sieć kanalizacyjna będzie zrealizowana w gminie Pomiechówek na terenie dz. nr ew. 14/7, 14/8, 14/9, 14/11, 20, 316/3, 316/5, 316/6, 316/7 obręb 15 Nowy Modlin.
3. Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 i 3 ustawy Pzp został opisany za pomocą programu funkcjonalnoużytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 975609,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3980003,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5846731,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3980003,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STALBUDOM Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260026559
7.3.3) Ulica: Zgoda 4/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-018
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ogólnobudowlane, projekt, AKPiA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3980003,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 07.04.2023 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.