eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych (...) - z podziałem na etapy: Etap I - z uwagi na brak miejsca cała nazwa zamówienia podana jest w SEKCJI IV pkt 4.2.2.)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych (...) – z podziałem na etapy: Etap I
- z uwagi na brak miejsca cała nazwa zamówienia podana jest w SEKCJI IV pkt 4.2.2.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 124465700

1.5.8.) Numer faksu: +48 124465702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=5398

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych (...) – z podziałem na etapy: Etap I
- z uwagi na brak miejsca cała nazwa zamówienia podana jest w SEKCJI IV pkt 4.2.2.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96906142-c79d-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036515/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Uzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych dla DW na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części – Część nr 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158655/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-37/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131056,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pełna nazwa zamówienia (w związku z niewystarczającą ilością miejsca w SEKCJI II pkt 2.3.) nie było możliwe wskazanie tam pełnej nazwy zamówienia, przez co została ona wskazana w niniejszym punkcie): Uzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych, tj. wprowadzania wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi za pomocą istniejących wylotów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na etapy: Etap I
2. Przedmiot zamówienia stanowi uzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych, tj. wprowadzania wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi za pomocą istniejących wylotów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego, w ramach etapu I. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji – operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie na ich podstawie decyzji – pozwoleń w zakresie usług wodnych oraz urządzeń wodnych zgodnie z art. 389 pkt 1 i 6 ustawy z dnia 20.07.2019 r. – Prawo wodne dla i w ramach 31 zadań objętych etapem I.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87945,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106023,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87945,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŚRODOWISKO PLUS Kąkol i Pietrzak Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366443544

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 7/5

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-047

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87945,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 30.11.2022 r.
Za obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia przedmiotu umowy będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 6-miesięcznego liczonego od daty zawarcia niniejszej umowy, albo data 30.11.2022 r. – w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.