Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111990/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PALIWA W OBROCIE BEZGOTÓWKOWYM DLA POTRZEB MZK W NISKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY NISKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830375097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szklarniowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.w.dabek@mzknisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzknisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PALIWA W OBROCIE BEZGOTÓWKOWYM DLA POTRZEB MZK W NISKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13f6a532-b58d-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111990/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.MZK.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym: oleju napędowego w szacunkowej ilości:–77 000 litrów oraz benzyny bezołowiowej 95- oktanowej w szacunkowej ilości:– 6000 litrów,
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach, w szczególności:
a) dla benzyny bezołowiowej (Pb 95) PN-EN 228: Paliwa dla pojazdów silnikowych – „Benzyna bezołowiowa – Wymagania i metody badań”,
b) dla oleju napędowego (ON) PN-EN 590 Paliwa do pojazdów silnikowych – „Oleje napędowe – Wymagania i metody badań”, z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
3. Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania: w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowym tzw. ON zimowy.
4. Sukcesywny zakup paliwa tj. benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz oleju napędowego będzie następował na podstawie dowodu wydania „WZ” dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza przy zakupie paliw wykorzystanie kart paliwowych elektronicznych potwierdzonych nr PIN.
6. Wykaz marek i numerów pojazdów podlegających bezgotówkowemu tankowaniu, a także nazwisk uprawnionych do tankowania kierowców sporządzony przez Zamawiającego stanowić będzie załącznik do umowy.
7. Punkt tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd po drogach publicznych dla samochodów Zamawiającego zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Nisko, czynny całodobowo we wszystkie dni tygodnia oraz musi obejmować cały przedmiot zamówienia. Nie dopuszcza się wskazania różnych punktów tankowania dla poszczególnych części zamówienia.
8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania faktury zgodnie z okresem rozliczeniowym tj. od 1-go dnia miesiąca do 15-go dnia miesiąca i od 16-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, według wystawionych WZ, załączonych do faktury.
10. Zamawiający będzie regulować każdorazowo należności w wysokościach określonych fakturami VAT, przelewem w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury VAT na konto Wykonawcy.
11. Do każdej zbiorczej, prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiający wymaga szczegółowego zestawienia tankowań poszczególnych pojazdów, w którym winno być:
a) numer rejestracyjny pojazdu,
b) data tankowania,
c) przebieg pojazdu w momencie tankowania
d) rodzaj zatankowanego paliwa,
e) ilość zatankowanego paliwa,
f) cena netto i brutto zatankowanego paliwa w dniu tankowania uwzględniająca upust,
g) imię i nazwisko oraz czytelny podpis osoby pobierającej paliwo.
12. Zestawienie o którym mowa w ustępie 10 stanowi załącznik do faktury.
13. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku samochodów oraz zakupienia mniejszej ilości paliwa, o którym mowa w ust.1.Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
14. Zamawiający informuje, że nie wprowadza wymogu odbycia wizji lokalnej.
15. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 Pzp
16. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FERBI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020136792
7.3.3) Ulica: Ul. Sandomierska 18B
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa artykułów spożywczych oraz wędlin do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy i Miasta Nisko
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku w 2025 roku.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.