Ogłoszenie z dnia 2022-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00269886/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 30 w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 30 Specjalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093057878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jesionowa 3a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-149
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs30@edu.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs30.edu.bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 30 w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b6fe7b6-46c1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00085591/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 30 w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA 42.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS30-26/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych cz. 14.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 53771,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych cz. 24.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 48973,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych cz. 34.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 52972,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych cz. 44.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 22057,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu wskazanego postępowania.
Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 6) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku weryfikacji dokumentacji toczącego się postępowania, Zamawiający stwierdził, że do postępowania załączony nieprawidłowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zakres, który nie jest objęty projektem ani zamówieniem i na który Zamawiający nie posiada przyznanych środków finansowych. Na tym etapie Zamawiający nie ma możliwości dokonania naprawienia błędu oraz zamieszczenia prawidłowych dokumentów postępowania. Zamawiający nie może dalej prowadzić postępowania z uwagi na brak możliwości usunięcia powyższej wady, która jest nieusuwalna po otwarciu ofert.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, z uwagi na jego wadę oraz brak możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58128,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117800
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu wskazanego postępowania.
Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 6) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku weryfikacji dokumentacji toczącego się postępowania, Zamawiający stwierdził, że do postępowania załączony nieprawidłowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zakres, który nie jest objęty projektem ani zamówieniem i na który Zamawiający nie posiada przyznanych środków finansowych. Na tym etapie Zamawiający nie ma możliwości dokonania naprawienia błędu oraz zamieszczenia prawidłowych dokumentów postępowania. Zamawiający nie może dalej prowadzić postępowania z uwagi na brak możliwości usunięcia powyższej wady, która jest nieusuwalna po otwarciu ofert.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, z uwagi na jego wadę oraz brak możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44553,3 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu wskazanego postępowania.
Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 6) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku weryfikacji dokumentacji toczącego się postępowania, Zamawiający stwierdził, że do postępowania załączony nieprawidłowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zakres, który nie jest objęty projektem ani zamówieniem i na który Zamawiający nie posiada przyznanych środków finansowych. Na tym etapie Zamawiający nie ma możliwości dokonania naprawienia błędu oraz zamieszczenia prawidłowych dokumentów postępowania. Zamawiający nie może dalej prowadzić postępowania z uwagi na brak możliwości usunięcia powyższej wady, która jest nieusuwalna po otwarciu ofert.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, z uwagi na jego wadę oraz brak możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54401,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148000 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu wskazanego postępowania.
Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt 6) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku weryfikacji dokumentacji toczącego się postępowania, Zamawiający stwierdził, że do postępowania załączony nieprawidłowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zakres, który nie jest objęty projektem ani zamówieniem i na który Zamawiający nie posiada przyznanych środków finansowych. Na tym etapie Zamawiający nie ma możliwości dokonania naprawienia błędu oraz zamieszczenia prawidłowych dokumentów postępowania. Zamawiający nie może dalej prowadzić postępowania z uwagi na brak możliwości usunięcia powyższej wady, która jest nieusuwalna po otwarciu ofert.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, z uwagi na jego wadę oraz brak możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22342,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa oprogramowania oraz drona edukacyjnego
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Rozwijamy kompetencje najmłodszych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.