Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00146043/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYSZOWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8
1.5.2.) Miejscowość: Tyszowce
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-630
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 846612121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0f7df07-c7fa-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0f7df07-c7fa-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001357/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Tyszowcach w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa ryb, mrożonek do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach, zgodnie z specyfikacją asortymentowo–ilościową podanąw Załączniku Nr 3.1 do SWZ: szacunkowo: 1 485 kg oraz 800 szt.
2. Dostawy wraz z dokumentem dostawy realizowane będą, zgodnie ze złożonymi z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonicznie zamówieniami, w zależności od potrzeb Zamawiającego w dni robocze.
3. Zamawiający wymaga dostawy dostarczonych produktów środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.).
4. Wszystkie artykuły muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154).
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów spożywczych, w szczególności w przypadku zmniejszenia się liczby żywionych dzieci lub ilości dni żywieniowych oraz niezamawiania artykułów spożywczych w okresie ferii zimowych, wakacji i przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do art. 433 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych artykułów nie więcej jednak niż o 30%. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 29846,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa pieczywa do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach, zgodnie z specyfikacją asortymentowo–ilościową podaną w Załączniku Nr 3.2 do SWZ: szacunkowo: 3 400 szt.2. Dostawy wraz z dokumentem dostawy realizowane będą, zgodnie ze złożonymi z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonicznie zamówieniami, w zależności od potrzeb Zamawiającego w dni robocze.
3. Zamawiający wymaga dostawy dostarczonych produktów środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.).
4. Wszystkie artykuły muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154).
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów spożywczych, w szczególności w przypadku zmniejszenia się liczby żywionych dzieci lub ilości dni żywieniowych oraz niezamawiania artykułów spożywczych w okresie ferii zimowych, wakacji i przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do art. 433 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych artykułów nie więcej jednak niż o 30%. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811500-1 - Pieczywo gotowe
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 9830,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29846,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29846,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29846,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa DELFIN Sp. j. Michniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211004040
7.3.3) Ulica: Rolnicza 18
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DELFIN" SPÓŁKA JAWNA MICHNIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DELFIN" SPÓŁKA JAWNA MICHNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29846,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA SAKBAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211428627
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 33
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA SAKBAJ JAROSŁAW KULAS
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA SAKBAJ JAROSŁAW KULAS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI TYSZOWCE
więcej: przetargi TYSZOWCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.