eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DalikówBudowa drogi gminnej Dalików - Dobrzań - Sarnów - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Powstańców 1

1.4.2.) Miejscowość: Dalików

1.4.3.) Kod pocztowy: 99-205

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dalikow.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213708

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00084019

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
2.1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania budowę drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów” – Etap II, obejmującego wykonanie prac takich jak m.in. opracowanie dokumentacji, zmiana nawierzchni na bitumiczną, wykonanie poboczy, przebudowa zjazdów, odwodnienie, oznakowanie pionowe i poziome.

2.2. Charakterystyka i zakres prac:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego kompletnego projektu budowlanego dla następujących odcinków dróg:
a) odcinek nr II od skrzyżowania z drogą gminną Nr 111062 w miejscowości Dąbrówka Górna do drogi powiatowej nr 3707 E w miejscowości Dalików, długości ok. 1,622 km;
b) odcinek nr III od skrzyżowania z drogą gminną Nr 111062 E w miejscowości Dąbrówka Górna do drogi powiatowej nr 3707 E w miejscowości Gajówka-Parcel, długości ok. 2,398 m
2) dokonanie aktualizacji map do celów prawnych działek pod poszerzenie pasa drogi, ich zaewidencjonowanie w Wydziale Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Poddębicach.
3) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń;
4) budowę drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów Etap II (odcinek II i III) na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu budowlanego;
5) wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na drodze powiatowej na czas trwania robót, wykonawca zapewni także oznakowanie tymczasowe, jego otrzymanie i demontaż;
6) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej;
7) nadzór ornitologiczny;
8) przeprowadzenie wymaganych przepisami prób i badań;
9) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych dróg do użytkowania;
10) montaż zasuwy wodociągowej DN 100 – 1 szt.

1.1. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2.2.1, ppkt 1) obejmuje:
1) wykonanie aktualizacji map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;
2) przygotowanie materiałów do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
3) wykonanie badań i sporządzenie dokumentacji geotechnicznej;
4) opracowanie projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu oraz projekt techniczny;
5) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
6) opracowanie i uzgodnienie projektu docelowej organizacji ruchu;
7) uzgodnienie projektu budowlanego ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa jednostkami opiniującymi i organami, w tym uzgodnienie z ZDP w Poddębicach w zakresie włączenia dróg gminnych do drogi powiatowej, niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
8) inwentaryzację drzew przewidzianych do usunięcia oraz projekt nasadzeń kompensacyjnych – zgodnie z decyzją środowiskową;
9) opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem;
10) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych;
11) wersję elektroniczną wykonanego opracowania;


2.3. Szczegółowy zakres robót określony został w programie funkcjonalno-użytkowym a zakres i warunki zamówienia w projekcie umowy, stanowiących załączniki do SWZ.

Po zmianie:
2.1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania budowę drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów” – Etap II, obejmującego wykonanie prac takich jak m.in. opracowanie dokumentacji, zmiana nawierzchni na bitumiczną, wykonanie poboczy, przebudowa zjazdów, odwodnienie, oznakowanie pionowe i poziome.

2.2. Charakterystyka i zakres prac:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego kompletnego projektu budowlanego dla następujących odcinków dróg:
a) odcinek nr II od skrzyżowania z drogą gminną Nr 111062 w miejscowości Dąbrówka Górna do drogi powiatowej nr 3707 E w miejscowości Dalików, długości ok. 1,622 km;
b) odcinek nr III od skrzyżowania z drogą gminną Nr 111062 E w miejscowości Dąbrówka Górna do drogi powiatowej nr 3707 E w miejscowości Gajówka-Parcel, długości ok. 2,398 m
2) dokonanie aktualizacji map do celów prawnych działek pod poszerzenie pasa drogi, ich zaewidencjonowanie w Wydziale Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Poddębicach.
3) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń;
4) budowę drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów Etap II (odcinek II i III) na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu budowlanego;
5) wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na drodze powiatowej na czas trwania robót, wykonawca zapewni także oznakowanie tymczasowe, jego otrzymanie i demontaż;
6) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej;
7) nadzór ornitologiczny;
8) przeprowadzenie wymaganych przepisami prób i badań;
9) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych dróg do użytkowania;
10) montaż zasuwy wodociągowej DN 100 – 1 szt.

1.1. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2.2.1, ppkt 1) obejmuje:
1) wykonanie aktualizacji map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;
2) przygotowanie materiałów do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
3) wykonanie badań i sporządzenie dokumentacji geotechnicznej;
4) opracowanie projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu oraz projekt techniczny;
5) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
6) opracowanie i uzgodnienie projektu docelowej organizacji ruchu;
7) uzgodnienie projektu budowlanego ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa jednostkami opiniującymi i organami, w tym uzgodnienie z ZDP w Poddębicach w zakresie włączenia dróg gminnych do drogi powiatowej, niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
8) inwentaryzację drzew przewidzianych do usunięcia oraz projekt nasadzeń kompensacyjnych – zgodnie z decyzją środowiskową;
9) opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem;
10) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych;
11) wersję elektroniczną wykonanego opracowania;


2.3. Szczegółowy zakres robót określony został w programie funkcjonalno-użytkowym oraz przedmiarze robót a zakres i warunki zamówienia w projekcie umowy, stanowiących załączniki do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-22 09:00

Po zmianie:
2024-02-28 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-22 09:30

Po zmianie:
2024-02-28 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-22

Po zmianie:
2024-03-28

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający do dokumentacji postępowania załącza załącznik nr 9 - Przedmiar robót

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.