Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00084019/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00213708/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców 1
1.5.2.) Miejscowość: Dalików
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dalikow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c5415ec-c033-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów – Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c5415ec-c033-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044161/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi gminnej Dalików-Dobrzań-Sarnów - ETAP II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja dofinansowana jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania budowę drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów” – Etap II, obejmującego wykonanie prac takich jak m.in. opracowanie dokumentacji, zmiana nawierzchni na bitumiczną, wykonanie poboczy, przebudowa zjazdów, odwodnienie, oznakowanie pionowe i poziome.
2.2. Charakterystyka i zakres prac:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego kompletnego projektu budowlanego dla następujących odcinków dróg:
a) odcinek nr II od skrzyżowania z drogą gminną Nr 111062 w miejscowości Dąbrówka Górna do drogi powiatowej nr 3707 E w miejscowości Dalików, długości ok. 1,622 km;
b) odcinek nr III od skrzyżowania z drogą gminną Nr 111062 E w miejscowości Dąbrówka Górna do drogi powiatowej nr 3707 E w miejscowości Gajówka-Parcel, długości ok. 2,398 m
2) dokonanie aktualizacji map do celów prawnych działek pod poszerzenie pasa drogi, ich zaewidencjonowanie w Wydziale Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Poddębicach.
3) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń;
4) budowę drogi gminnej Dalików – Dobrzań – Sarnów Etap II (odcinek II i III) na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu budowlanego;
5) wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na drodze powiatowej na czas trwania robót, wykonawca zapewni także oznakowanie tymczasowe, jego otrzymanie i demontaż;
6) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej;
7) nadzór ornitologiczny;
8) przeprowadzenie wymaganych przepisami prób i badań;
9) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych dróg do użytkowania;
10) montaż zasuwy wodociągowej DN 100 – 1 szt.
1.1. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2.2.1, ppkt 1) obejmuje:
1) wykonanie aktualizacji map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;
2) przygotowanie materiałów do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
3) wykonanie badań i sporządzenie dokumentacji geotechnicznej;
4) opracowanie projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu oraz projekt techniczny;
5) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
6) opracowanie i uzgodnienie projektu docelowej organizacji ruchu;
7) uzgodnienie projektu budowlanego ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa jednostkami opiniującymi i organami, w tym uzgodnienie z ZDP w Poddębicach w zakresie włączenia dróg gminnych do drogi powiatowej, niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
8) inwentaryzację drzew przewidzianych do usunięcia oraz projekt nasadzeń kompensacyjnych – zgodnie z decyzją środowiskową;
9) opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem;
10) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych;
11) wersję elektroniczną wykonanego opracowania;
2.3. Szczegółowy zakres robót określony został w programie funkcjonalno-użytkowym oraz przedmiarze robót a zakres i warunki zamówienia w projekcie umowy, stanowiących załączniki do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7436846,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7950630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7436846,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiortwo Robót Drogowych S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281255114
7.3.3) Ulica: Łódzka 108
7.3.4) Miejscowość: Poddębice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7436846,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.