Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00159732/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania oraz przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla młodzieży w wieku 18 – 25 lat, w szczególności uczestników i absolwentów Ochotniczych Hufców Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trawiasta 20 B
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-161
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podlaska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podlaska-bip.ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f19f266-d2a9-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytucja rynku pracy realizująca zadania określone w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrdunienia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania oraz przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla młodzieży w wieku 18 – 25 lat, w szczególności uczestników i absolwentów Ochotniczych Hufców Pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f19f266-d2a9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083340/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa zorganizowania oraz przeprowadzenia szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy kat. B dla młodzieży w wieku 18 – 25 lat, w szczególności uczestników i absolwentów Ochotniczych Hufców Pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159732/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOA.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38698,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I. Młodzieżowe Centrum Kariery w Zambrowie.Szkolenie: Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych – dla 8 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II. Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Suwałkach. Szkolenie: Obsługa wózków jezdniowych o napędzie silnikowym z wymianą butli gazowych w wózkach zasilanych gazem – dla 9 osób4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13298,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III. Młodzieżowe Centrum Kariery w Augustowie. Szkolenie: Obsługa wózków jezdniowych o napędzie silnikowym z wymianą butli gazowychw wózkach zasilanych gazem – dla 8 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382519269
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 9/312
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: dla części II – 13.298,00 zł, dla części III – 12.700,00 zł
W niniejszym postępowaniu dla części II złożono 2 oferty: oferta 2 – Ośrodek Szkoleń BHP MIRYAN s.c. Michał Grzybowski, Ewa Grzybowska, cena ofertowa: 18.000,00 zł, oferta 4 – PRO-EDU Sp. j. D. Karmazyn R. Krokocki, cena ofertowa: 11.989,20 zł (oferta odrzucona).
W niniejszym postępowaniu dla części III złożono 3 oferty: oferta 2 – Ośrodek Szkoleń BHP MIRYAN s.c. Michał Grzybowski, Ewa Grzybowska, cena ofertowa: 16.000,00 zł, oferta 3 – ZDZ w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Augustowie, cena ofertowa: 17.280,00 zł, oferta 4 – PRO-EDU Sp. j. D. Karmazyn R. Krokocki, cena ofertowa: 12.451,95 zł (oferta odrzucona).
Oferta nr 2 jako najkorzystniejsza w części II i III przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części II oraz dla części III. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje,
o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na platformie e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/, identyfikator postępowania: ocds-148610-6f19f266-d2a9-11ec-9a86-f6f4c648a056.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: dla części II – 13.298,00 zł, dla części III – 12.700,00 zł
W niniejszym postępowaniu dla części II złożono 2 oferty: oferta 2 – Ośrodek Szkoleń BHP MIRYAN s.c. Michał Grzybowski, Ewa Grzybowska, cena ofertowa: 18.000,00 zł, oferta 4 – PRO-EDU Sp. j. D. Karmazyn R. Krokocki, cena ofertowa: 11.989,20 zł (oferta odrzucona).
W niniejszym postępowaniu dla części III złożono 3 oferty: oferta 2 – Ośrodek Szkoleń BHP MIRYAN s.c. Michał Grzybowski, Ewa Grzybowska, cena ofertowa: 16.000,00 zł, oferta 3 – ZDZ w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Augustowie, cena ofertowa: 17.280,00 zł, oferta 4 – PRO-EDU Sp. j. D. Karmazyn R. Krokocki, cena ofertowa: 12.451,95 zł (oferta odrzucona).
Oferta nr 2 jako najkorzystniejsza w części II i III przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części II oraz dla części III. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje,
o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na platformie e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/, identyfikator postępowania: ocds-148610-6f19f266-d2a9-11ec-9a86-f6f4c648a056.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- dostawa wyposażenia meblowego
- Sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.2.2025
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Przeglądy aparatów RTG (Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max) oraz przeglądy i naprawy aparatu TK (Somatom Definition AS) przeglądy, naprawy, części
- Dostawa paliw płynnych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Rozbiórka i budowa murka oporowego, chodnika i schodów terenowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" na działce nr ew. 1401/43 (obręb 11-Śródmieście) przy ul. Malmeda Icchoka 6, 8 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Choroby wewnętrzne i pielęgniarstwo internistyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- "Usługa kompleksowej org. i przeprowadzenia dwudniowego seminarium połączonego z wizytą studyjną nt. deinstytucjonalizacji i rozwoju usług społ. w pieczy zastępczej oraz rozwoju więzi rodzinnych".
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.