Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00151382/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00175562/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej – ulicy Wichradzkiej w Warce, gmina Warka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej – ulicy Wichradzkiej w Warce, gmina Warka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52df9438-cf75-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020327/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa ulicy Wichradzkiej w Warce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151382/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3666592,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej – ulicy Wichradzkiej w Warce, gmina Warka”.
Inwestycja realizowana będzie w oparciu o:
1. Zgłoszenie z dnia 20.08.2021 r. wykonywania robót budowlanych polegających na: „Przebudowie drogi gminnej 161013W Warka – Wichradz (ul. Wichradzkiej ) w Warce, na działce o nr ew. geodezyjnej 329.
Inwestycja realizowana będzie w oparciu o środki finansowe uzyskane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Ulica Wichradzka stanowi drogę gminną o nr 161013W. Na odcinku przewidzianym do przebudowy posiada długość 995,00 m. Posiada jezdnię o nawierzchni asfaltowej o długości 995 m o szerokości zmiennej od 5,0 do 5,30m, o przekroju 1x2, bez prawidłowej podbudowy. Brak chodników, urządzonych poboczy. Odwodnienie powierzchniowe. Brak wyznaczonych przejść dla pieszych. Droga posiada oświetlenie uliczne. Droga zdegradowana w złym stanie technicznym (liczne ubytki i zapadnięcia).
Lokalizacja inwestycji
Planowana inwestycja drogowa zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym: 329.
Zakres
Po przebudowie, odcinek drogi przewidziany do realizacji, będzie posiadał jezdnię o nawierzchni bitumicznej o długości 995,00 m, o szerokości 5,5 m, o przekroju 1x2, wraz z podbudową. Kategoria ruchu KR2. Zamawiający wymaga, aby warstwy bitumiczne wykonane zostały według recepty na KR3.
W ramach przebudowy, po stronie lewej wykonana zostanie ścieżka pieszo-rowerowa o długości 995,00 m o szerokości 3,0 m (liczone bez krawężnika i obrzeża), z kostki betonowej. Po stronie prawej wykonana zostanie ścieżka pieszo-rowerowa o dł. 8,5 m i szerokości 3,0 m (liczone bez krawężnika i obrzeża), pobocze gruntowe, ulepszone destruktem, o długości 986,50 m i szerokości 0,75 cm. Przebudowie będą podlegały zjazdy. Droga zyska oznakowanie pionowe i poziome, w tym wykonane zostanie bezpieczne przejście dla pieszych, wraz z oświetleniem lampami fotowoltaicznymi przejścia dla pieszych. Tarcze znaków pionowych z wytłoczonym logo Warki lub ustalonej treści. Wykonana zostanie kanalizacja deszczowa i kanał technologiczny.
W związku z dofinansowaniem z Funduszu Dróg Samorządowych niedopuszczalna będzie zmiana parametrów drogi (w tym szerokości jezdni, chodników, poboczy itp.) z uwagi na ryzyko utraty dotacji przez Zamawiającego. Na wszelkie zmiany wymagana jest pisemna zgoda Wojewody Mazowieckiego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. Ponadto Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem dokona zgłoszenia zamiaru wprowadzenia stałej organizacji ruchu do zarządzającego ruchem i uzyska potwierdzenie odbioru SOR przed odbiorem końcowym.
Tereny zielone należy obsiać trawą po wcześniejszym humusowaniu.
Zamawiający zwraca uwagę, iż w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nie ujawnione, dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone.
Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania materiałów z rozbiórki tj.: kostka betonowa, bloczki betonowe, obrzeża, krawężniki– nadające się do ponownego wbudowania, do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego.
Kostkę betonową pochodzącą z rozbiórki zjazdów, przekazać właścicielowi nieruchomości na jego ustny wniosek.
Kostkę betonową, przed przekazaniem należy oczyścić i spakować na palety, które dostarczy Wykonawca.
Pozostały materiał rozbiórkowy (krawężniki, obrzeża, popękane płytki chodnikowe, uszkodzona kostka betonowa itp.) pozbawiony ziemi należy przekazać jako gruz do ZUK w Warce Sp. z o.o.
W związku z wejściem w życie z dniem 1 stycznia 2022r. Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2021r. w sprawie określenia szczegółowych warunków utraty statusu odpadów dla odpadów destruktu asfaltowego (Dz. U. 2021, poz. 2468), Zamawiający informuje, że Wykonawca robót, jako posiadacz odpadu, zobowiązany będzie do zlecenia laboratorium posiadającemu akredytację w tym zakresie lub certyfikowanej w tym zakresie jednostce badawczej, o którym mowa w § 3, ust. 2 pkt. 1 i pkt. 2 ww. Rozporządzenia, pobrania i badania próbek odpadu destruktu asfaltowego. Metoda pobrania próbek, jak również ich ilość powinna spełniać wymagania określone w ww. Rozporządzeniu. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wynikach badań próbek odpadu destruktu asfaltowego w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania wyników przeprowadzonych badań.
Zamawiający zastrzega możliwość wykonania na własny koszt badań kontrolnych, w przypadku gdy niespełnione zostaną warunki utraty statusu odpadów, o których mowa w § 2, ust. 1 ww. Rozporządzenia.
Odpady destruktu asfaltowego, które w wyniku przeprowadzonych badań utraciły status odpadu destruktu asfaltowego zostaną przetransportowane przez Wykonawcę robót w miejsce wskazane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kompletem wyników badań laboratoryjnych, protokołem z badania próbek i oświadczeniem o zgodności z warunkami utraty statusu odpadów destruktu asfaltowego, zgodnie ze wzorami określonymi w załącznikach do ww. Rozporządzenia.
W przypadku, gdy niespełnione zostaną warunki utraty statusu odpadów, o których mowa w § 2, ust. 1 ww. Rozporządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji odpadu destruktu asfaltowego na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie.
Niniejszą inwestycję należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
Na terenie objętym inwestycją występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, usługi oraz sady. Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych - należy zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu, w tym zapewniającą dostęp pojazdów uprzywilejowanych. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania odpowiedniej czasowej organizacji ruchu na czas budowy, zapewniającej dojścia i dojazd do posesji.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojścia i dojazdu do posesji w trakcie prowadzonych robót. O braku możliwości dojazdu Wykonawca winien zawiadomić mieszkańców odpowiednio wcześniej, w sposób zwyczajowo przyjęty – pisemne ogłoszenie w terenie, strona internetowa itp.
Wykonawca winien wziąć pod uwagę konieczność współpracy przy wymianie lub lokalizowaniu przyłączy w drodze, udostępnić teren budowy i umożliwić wykonanie prac.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
Integralną częścią specyfikacji jest dokumentacja projektowa, która określa parametry techniczne, jakościowe – z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty.
Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć.
Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji technicznej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
Wykonawca winien sporządzić kosztorysy ofertowe na podstawie dostarczonych przedmiarów robót. Przedmiary mają charakter informacyjno-pomocniczy. Załączone przez oferenta kosztorysy ofertowe ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania, będą miały również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami, SWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno pomocniczy.
Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji technicznej, a niezbędne do wykonania zadania.
Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych w stosunku do urządzeń/rozwiązań/materiałów projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/rozwiązania/materiały równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych muszą być co najmniej nie gorsze, jak parametry urządzeń/rozwiązań projektowych.
Wszelkie odstępstwa od dokumentacji technicznej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty.
Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 12 i dołączone do oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań.
Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone, iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1, pkt 5.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3684751,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3865170,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3684751,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521-04-21-928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geodezja, frezowanie, rozbiórki, roboty ziemne, podbudowy, roboty brukarskie, skropienie, kanał technologiczny, wod.-kan., oznakowanie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3684751,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego dla Oczyszczalni ścieków w Warce
- Ubezpieczenie Gminy Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.