Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00161056/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu autokarowego studentów i pracowników dydaktycznych Wydziału Geologii UW w czasie trwania kursów terenowych – postępowanie 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225540018
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.baczewska@uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f418a33-cfc6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu autokarowego studentów i pracowników dydaktycznych Wydziału Geologii UW w czasie trwania kursów terenowych – postępowanie 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f418a33-cfc6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/103/2023/WG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 1: Kurs terenowy z geomorfologii i geologii czwartorzędu
1. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
2. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
3. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób), nie starszego niż 6 (sześć) lat liczonych od dnia pierwszej rejestracji niezależnie od kraju, w którym miała ona miejsce oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 12600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 2: Kurs terenowy z geologii historycznej
1. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
2. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
3. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób), nie starszego niż 6 (sześć) lat liczonych od dnia pierwszej rejestracji niezależnie od kraju, w którym miała ona miejsce oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 3: Kurs terenowy w Sudetach
1. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
2. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
3. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób), nie starszego niż 6 (sześć) lat liczonych od dnia pierwszej rejestracji niezależnie od kraju, w którym miała ona miejsce oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 20900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 4: Kurs terenowy z wiertnictwa z elementami górnictwa
1. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
2. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
3. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób), nie starszego niż 6 (sześć) lat liczonych od dnia pierwszej rejestracji niezależnie od kraju, w którym miała ona miejsce oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 15900,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 5: Kurs terenowy - klastyczne systemy depozycyjne II
1. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
2. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
3. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób), nie starszego niż 6 (sześć) lat liczonych od dnia pierwszej rejestracji niezależnie od kraju, w którym miała ona miejsce oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 6: Kurs terenowy specjalizacyjny w Sudetach
1. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
2. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
3. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób), nie starszego niż 6 (sześć) lat liczonych od dnia pierwszej rejestracji niezależnie od kraju, w którym miała ona miejsce oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 7: Kurs terenowy z geologii strukturalnej
1. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
2. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
3. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób), nie starszego niż 6 (sześć) lat liczonych od dnia pierwszej rejestracji niezależnie od kraju, w którym miała ona miejsce oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 8: Kurs terenowy z geologii regionalnej
1. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
2. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
3. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób), nie starszego niż 6 (sześć) lat liczonych od dnia pierwszej rejestracji niezależnie od kraju, w którym miała ona miejsce oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 9: Kurs terenowy z hydrogeologii, geologii inżynierskiej i ochrony środowiska
1. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
2. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
3. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób), nie starszego niż 6 (sześć) lat liczonych od dnia pierwszej rejestracji niezależnie od kraju, w którym miała ona miejsce oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu studentów i pracowników dydaktycznych w czasie trwania kursów terenowych z podziałem na części:- Część 10: Kurs terenowy z kartowania geologiczno – złożowego
1. Zamawiający przewiduje możliwość korekt planowanych tras, terminów (zamiana tras pomiędzy poszczególnymi dniami w trakcie kursu) i godzin użytkowania autokarów w zależności od dostępności miejsc związanych z realizacją programu danego kursu terenowego takimi jak: kopalnie, kamieniołomy wykopaliska, wyrobiska, punkty wierceń i odkrywek itp. oraz lokalnymi warunkami pogodowymi, drogowymi i terenowymi mogącymi skutkować objazdami i odchyleniami od zaplanowanej uprzednio trasy.
2. Zamawiający informuje, że planowane trasy nie zawsze przebiegają drogami asfaltowymi. Wykonawca kalkulując ofertę i wybierając autokary do realizacji zamówienia powinien uwzględnić jazdę drogami lokalnymi, utwardzonymi, polnymi, po terenie trudnym, górzystym, podmokłym, z lokalnymi podtopieniami, błotem itp tak aby zapewnić bezpieczną, bezkolizyjną jazdę bez ryzyka zepsucia się autokaru ze względu na warunki drogowe.
3. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować tylko dowóz na miejsce kursu i przywóz z powrotem do Warszawy, tylko jazdę po terenie na miejscu odbywania się kursu lub obie te rzeczy.
4. Zamawiający informuje, że zależnie od danego kursu terenowego (od danej części) usługa może obejmować dowóz studentów na miejsce prowadzenia zajęć, gdzie następnie kierowca oczekuje na przewiezienie grupy na kolejne miejsce. W takich wypadkach, jeśli tego dnia przebieg kilometrów wyniesie mniej niż 20 km, Wykonawca ma prawo doliczyć do Wynagrodzenia tzw. „godziny postojowe”.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdu (aktualne ubezpieczenie OC oraz badanie techniczne, stan techniczny umożliwiający bezpieczny przewóz osób), nie starszego niż 6 (sześć) lat liczonych od dnia pierwszej rejestracji niezależnie od kraju, w którym miała ona miejsce oraz odpowiedniej liczby kierowców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, podstawienie pojazdu wolnego od wad, a w razie ich wystąpienia w trakcie świadczenia usługi przewozu lub przed jej rozpoczęciem podstawienia na swój koszt autokaru wolnego od wad lub usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż sześć godzin oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zapewni realizację usługi przez autokary, które posiadają nawigację GPS lub satelitarną i kierowców, którzy potrafią na ich podstawie samodzielnie, bez wsparcia Kierowników Kursu, dotrzeć do punktów o określonych przez Kierowników Kursu koordynatach. Ponadto kierowcy powinni wykazać się znajomością terenu, tak aby móc dojeżdżać z miejsca na miejsce bez błądzenia i szukania drogi także w przypadku objazdów i nieoczekiwanych zmian trasy. Dla prawidłowego realizowania kursów terenowych niezbędne jest sprawne i szybkie docieranie do kolejnych punktów przeznaczenia w trakcie trwania kursu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres, w tym szczegółowy opis tras przewozu, miejsc, terminów i godzin podstawienia autokarów, ich ilości, ilości miejsc w autokarach a także wymagania co do ich standardu określa załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (osobno dla każdej z części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Zofia Wisińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 825 196 81 63
7.3.3) Ulica: Kienkówka 66
7.3.4) Miejscowość: Stoczek Łukowski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Zofia Wisińska
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Zofia Wisińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-05-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Maz. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017340441
7.3.3) Ulica: Chełmońskiego, 33
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-12 do 2023-06-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przekracza środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowozy dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Lubrza w okresie od 01 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 roku
- Usługi transportowe do przewozu żołnierzy i pracowników wojska z rejonu odpowiedzialności 16 WOG
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.