Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00092040/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nad Biebrzą Sp. zo.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524609050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nadbiebrza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nadbiebrza.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8834401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92cdfef4-c38e-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NB.DZ-DK.Db.263.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim”
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Dostawę materiałów budowlanych (fabrycznie nowych), posiadających wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak „B”, „CE” oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach zamówienia.
2.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim”. Zakres i wymagania ogólne zawiera tabela - załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia.
3.1. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wolny od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę składanych zapotrzebowani przez Zamawiającego – czas reakcji od dnia złożenia zapotrzebowania nie dłuższy niż 5 dni roboczych.
3.3. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.4. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 24 miesięcy, jednak nie krótszy niż gwarancja producenta.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna Wykonawcy oraz karty gwarancyjne producentów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia.
3.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).
3.7. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - siedziba Zamawiającego, Sokółka, ul. Torowa 12.
3.8. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.9. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24910000-6 - Kleje
44111200-3 - Cement
44111520-2 - Tworzywa izolacyjne
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
44171000-9 - Płyty (budowlane)
44411000-4 - Wyroby sanitarne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
42511110-5 - Pompy grzewcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono 1 ofertę: – KDBUD Sp. z o.o., ul. Małyszówka 43, 16-200 Dąbrowa Białostocka. Zamawiający żądał przedmiotowych środków dowodowych. Po otwarciu oferty Zamawiający stwierdził, że Wykonawca złożył wymagane przedmiotowe środki dowodowe, które nie zostały przez Wykonawcę podpisane elektronicznym podpisem. Zamawiający przewidział możliwość wezwania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków. Stosownie do art. 107 ust. 3 Ustawy „Przepisu ust. 2 nie stosuje się jeżeli […] pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.” Zamawiający dokonał uprzedniej analizy dołączonych do oferty niepodpisanych przedmiotowych środków dowodowych pod kątem treści art. 107 ust. 3 i stwierdził: 1) Zamawiający w Opisie przedmiotu zamówienia, Tabela 1. Wymagania ogólne poz. 48 wymagał: „Pompa Ciepła - pompa ciepła gruntowa woda/solanka o mocy 24,2 kW , COP 4,2, moc elektryczna 6,2 kW”. W dokumencie złożonym przez Wykonawcę pn. „Pompy ciepła” na stronie 4 „Parametry techniczne” w zaznaczonym modelu pompy jest zapis: „Moc grzewcza [kW] 24,05; pobór mocy [kW] 6,34; COP 3,79” co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. 2) Jak można przeczytać w komentarzu UZP do Ustawy str. 366 „Art. 107 ust. 2 Pzp przewiduje, że uzupełnieniu mogą podlegać wyłącznie niezłożone lub złożone, ale niekompletne przedmiotowe środki dowodowe.”1 Zgodnie z wyjaśnieniami definicji określonymi na str. 468 przywołanego komentarza: „Dokument (oświadczenie) należy zakwalifikować jako niezłożony, jeżeli nie został fizycznie dostarczony. Natomiast dokument (oświadczenie) jest niekompletny, jeżeli wprawdzie został fizycznie przedłożony, ale nie spełnia określonych przez zamawiającego wymagań formalnych (np. nie został podpisany, jest nieczytelny lub jego kopia nie została potwierdzona za zgodność z oryginałem).”2 W komentarzu do Ustawy Józefa Edmunda Nowickiego, Piotra Wiśniewskiego na str. 516 czytamy: „O ile niezłożenie przedmiotowego środka dowodowego to sytuacja związana z biernością wykonawcy, o tyle złożenie niekompletnego przedmiotowego środka dowodowego polega na niekompletności fizycznej dokumentu lub złożeniu przedmiotowego środka dowodowego nieopatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”3 Z uwagi na powyższe skierowanie przez Zamawiającego wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych skutkowałoby otrzymaniem tych samych przedmiotowych środków dowodowych – o tej samej treści, które zostały złożone razem z ofertą, a jedynie uzupełnionych o elektroniczny podpis Wykonawcy, a które to przedmiotowe środki dowodowe nie potwierdzają spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 3) W związku z powyższym w postępowaniu zachodzi okoliczność określona w art. 107 ust. 3 Ustawy, tj. pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c). W komentarzu UZP dotyczącym art. 107 ust. 3 str. 366-367 czytamy: „Jeżeli […] dokumenty przedmiotowe zawierają błędy, w tym nie potwierdzają okoliczności, jakich zamawiający wymagał od dokumentu, oferta, do której załączone zostały takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Pzp.”4 4) W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, wobec której zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Stosownie do art. 255 pkt 2) Ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; […]”. Mając powyższe na uwadze Zamawiający działając na mocy art. 255 pkt 2) w związku zaistnieniem przesłanki z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Usługi pocztowe w 2025r.
- Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów zespół S i P.
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Sokółka
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej przebudowy Placu Kościuszki w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.