eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Zagospodarowanie Skweru Skaczącej Gwiazdy przy ul. Na Szańcach, gen. J. Bema, ul. B. Prusa i ul. Świętokrzyskiej we Wrocławiu - Etap II"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie Skweru Skaczącej Gwiazdy przy ul. Na Szańcach, gen. J. Bema, ul. B. Prusa i ul. Świętokrzyskiej we Wrocławiu – Etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie Skweru Skaczącej Gwiazdy przy ul. Na Szańcach, gen. J. Bema, ul. B. Prusa i ul. Świętokrzyskiej we Wrocławiu – Etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f428212-d2a6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Realizacja inwestycji pn.: Zagospodarowanie Skweru Skaczącej Gwiazdy przy ul. Na Szańcach, gen. J. Bema, ul. B. Prusa i ul. Świętokrzyskiej we Wrocławiu – Etap II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158024/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/30/2022/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 587283,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac ogrodniczych polegających na zagospodarowaniu Skweru Skaczącej Gwiazdy przy ul. Na Szańcach, ul. gen. J. Bema, ul. B. Prusa i ul. Świętokrzyskiej we Wrocławiu – Etap II. Zadanie jest kontynuacją Etapu I zrealizowanego w 2019 roku. Inwestycja zlokalizowana jest na części działek nr 1, 2, 3, AM-16 oraz części działki nr 126/2, AM-13, obręb Plac Grunwaldzki. Teren znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej – obszarowo w Gminnej Ewidencji Zabytków oraz w ewidencji zabytków archeologicznych i na granicy fortyfikacji nowożytnych. Wymagane będzie zapewnienie nadzoru archeologicznego i prowadzenie badań archeologicznych zgodnie z Decyzją nr 2203/2018 z dnia 24.09.2018 wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, polegające
w szczególności na:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych:
a) przygotowanie terenu, w tym przede wszystkim ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, organizacja zaplecza budowy, ustawienie tablic informacyjno-ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew;
b) zapewnienie tymczasowej organizacji ruchu;
c) zabezpieczenie drzew i trawników w obrębie prowadzonych prac na czas trwania robót budowlanych;
d) tyczenie układu przestrzennego;
e) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych;
f) prace rozbiórkowe i demontaż istniejących elementów zagospodarowania,
w szczególności: kosze na śmieci, ograniczniki wjazdu (16 szt.), słup ogłoszeniowy (1 szt.), betonowe schody terenowe (S2, S5), murki terenowe, rozebranie istniejących nawierzchni, obrzeży betonowych, fundamentów;
g) roboty ziemne m.in. wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża;
h) budowa nawierzchni (ścieżek oraz placów pieszych):
 z kostki betonowej o wym. 20x20x8 cm (kolor szary),
 z kostki betonowej śrutowanej o wym. 20x30x8 cm, 40x60x8 cm, 10x10x8 cm (kolor granit biały, granit piaskowy, granit szary),
 z płyt betonowych o wym. 80x20x8 cm (kolor antracyt)
wszystkie ww. nawierzchnie należy wykonać na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z kruszyw łamanych gr. 10 cm i 15 cm, warstwie odsączającej
z pospółki zagęszczonej mechanicznie o gr. 20 cm.
i) budowa i montaż obrzeży betonowych;
j) budowa schodów terenowych prowadzących do poziomu wgłębnika (3 szt.);
k) wykonanie oświetlenia terenu lampami parkowymi;
l) dostawa i montaż małej architektury: ławki z oparciem (5 szt.), kosze na śmieci (4 szt.), totem (1 szt.), słupki blokujące wjazd (35 szt.)
m) uporządkowanie terenu po zakończeniu wszystkich prac budowlanych, w tym odtworzenie nawierzchni, które uległy zniszczeniu podczas realizacji przedsięwzięcia;
n) zapewnienie nadzoru archeologicznego i prowadzenie badań archeologicznych zgodnie z Decyzją nr 2203/2018 z dnia 24.09.2018 wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu.
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych:
a) gospodarka drzewostanem i pielęgnacja istniejącej zieleni – wycinka drzew (5 szt.), skupiny krzewów, karczowanie, wywożenie gałęzi, oczyszczenie terenu;
b) nasadzenia nowej zieleni (z zaprawą dołów i korowaniem): drzewa (3 szt.) - oznaczone na projekcie wykonawczym nr 3 (Klon polny „Elsrijk”), (2 szt) – oznaczone w projekcie wykonawczym nr 4 (Klon czerwony „Red Sunset”), byliny;
c) założenie trawników dywanowych zgodnie ze sztuką ogrodniczą;
d) odtworzenie trawników wzdłuż budowanych nawierzchni o szerokości min. 1,5 mb oraz w miejscach, w których trawnik ulegnie zniszczeniu podczas prowadzenia robót budowlanych.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
2. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 744648,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 744648,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS Tomasz Obrzut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7342732945

7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216

7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-325

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne (6%)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 744648,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia (art. 436 pkt 1 ustawy Pzp):
1) Przedmiot umowy (Część I oraz Część II) zostanie wykonany w terminie 5 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2) Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.