eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "ZIELONO MI I BEZPIECZNIE - Widawa - Park kieszonkowy przy ulicy Melioranckiej - etap II" realizowany w ramach WBO 2021 projekt nr 5



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ZIELONO MI I BEZPIECZNIE - Widawa - Park kieszonkowy przy ulicy Melioranckiej - etap II” realizowany w ramach WBO 2021 projekt nr 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZIELONO MI I BEZPIECZNIE - Widawa - Park kieszonkowy przy ulicy Melioranckiej - etap II” realizowany w ramach WBO 2021 projekt nr 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-601967a3-dc1e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Realizacja inwestycji pn.: ZIELONO MI I BEZPIECZNIE - Widawa - Park przy ulicy Melioranckiej - etap II WBO 2021 pr. 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177011/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/35/2022/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „ZIELONO MI I BEZPIECZNIE - Widawa - Park kieszonkowy przy ulicy Melioranckiej - etap II” realizowany w ramach WBO 2021 projekt nr 5”. W ramach inwestycji przewiduje się: budowę części ścieżek pieszych, drewnianego pomostu, dostawę i montaże elementów małej architektury, wykonanie prac związanych z uporządkowaniem terenu i istniejącej szaty roślinnej oraz założenie zieleni, zwanych dalej pracami ogrodniczymi oraz wykonanie usług pielęgnacji gwarancyjnej zielenina na terenie parku kieszonkowego przy ul. Melioranckiej we Wrocławiu, na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie: część działki nr 22/5, 22/7 AM-20, obręb Widawa. Budowa będzie realizowana ze środków własnych Gminy Wrocław.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych:
a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, umieszczenie tablic ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia,
b) zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
c) tyczenie geodezyjne i roboty pomiarowe,
d) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
e) uporządkowanie terenu ze śmieci i resztek budowlanych,
f) roboty ziemne takie jak wywóz ziemi i gruzu z wykopów, profilowanie,
g) wykonanie nawierzchni:
- ścieżki piesze – o nawierzchni żwirowej utwardzonej z miału kamiennego ograniczone obrzeżem z tworzywa typu eko-bord,
- ścieżki piesze – w formie drewnianego pomostu,
h) dostawa i montaż elementów małej architektury,
i) niezbędne regulacje wysokościowe naziemnej armatury i studni sieci podziemnego uzbrojenia terenu.
j) odtworzenie zniszczonych podczas prowadzenia prac, istniejących nawierzchni, obrzeży.
k) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach budowlanych.
CZĘŚĆ II : wykonanie prac ogrodniczych, polegających w szczególności na:
a) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew w obrębie inwestycji,
b) uporządkowaniu terenu z samosiewów, wycinki sanitarne oraz części samosiewów kolidujących z inwestycją,
c) nasadzeniu zieleni w formie rabat: w tym: bylin 595 szt., traw ozdobnych 226 szt., paprocie 188 szt.
d) założeniu trawników.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
2. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 503370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503370,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.