Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą: Nowy Ład w gospodarce wodno-kanalizacyjnej Gminy Łyse
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łyse
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 2
1.5.2.) Miejscowość: Łyse
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-437
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 77 25 003
1.5.8.) Numer faksu: +48 29 77 25 003 w. 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalyse.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglyse.e-bip.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą: Nowy Ład w gospodarce wodno-kanalizacyjnej Gminy Łyse2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ff67928-f137-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp dalej zwaną ustawą, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione.
Zamawiający w dniu 26.05.2022r wszczął postępowanie w trybie podstawowym na ww. przedmiot zamówienia zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu o numerze 2022/BZP 00178324/01 oraz na
swojej stronie internetowej (https://gminalyse.ezamawiajacy.pl).
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 03.06.2022r godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f758e10e-dcd3-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą: Nowy Ład w gospodarce wodno-kanalizacyjnej Gminy Łyse.
2. Przedmiot zamówienia objętego nadzorem określa postępowanie o udzielenie zamówienia - ogłoszenie BZP nr 2022/BZP 00090601/01 z dnia 2022-03-18.
Link do dokumentacji z postępowania: https://gminalyse.ezamawiajacy.pl/pn/gminalyse/demand/notice/public/55262/details
3. Przez Inspektora Nadzoru należy rozumieć osobę lub zespół wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie inwestycji.
4. Obowiązki Wykonawcy określają przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
5. Do obowiązków Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) należy pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w szczególności:
a) Ustanowienie, na cały okres realizacji zadania, Inspektorów Nadzoru w branżach wymaganych przez Zamawiającego, m. in. w branży sanitarnej, elektrycznej i konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie ze złożoną ofertą;
b) Uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu placów budowy wykonawcy robót;
c) Osobisty pobyt ustanowionych Inspektorów Nadzoru na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie. Czas pracy Inspektorów Nadzoru z danej branży powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. Wymagana jest obecność na budowie Inspektora Nadzoru (z danej branży) minimum 1 raz w każdym tygodniu, w którym realizowane będą roboty z tej branży oraz na każde wezwanie Zmawiającego. Inspektor Nadzoru potwierdzać będzie obecność na budowie wpisem do dziennika budowy;
d) Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, zgodnie z zakresem wynikającym z postanowień ustawy Prawo budowlane i przepisami z nim związanymi;
e) Kontrola jakości wykonywanych robót i ich zgodności z przekazaną dokumentacją projektową i umową zawartą na ich wykonanie, a także zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami;
f) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie zdarzenia mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego;
g) Kontrola i potwierdzenie, iż wykonawca robót dostarcza materiały i sprzęt zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym m.in.:
- bieżące sprawdzanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych (potwierdzone wpisem w dzienniku budowy), w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w polskim budownictwie;
- sprawdzanie czy wbudowane materiały posiadają odpowiednie świadectwa, atesty, certyfikaty i gwarancje (potwierdzone wpisem w dzienniku budowy), odbiór tych dokumentów od wykonawcy w trakcie ich wbudowywania oraz przekazanie Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót;
- nadzór nad wszystkimi próbami - wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez wykonawcę robót świadectw przeprowadzonych prób;
h) Żądanie od wykonawcy robót, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne;
i) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub robót zanikających (potwierdzone wpisem w dzienniku budowy).
j) Protokolarne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, w tym wymiany urządzeń (jeżeli zajdzie taka potrzeba);
k) Każdorazowe, niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i problemów wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, w tym w szczególności wszystkich opóźnień w wykonywaniu prac w stosunku do harmonogramu robót dostarczonego przez wykonawcę robót;
l) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez wykonawcę robót;
m) Ocena wniosków wykonawcy robót i przedstawiane Zamawiającemu propozycji ich rozpatrzenia;
n) Organizowanie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, jeżeli zajdzie taka potrzeba;
o) Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego;
p) Bieżące informowanie przedstawiciela Zamawiającego na temat postępu prac. Wymagana jest obecność Inspektora Nadzoru (z danej branży) na placu budowy minimum 1 raz w każdym tygodniu, w którym realizowane są roboty z tej branży oraz ma każde wezwanie – w dniu ustalonym z Zamawiającym;
q) Udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu;
r) Wydawanie Kierownikowi Budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót itd.;
s) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, robót zamiennych, zgłaszanych przez wykonawcę robót;
t) Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót;
u) Sprawdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót, potwierdzenie wykonania robót objętych fakturą;
v) Wykonanie inwentaryzacji robót pozostałych do dokończenia zadania inwestycyjnego pn.: „Nowy Ład w gospodarce wodno-kanalizacyjnej Gminy Łyse” w przypadku rozwiązania umowy z Wykonawcą robót, bądź odstąpienia od przedmiotowej umowy;
w) Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych wad w zakresie nadzorowanego zadania, w tym także w okresie gwarancji na roboty budowlano, udzielonej przez wykonawcę robót nadzorowanego zadania;
x) Inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
6. Wyszczególnione obowiązki Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) mają jedynie charakter przykładowy i nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy, a także nie mogą stanowić podstawy do odmowy wykonania przez Wykonawcę jakichkolwiek czynności niewymienionych powyżej, a potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca (Inspektor Nadzoru) nie może podejmować decyzji, które skutkowałyby zwiększeniem albo ograniczeniem zakresu robót lub wymagałyby zwiększenia lub zmniejszenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót. Zmiana zakresu rzeczowego lub finansowego robót musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
8. Do obowiązków Zamawiającego należy m.in.:
a) Przekazanie Wykonawcy (Inspektorowi Nadzoru) dokumentacji technicznej dotyczącej zadania, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
b) Uczestniczenie w naradach zwoływanych przez Wykonawcę (Inspektora Nadzoru).
c) Uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz w odbiorze końcowym robót budowlanych.
d) Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy za pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159285,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159285,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159285,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InvestPro Arkadiusz Jędrzejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-188-78-69
7.3.3) Ulica: Insurekcyjna 6 lok. 73
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
InvestPro Arkadiusz Jędrzejczyk
jakie przetargi wygrała firma
InvestPro Arkadiusz Jędrzejczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159285,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 900 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja obszaru zabytkowego w Bogutach-Piankach poprzez przeprowadzenie na nim prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych.
- Nadzór Techniczny Inwestora przy realizacji przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o. 4 zadań inwestycyjnych w ramach projektu Via botanica
- Pełnienie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Rozwój infrastruktury sportowej na potrzeby Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Ustrzykach Dolnych
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: "Przebudowa zbiornika do okresowego retencjonowania i infiltrowania wody wraz z budowlami towarzyszącymi na dz. nr 642 w m. Strzegów, gm. Gubin"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad budową nowej hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.