Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00053484/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00068957/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (3 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8756601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (3 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c4fad3-b6a4-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 735435,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116951,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Dostawa komputerów stacjonarnych, laptopów, monitorów, drukarek.Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonego sprzętu, którego minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej.
1. Komputer stacjonarny – 20 szt.
Stan nowy, nieużywany, przygotowany do uruchomienia
Procesor osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 4200 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1100 pkt., zintegrowany układ graficzny,
Płyta główna zgodna z procesorem, obsługa zintegrowanych układów graficznych w procesorach,
Zewnętrzne złącza: DVI-D, HDMI, VGA, RJ45 (LAN) 1 Gbps
Wewnętrzne złącza: TPM
Pamięc RAM min. 16 GB
Dysk min. 512 GB SSD SATA
Zasilacz min. 450 W max. 550W, ATX, Certyfikat 80 PLUS Bronze lub wyższy
Obudowa mATX, kolor czarny
Gwarancja: min.24 miesiące
2. Monitory – 15 szt.
Stan nowy, nieużywany
Przekątna ekranu min. 23,8" max. 27”
Powłoka matrycy Matowa
Rodzaj matrycy LED, IPS
Typ ekranu Płaski, Monitor bezramkowy
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD), 16:9
Częstotliwość odświeżania ekranu min. 75 Hz
Jasność min. 250 cd/m²
Złącza min. HDMI - 1 szt.
Regulacje Regulacja wysokości, Regulacja kąta pochylenia
Dołączone akcesoria Kabel zasilający, Kabel HDMI
Gwarancja min. 24 miesiące
3. Komputery przenośne 15,6” - 6 szt.
Stan nowy, nieużywany
Procesor osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 4500 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1200 pkt.,
Pamięć RAM min. 8 GB
Dysk SSD min. 512 GB
Typ ekranu Matowy, LED
Przekątna ekranu 15,6"
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080
Łączność / Złącza min.: Wi-Fi, RJ45 (LAN) 1gbps, min. USB 2 szt, min. HDMI
Kolor dominujący Szary lub Czarny
Inne Szyfrowanie TPM, Wydzielona klawiatura numeryczna
Akcesoria Zasilacz, torba, mysz bezprzewodowa
Gwarancja min. 12 miesięcy
4. Drukarka laserowa - 2 szt.
Stan używana lub nowa
Przebieg max. 50 000 wydrukowanych stron
Rodzaj monochromatyczna
Złącza zewnętrzne Ethernet
Szybkość drukowania mono min. 30 stron A4/min
Inne automatyczny druk dwustronny
Wydajność tonera min. 6500 stron A4.
Dołączone akcesoria 4 tonery o wydajności min. 6500 stron A4.
Gwarancja min. 6 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195100-4 - Monitory
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 38433,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Dostawa akcesoriów komputerowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonego sprzętu/akcesoriów komputerowych, którego minimalne parametry techniczne oraz liczba sztuk zostały wskazane poniżej.
1. Karty pamięci – 5 szt.
SD 128GB, klasa prędkości: U3, V30, gwarancja min. 24 miesiące
2. Listwa zasilająca – 10 szt
5 gniazd, 3m z uziemieniem, bezpiecznik automatyczny, czarna, gwarancja min. 24 miesiące
3. Bęben do drukarki OKI MB562 – 1 szt.
Wydajność 25 000 stron, gwarancja min. 24 miesiące
4. Toner do drukarki OKI MB562 – 4 szt.
Wydajność 12 000 stron, gwarancja min. 24 miesiące
5. Akumulator oraz ładowarka – 1 szt.
Do aparatu Nikon D7100, gwarancja min. 24 miesiące
6. Mysz przewodowa – 15 szt.
Klasyczna, USB, waga min. 300 g. kolor czarny, długość przewodu min. 1.8m, gwarancja min. 24 miesiące
7. Klawiatura – 15 szt.
USB, klawisze membramowe, niskoprofilowa, klasyczna, waga min. 500 g, gwarancja min. 24 miesiące
8. Kamera internetowa – 3 szt.
USB, 4k, min. 2 mikrofony, gwarancja min. 24 miesiące
9. Głośniki komputerowe - 3 szt.
Obudowa drewniana, moc min. 2 x 2,5 W, gwarancja min. 24 miesiące
10. Przewód HDMI 1m – 15 szt.
gwarancja min. 24 miesiące
11. Karta przechwytująca wideo – 1 szt.
4k, HDMI wejście oraz wyjście, USB-C, gwarancja min. 24 miesiące
12. Słuchawki przewodowe – 5 szt.
nauszne, klasyczne, z mikrofonem, gwarancja min. 24 miesiące
13. Rolka papieru i separator – 1 szt.
Do drukarki ML-3710ND, gwarancja min. 24 miesiące
14. Rzep do kabli – 1 szt.
10m – czarny szerokość 20mm, zamawiający dopuszcza dwa odcinki po 5m, gwarancja min. 24 miesiące
15. Organizer na kable i inne akcesoria – 3 szt.
min. 2 komory, 2 kieszenie na zamek, 3 małe przegródki, 3 duże przegrody, Materiał syntetyczny, wymiary min. 27x20x10 max. 35x25x15, gwarancja min. 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4515,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. Przedłużenie posiadanych licencji oprogramowania Microsoft 365 na okres 12 miesięcy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania:
a) Microsoft 365 Business Basic – 200 licencji na okres 12 miesięcy,
b) Microsoft 365 Apps for business – 35 licencji na okres 12 miesięcy,
c) Visio Plan 2 – 2 licencje na okres 12 miesięcy.
Termin realizacji zamówienia dla cz. III: od dnia podpisania umowy do maksymalnie 31 dni kalendarzowych, z zastrzeżeniem, iż wszystkie licencje zostaną przypisane i aktywowane ostatniego dnia miesiąca, w miesiącu, w którym podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 74002,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 29
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 28
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44740,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64741,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44740,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITness. Dawid Łukaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 524668778
7.3.3) Ulica: Głowackiego 2D
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44740,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4423,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10996,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4423,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690027906
7.3.3) Ulica: Matejki 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
jakie przetargi wygrała firma
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4423,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75952,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114572,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75952,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Systeo sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389175790
7.3.3) Ulica: Modelarska 18
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-142
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75952,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wieszaków na ubrania wierzchnie do sal dydaktycznych
- Koszenie trawy przy elementach infrastruktury technicznej Strefy S1-3.
- Dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przy ul. Daszyńskiego 6
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna od km 36+173,74 do km 36+456,95 wraz z zabezpieczeniem osuwiska od km 36+200 do km 36+434 w m. Cisna
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.