eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (3 części).



Ogłoszenie z dnia 2024-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (3 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/875660

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (3 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c4fad3-b6a4-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 735435,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116951,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Dostawa komputerów stacjonarnych, laptopów, monitorów, drukarek.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonego sprzętu, którego minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej.
1. Komputer stacjonarny – 20 szt.
Stan nowy, nieużywany, przygotowany do uruchomienia
Procesor osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 4200 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1100 pkt., zintegrowany układ graficzny,
Płyta główna zgodna z procesorem, obsługa zintegrowanych układów graficznych w procesorach,
Zewnętrzne złącza: DVI-D, HDMI, VGA, RJ45 (LAN) 1 Gbps
Wewnętrzne złącza: TPM
Pamięc RAM min. 16 GB
Dysk min. 512 GB SSD SATA
Zasilacz min. 450 W max. 550W, ATX, Certyfikat 80 PLUS Bronze lub wyższy
Obudowa mATX, kolor czarny
Gwarancja: min.24 miesiące
2. Monitory – 15 szt.
Stan nowy, nieużywany
Przekątna ekranu min. 23,8" max. 27”
Powłoka matrycy Matowa
Rodzaj matrycy LED, IPS
Typ ekranu Płaski, Monitor bezramkowy
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD), 16:9
Częstotliwość odświeżania ekranu min. 75 Hz
Jasność min. 250 cd/m²
Złącza min. HDMI - 1 szt.
Regulacje Regulacja wysokości, Regulacja kąta pochylenia
Dołączone akcesoria Kabel zasilający, Kabel HDMI
Gwarancja min. 24 miesiące

3. Komputery przenośne 15,6” - 6 szt.
Stan nowy, nieużywany
Procesor osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 4500 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1200 pkt.,
Pamięć RAM min. 8 GB
Dysk SSD min. 512 GB
Typ ekranu Matowy, LED
Przekątna ekranu 15,6"
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080
Łączność / Złącza min.: Wi-Fi, RJ45 (LAN) 1gbps, min. USB 2 szt, min. HDMI
Kolor dominujący Szary lub Czarny
Inne Szyfrowanie TPM, Wydzielona klawiatura numeryczna
Akcesoria Zasilacz, torba, mysz bezprzewodowa
Gwarancja min. 12 miesięcy

4. Drukarka laserowa - 2 szt.
Stan używana lub nowa
Przebieg max. 50 000 wydrukowanych stron
Rodzaj monochromatyczna
Złącza zewnętrzne Ethernet
Szybkość drukowania mono min. 30 stron A4/min
Inne automatyczny druk dwustronny
Wydajność tonera min. 6500 stron A4.
Dołączone akcesoria 4 tonery o wydajności min. 6500 stron A4.
Gwarancja min. 6 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33195100-4 - Monitory

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 38433,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Dostawa akcesoriów komputerowych.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonego sprzętu/akcesoriów komputerowych, którego minimalne parametry techniczne oraz liczba sztuk zostały wskazane poniżej.
1. Karty pamięci – 5 szt.
SD 128GB, klasa prędkości: U3, V30, gwarancja min. 24 miesiące

2. Listwa zasilająca – 10 szt
5 gniazd, 3m z uziemieniem, bezpiecznik automatyczny, czarna, gwarancja min. 24 miesiące

3. Bęben do drukarki OKI MB562 – 1 szt.
Wydajność 25 000 stron, gwarancja min. 24 miesiące

4. Toner do drukarki OKI MB562 – 4 szt.
Wydajność 12 000 stron, gwarancja min. 24 miesiące

5. Akumulator oraz ładowarka – 1 szt.
Do aparatu Nikon D7100, gwarancja min. 24 miesiące

6. Mysz przewodowa – 15 szt.
Klasyczna, USB, waga min. 300 g. kolor czarny, długość przewodu min. 1.8m, gwarancja min. 24 miesiące

7. Klawiatura – 15 szt.
USB, klawisze membramowe, niskoprofilowa, klasyczna, waga min. 500 g, gwarancja min. 24 miesiące

8. Kamera internetowa – 3 szt.
USB, 4k, min. 2 mikrofony, gwarancja min. 24 miesiące

9. Głośniki komputerowe - 3 szt.
Obudowa drewniana, moc min. 2 x 2,5 W, gwarancja min. 24 miesiące

10. Przewód HDMI 1m – 15 szt.
gwarancja min. 24 miesiące

11. Karta przechwytująca wideo – 1 szt.
4k, HDMI wejście oraz wyjście, USB-C, gwarancja min. 24 miesiące

12. Słuchawki przewodowe – 5 szt.
nauszne, klasyczne, z mikrofonem, gwarancja min. 24 miesiące

13. Rolka papieru i separator – 1 szt.
Do drukarki ML-3710ND, gwarancja min. 24 miesiące

14. Rzep do kabli – 1 szt.
10m – czarny szerokość 20mm, zamawiający dopuszcza dwa odcinki po 5m, gwarancja min. 24 miesiące

15. Organizer na kable i inne akcesoria – 3 szt.
min. 2 komory, 2 kieszenie na zamek, 3 małe przegródki, 3 duże przegrody, Materiał syntetyczny, wymiary min. 27x20x10 max. 35x25x15, gwarancja min. 24 miesiące

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 4515,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. Przedłużenie posiadanych licencji oprogramowania Microsoft 365 na okres 12 miesięcy.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania:
a) Microsoft 365 Business Basic – 200 licencji na okres 12 miesięcy,
b) Microsoft 365 Apps for business – 35 licencji na okres 12 miesięcy,
c) Visio Plan 2 – 2 licencje na okres 12 miesięcy.

Termin realizacji zamówienia dla cz. III: od dnia podpisania umowy do maksymalnie 31 dni kalendarzowych, z zastrzeżeniem, iż wszystkie licencje zostaną przypisane i aktywowane ostatniego dnia miesiąca, w miesiącu, w którym podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 74002,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 29

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 28

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44740,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64741,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44740,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITness. Dawid Łukaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 524668778

7.3.3) Ulica: Głowackiego 2D

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44740,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4423,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10996,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4423,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690027906

7.3.3) Ulica: Matejki 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-064

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4423,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75952,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114572,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75952,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Systeo sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389175790

7.3.3) Ulica: Modelarska 18

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-142

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75952,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. I-III:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.