Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198511/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Nadleśnictwa Syców – Budynku biurowego i garażowego wraz z infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu i przyłączem wodociągowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250519435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 627852127
1.5.8.) Numer faksu: 627869032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sycow@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sycow.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ccf8968-e293-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku Nadleśnictwa Syców – Budynku biurowego i garażowego wraz z infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu i przyłączem wodociągowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ccf8968-e293-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00189362/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa siedziby Nadleśnictwa Syców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15385991,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku biurowego i garażowego wraz z infrastrukturą instalacyjną, przyłączem energetycznym oraz stacją ładowania pojazdów elektrycznych oraz przyłączem wodociągowym, na działce nr 447, AM-5 w Działoszy.
Inwestycja jest zlokalizowana w północno-zachodniej części działki nr 447 (AM-5, obręb Działosza). Na zabudowę kubaturową parceli składają się dwa budynki: budynek biurowy nadleśnictwa oraz budynek garażowy.
Budynek biurowy stanowi centralny element układu kompozycyjnego działki. Jest to obiekt dwukondygnacyjny, o rzucie wydłużonego prostokąta, przykryty układem dachów dwuspadowych w formie litery „H”. Na program funkcjonalny budynku składają się pomieszczenia biurowe, socjalne, gospodarcze, techniczne oraz magazynowe.
Budynek garażowy jest zlokalizowany w głębi działki, na przedłużeniu linii utworzonej przez układ placów parkingowych. Jest to obiekt parterowy, o prostej bryle na rzucie prostokąta, przykryty dachem dwuspadowym. W jego wnętrzu mieścić się będą cztery stanowiska parkingowe dla samochodów służbowych nadleśnictwa oraz magazyn gospodarczy.
Szczegółowy opis zawiera dział III SWZ - Opis przedmiotu zamówienia , Załącznik nr 1 do SWZ - Projekt umowy, Załącznik nr 11 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Dokumentacja projektów załączniki nr 8, 9 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45313100-5 - Instalowanie wind
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneArt. 255, pkt. 1 ustawy Pzp. - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu określonego w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie więc z art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. 2022, poz. 1710 ze zm., Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej na terenie Nadleśnictwa Syców w Arboretum Leśnym im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców w roku 2025
- Zakup serwera oraz macierzy wraz z oprogramowaniem w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.