eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanRemont tarasu w oddziale psychiatrycznym w Siekowie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont tarasu w oddziale psychiatrycznym w Siekowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRYCZNE IM. OSKARA BIELAWSKIEGO W KOŚCIANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Paderewskiego 1A

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: et2@wcn-koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wcn-koscian.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont tarasu w oddziale psychiatrycznym w Siekowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-123298cc-c947-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011052/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont tarasu w oddziale psychiatrycznym w Siekowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147339

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: zadanie pn. „Remont tarasu w oddziale psychiatrycznym w Siekowie”

2) Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 roboty budowlane

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest „Remont tarasu w oddziale psychiatrycznym w Siekowie” i objęty jest jako część składowa budynku pałacu ochroną konserwatorską. Zamawiający posiada pozwolenie uzgadniające na prowadzenie robót budowlanych ze służbą ochrony zabytków z dnia 28-04-2021r. decyzja nr 259/2021/A wydana przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Kierownika Delegatury WOSOZ w Lesznie oraz pozwolenie na budowę wydane 12-10-2021r. decyzją nr 861/2021.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Załącznik nr 1.
2. Przedmiary robót (wyłącznie jako materiały pomocnicze) – załącznik nr 8
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5.
4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie innych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie wykonawca.
5. Prace wykonywane będą na terenie czynnego Oddziału Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego. W związku z powyższym jakiekolwiek przerwy w dostawie mediów muszą być konsultowane wcześniej z Zamawiającym. Należy je ograniczyć do minimum poprzez zapewnienie dostaw z innych źródeł alternatywnych na koszt Wykonawcy
6. Wymagania dokumentacji powykonawczej:
- wszystkie dokumenty w j. polskim lub tłumaczone
- całość wykonana w dwóch egzemplarzach
- dodatkowo w kolejnych dwóch egzemplarzach wykonać wszystkie protokoły i oświadczenia
- dokumentacja powykonawcza musi być posegregowana działami jak w opisie dokumentacji projektowej
- wszystkie strony dokumentacji muszą być ponumerowane
- w każdym egzemplarzu musi być spis treści
- na każdej stronie dokumentu, poza oświadczeniami i protokołami, musi być opis gdzie został materiał wbudowany, podpis i pieczątka kierownika budowy, w przypadku kopii lub wydruku pieczątka za zgodność z oryginałem
- dokumentacja powykonawcza musi być sprawdzona i potwierdzona o poprawnym wykonaniu przez inspektora nadzoru
- w przypadku braku takiego potwierdzenia złożenie dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu uznaje się za nieskuteczną
7. Generalny Wykonawca zostanie obciążony kosztami zużycia mediów, które w trakcie realizacji będą olicznikowane. W przypadku braku montażu podliczników, Zamawiający obciąży za ten okres wartościami nominalnymi wyliczonymi z przekrojów.
8. Teren wykonywanych prac należy odpowiednio zabezpieczyć przed osobami postronnymi.
9. Na terenie centrum znajdują się niezinwentaryzowane sieci. Ewentualne uszkodzenie w trakcie prac zobowiązuje do bezzwłocznego usunięcia awarii na koszt Generalnego Wykonawcy.
10. Roboty należy wykonać do 10-10-2023r.
11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane prace i zamontowane urządzenia nie krótszej niż 36 miesięcy.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo SNELA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981863702

7.3.3) Ulica: ul. Wodna 16

7.3.4) Miejscowość: Śmigiel

7.3.5) Kod pocztowy: 64-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-10

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca przedłożył poręczenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.