eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów"Modernizacja drogi powiatowej w Gminie Wińsko" polegająca na remoncie nawierzchni drogi powiatowej nr 1278D, w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja drogi powiatowej w Gminie Wińsko” polegająca na remoncie nawierzchni drogi powiatowej nr 1278D, w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja drogi powiatowej w Gminie Wińsko” polegająca na remoncie nawierzchni drogi powiatowej nr 1278D, w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-116a61e9-b44d-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040573

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.5.2024.RD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1623008,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja drogi powiatowej w Gminie Wińsko” w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i polegająca na remoncie nawierzchni drogi
2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1278D od m. Orzeszków do DW 334 (m. Konary), na następujących odcinkach drogi:
-m. Orzeszków (koniec nawierzchni brukowej) do mostu na rz. Jezierzyca, dł. 995 m
-od skrzyżowania z drogą leśną o nawierzchni bitumicznej (m. Orzeszków) do skrzyżowania z drogą leśną gruntową, dł. 282 m
-od drogi leśnej gruntowej do DW 334 (m. Konary), dł. 948 m
3. Zakres zamówienia podzielony został na etapy:
1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej, tj. opracowanie projektu technicznego na mapach do celów opiniodawczych wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, zezwoleniami i decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych oraz projektem organizacji ruchu.
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową, m. in. takich jak: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie podbudowy drogi, wykonanie nawierzchni bitumicznej, utwardzenie poboczy, roboty wykończeniowe, oznakowanie drogi na czas robót zgodnie z projektem.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej – projektu technicznego na mapach do celów opiniodawczych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, zezwoleń i decyzji itp., oraz dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia wykonywania robót budowlanych i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu organu.
2) Opracowanie przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
3) Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem w odpowiednim organie zarządzającym ruchem.
4) Zamawiający nie posiada stanowiska/opinii Konserwatora Zabytków, Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na etapie projektowania stanowiska/opinii Konserwatora Zabytków. W przypadku wskazania obowiązku prowadzenia nadzoru archeologicznego Wykonawca w zakresie robót taki nadzór zapewni.
5) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta i zatwierdzoną przez Zamawiającego wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi, zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji.
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
7) Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.).
6. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w dokumentach zamówienia , tj. w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi załącznikami i ewentualnymi odpowiedziami i wyjaśnieniami oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1632720,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1632720,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1632720,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Ćwik” T. Ćwik, J. Ćwik, K. Ćwik-Popadiuk spółka cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Józefa Ćwik, prowadząca działalność gospodarczą pn.: Handel Artykułami Przemysłowymi; Katarzyna Ćwik‐Popadiuk, prowadząca działalność gospodarczą pn.: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe; Tadeusz Ćwik, prowadzący działalność gospodarczą pn.: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022309453

7.3.3) Ulica: ul. Witosa 13

7.3.4) Miejscowość: Wińsko

7.3.5) Kod pocztowy: 56-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Etap 1 – wykonanie dokumentacji projektowej – STARBEM Jakub Starczewski, Tomasz Bem S.C. ul. A. Mickiewicza 10, 63-840 Krobia NIP:6961878876


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1632720,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.