Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00034392/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kruszywa o frakcji 4-31,5 mm do utwardzania nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta Milanówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milanowek.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kruszywa o frakcji 4-31,5 mm do utwardzania nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta Milanówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c51dd5b-aefb-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2.2024.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę kruszywa naturalnego, łamanego, o frakcji 4 – 31,5 mm, odpowiadającego wymaganiom normy PN-EN-13242, z przeznaczeniem do utwardzenia nawierzchni dróg na terenie Miasta Milanówka.
2. Przewidywana ilość kruszywa w ramach zamówienia podstawowego, spełniającego wymagania w pkt. 1, jaką Zamawiający zamierza zamówić wynosi do 900 ton i jest uzależniona od jednostkowej ceny brutto za zakup i dostawę kruszywa uzyskanej w postępowaniu o udzielnie zamówienia.
3. Warunki realizacji zamówienia:
a)Dostawa następować będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Miejsce dostawy w obrębie Miasta Milanówka, dokładna lokalizacja zostanie wskazana w każdorazowym zamówieniu. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt ma obowiązek zapewnić załadunek, transport i rozładunek kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
b)Przy pierwszej dostawie należy dołączyć deklaracje zgodności lub inny dokument potwierdzający, że kruszywo spełnia ww. wymagania.
c)Dostawa następować będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego drogą e-mailową.
d)Dostawy odbywać się będą samochodami samowyładowczymi od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 14.00. Każdorazowe zamówienie obejmować będzie dostawę całopojazdową w ilości 25-30 ton lub wielokrotność tej ilości.
e)Wykonawca musi posiadać środki techniczne umożliwiające dostawę minimum 50 ton kruszywa dziennie. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt ma obowiązek zapewnić załadunek, transport i rozładunek kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
f)Czas każdorazowej dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa minimalny i maksymalny czas każdorazowej dostawy.
g)Obowiązującym wynagrodzeniem dla wykonawcy będzie wynagrodzenie ryczałtowe, określone jako wynagrodzenie za 1 tonę dostarczonego kruszywa.
h)Zapłata za wykonane dostawy następować będzie na podstawie faktur częściowych, wystawianych przez Wykonawcę na rzecz Gminy Milanówek.
Szczegóły znajdują się w SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia oraz w załączniku do SWZ - wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95193,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122877,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95193,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Rolnicze i Budowlane Konserwacja Dróg i Wodociągów Transport Towarów i Handel Henryk Gos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351066856
7.3.4) Miejscowość: Regnów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-SADOWNICZE HENRYK GOS
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-SADOWNICZE HENRYK GOS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95193,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszyw wraz z załadunkiem na bieżące utrzymanie dróg na terenie gminy Rzekuń w 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2025.
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2025 rok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.