Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118328/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00131013/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku OSP Gołąb (cz. garażowa)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21
1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku OSP Gołąb (cz. garażowa)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e88ff1ed-ba20-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018125/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa budynku OSP Gołąb (cz. garażowa)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118328/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polega na wykonaniu stanu surowego otwartego rozbudowy istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w
miejscowości Gołąb, gmina Puławy, działka nr ewid. 1727/10 (obręb Gołąb) o część garażową przeznaczoną na strażacki
wóz bojowy.
Zakres robót (materiały zapewnia Wykonawca) m.in. obejmuje:
a) przebudowę istniejącego przyłącza gazowego;
b) wytyczenie obrysu budynku, jego fundamentów na działce;
c) roboty rozbiórkowe typu: rozbiórka schodów zewnętrznych, balkonu, ścian, demontaż istniejącego okna i drzwi;
d) roboty ziemne, wykonanie fundamentów, murowanie ścian, wylanie posadzki;
e) wykonanie stropodachu, obróbek blacharskich;
f) roboty budowlane wewnętrzne m.in.: wykonanie tarasu na stropodachu, wykonanie tynków wewnętrznych, malowania,
wykonanie posadzki żywicznej;
g) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej;
h) montaż bramy segmentowej;
i) wykonanie elewacji budynku.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót, stanowiące
załączniki do niniejszego Zaproszenia.
B) Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy,
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na terenie placu budowy,
c) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie w terenie oraz
dokumentację geodezyjną (w tym inwentaryzację geodezyjna powykonawczą),
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji
odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,
e) ewentualne inne nie wymienione prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną,
f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291168,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352270,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291168,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GW INVESTMENTS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162834897
7.3.4) Miejscowość: Kajetanów 42C
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291168,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywna dostawa jaj SPF w 2025 r.
- SYNTEZA OLIGONUKLEOTYDÓW NIEMODYFIKOWANYCH I MODYFIKOWANYCH
- Dostawa ogniotrwałych wyrobów wysokoglinowych korundowych
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej do 140 m3 z miejscem dostawy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96, 24-100 Puławy".
- Dostawa nowego oprzyrządowania do tabletkarki rotacyjnej Kilian T400
- ZAKUP I BEZGOTÓWKOWE TANKOWANIE PALIW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.