eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaUSŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO AMBULANSEM TYPU S Z ZESPOŁEM WYJAZDOWYM



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO AMBULANSEM TYPU S Z ZESPOŁEM WYJAZDOWYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO AMBULANSEM TYPU S Z ZESPOŁEM WYJAZDOWYM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa27d4dd-f3c3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096956/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Transport medyczny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie oświadczeń, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica i
formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica Zamawiający może
również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres barbara.stoklosa@szpital.legnica.pl
3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica i formularza Wyślij
wiadomość dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
•administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
•w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą
poczty tradycyjnej na adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5;
pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@szpital.legnica.pl
•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art.18 oraz art. 74 uPzp;
•Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
•obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z uPzp;
•w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
•Posiada Pan/Pani:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
•nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WSZSL/FZ-15B/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych - transportu medycznego ambulansem ratunkowym typu
S, pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy, będących w stanie bezpośredniego zagrożenia życia
wymagających szybkiej interwencji lekarskiej, podania niestandardowych leków lub prowadzenia ścisłego nadzoru podczas
transportu do szpitala lub innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Usługi transportu medycznego będą realizowane całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia, zgodnie ze zleceniami
Zamawiającego.
3. Transport wykonywany będzie z zespołem specjalistycznym w następujący sposób:
a) przewóz pacjentów wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badania diagnostycznego w innej
palcówce medycznej (odbiór pacjenta, przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie
dokumentacji medycznej, odbiór pacjenta po konsultacji lub badaniu, powrotny przewóz pacjenta po wykonanych
konsultacjach/badaniach, przekazanie pacjenta oraz dokumentacji medycznej),
b)przewóz pacjentów do innej placówki medycznej w celu kontynuowania leczenia (odbiór pacjenta, przewóz, przekazanie
pacjenta oraz dokumentacji medycznej).
4. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych
elementów składających się na przedmiot zamówienia - wymaga świadczenia usług zgodnie z ze standardami określonymi
w przepisach regulujących ten zakres działalności wskazanych w szczególności w §3 projektu umowy – w związku z tym
faktem korzysta z możliwości wskazanej w art. 246 ust. 2 uPzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Prawo opcji polegać będzie na możliwości dokonywania zleceń transportu medycznego w okresie trwania umowy w
maksymalnej łącznej liczbie obejmującego 1000 godzin pracy Zespołu S oraz łącznym maksymalnym dystansie 32.000 km;
2) Minimalne zamówienie w zakresie transportu medycznego, które w okresie trwania umowy zrealizuje Zamawiający,
obejmować będzie dokonanie zleceń w liczbie 300 godzin pracy Zespołu oraz dystansie 3600 km.
3) Zamawiający będzie miał prawo do korzystania z prawa opcji w zakresie określonym w pkt 1 w przypadku wystąpienia
takiej potrzeby związanej z liczbą udzielanych świadczeń zdrowotnych powodującą zwiększone zapotrzebowanie na
przedmiot zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-30 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Podobnie jak w Krótkim opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym ogłoszeniu.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy, dostępny całodobowo, ambulans z zespołem wyjazdowym

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu medycznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§11
1. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego,
przy czym za ofertę korzystniejszą uważana będzie oferta z niższą ceną.
2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania) w przypadku mniejszej liczby
zleceń transportu w okresie, o którym mowa w §6 ust. 1, jednak nie dłużej niż na okres dalszych 3 miesięcy i nie dłużej niż
do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia;
3. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadkach
zmiany stawki podatku od towarów i usług i akcyzy.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3, zmiana podatku następować będzie automatycznie w przypadku zmiany
przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim
pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych
przepisów w tym zakresie.
§11A
1. Poza przypadkami określonymi w §11 umowy i stosownie do art. 439 uPzp, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec
zmianie również w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia na zasadach określonych w ust. 2 do 5
poniżej.
2. Wykonawcy przysługuje uprawnienie do żądania zmiany wynagrodzenia – cen jednostkowych netto wskazanych w §7 ust.
2, w przypadku zmiany ogłaszanego przez GUS kwartalnego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych
ogółem, o wartość przekraczającą 5% w stosunku do wartości tego wskaźnika ogłoszonej:
1) w stosunku do pierwszej waloryzacji za kwartał poprzedzający zawarcie niniejszej umowy,
2) w stosunku do każdej kolejnej waloryzacji za kwartał poprzedzający złożenie wniosku o dokonanie waloryzacji.
3. Wykonawca może żądać zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. poprzedzających nie wcześniej niż po upływie
pełnych 6 miesięcy realizacji niniejszej umowy. Każda kolejna zmiana wynagrodzenia możliwa będzie po upływie 3 miesięcy
od ostatniej dokonanej zmiany.
4. Zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia dokonuje się na podstawie wskaźnika, o którym mowa w ust. 2 i o wartość
przekraczającą wzrost tego wskaźnika uprawniający do żądania zmiany wynagrodzenia jak w ust. 2.
5. Maksymalny wzrost wynagrodzenia Wykonawcy dokonany w następstwie waloryzacji, o której mowa w ust. 1-4 nie może
przekroczyć 6% wartości pierwotnego wynagrodzenia o którym mowa w §7 ust. 1
6. Zasady określone w ust. 1-5 powyżej mają odpowiednie zastosowanie do obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy na
wniosek Zamawiającego.
7. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy dokonana w następstwie waloryzacji, o której mowa w ust. 1 do 6 powyżej
następować będzie począwszy od dnia prawidłowego złożenia wniosku o dokonanie waloryzacji, ze skutkiem na przyszłość.
8. W sytuacji dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zmian
wynagrodzenia podwykonawców uczestniczących w wykonaniu zamówienia, stosownie do art. 439 ust. 5 uPzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający nie będzie ograniczał liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

UWAGA:
1. Cena 80% w niniejszym ogłoszeniu obejmuje:
1) Cenę transportów medycznych – 60 %,
2) Cenę za przejechane kilometry- 20%.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw wykluczenia, o których mowa
w art. 108 ust. 1 uPzp oraz w 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Stosowne
oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą; wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

Poprzednio prowadzone postępowanie (Nr sprawy WSZSL/FZ-15A/23) zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2
uPzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.