Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00062982/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu systemów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070810575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 11
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334995600
1.5.8.) Numer faksu: 334995652
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
mops-bielsko-biala.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu systemów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-243f8771-baa4-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DA-PSU.3211.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki, świadczonej dla 200 użytkowników opasek LOCON Life PLUS BS.04S.
2. Opaski LOCON Life PLUS BS.04S zostały zakupione przez Zamawiającego w 2022 roku, w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie podstawowym, zgodnie z Programem Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2022 i stanowią jego własność.
3. Usługa teleopieki przeznaczona jest dla mieszkańców miasta Bielska–Białej, powyżej 60 roku życia w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
4. Wykonawca w celu podłączenia urządzeń LOCON Life PLUS BS.04S zobowiązuje się wymienić karty SIM urządzeń oraz dostarczyć do siedziby Zamawiającego urządzenia gotowe do świadczenia usługi.
5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnego 24h telecentrum, które wyposażone jest w technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywanie natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału.
6. Wykonawca świadczący usługi całodobowej (24h) teleopieki dla użytkowników opasek, utrzymuje telecentrum w gotowości, w całym okresie obowiązywania umowy.
7. Wykonawca każdorazowo dokonuje testu łączności urządzenia przed rozpoczęciem świadczenia usługi teleopieki dla danego użytkownika opaski.
8. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia oraz zasad świadczenia usługi do 14 dni od dnia podpisania umowy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) natychmiastowej identyfikacji osoby wzywającej pomoc oraz do ustalenia przyczyny użycia przycisku i podjęciu decyzji o sposobie udzielenia pomocy seniorowi,
b) telefonicznego udzielenia wsparcia emocjonalnego;
c) powiadomienie wskazanych osób z listy kontaktów;
d) poproszenie o interwencję pracownika ośrodka pomocy społecznej;
e) w razie konieczności wezwanie odpowiednich służb;
f) telefonicznego nadzorowania przebiegu sytuacji do momentu przybycia wezwanych służb.
10. Wykonawca odpowiada za system, który rejestruje czynności operatorów dotyczące użytkowników, w szczególności datę, czas i treść wprowadzonych lub modyfikowanych zapisów.
11. Wykonawca wprowadza do bazy danych swojego telecentrum niezbędne dane identyfikujące seniora, jego sytuację zdrowotną oraz listę min. 2 kontaktów wskazanych przez niego lub pracownika ośrodka pomocy społecznej.
12. W przypadku wystąpienia zmiany użytkownika opaski bezpieczeństwa, aktywację usługi u nowej osoby Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z terminem zaoferowanym w ofercie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego takiego przypadku. Przypadki zmiany użytkownika dotyczą sytuacji: zgonu, zmiany miejsca zamieszkania, umieszczenia w DPS, Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym oraz rezygnacji użytkownika z udziału w Programie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31768,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31768,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sidly Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010435677
7.3.3) Ulica: Chmielna 2/31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-020
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31768,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- 6/25 - Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych
- Naprawa i uruchomienie fontanny Castello Re, zlokalizowanej na terenie parku przy ul. Juliusza Słowackiego w Bielsku-Białej - 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby realizacji projektu pn. "Spleceni z Miastem"
- Remont 6 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap III/2025
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Świadczenie całodobowej usługi polegającej na konserwacji i przeglądach instalacji gazów medycznych będących w posiadaniu BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych u klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętajnie w miejscu ich zamieszkania w okresie od 01 marca 2025 r. do 31grudnia 2025r
- Świadczenie usług w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji w miejscu zamieszkania uczestników projektu
- "Świadczenie usługi całodobowej Teleopieki domowej dla mieszkańców Miasta Szczecinek, w miejscu ich zamieszkania, za pośrednictwem centrum monitoringu"
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka Wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego
- Usługi opiekuńcze realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.