Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Sulejówku w sprzęt i pomoce dydaktyczne” w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – „Pracownia techniczna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011179803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartosza Głowackiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownikgospodarczy@sp3sulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp3sulejowek.edupage.org
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Sulejówku w sprzęt i pomoce dydaktyczne” w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – „Pracownia techniczna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c618b8a-f1fc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach projektu pod nazwą „Laboratoria Przyszłości”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Prowadzone uprzednio postępowanie w trybie podstawowym zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0e13667a-da6f-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP3.26.07.2022ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Pracownia techniczna" - Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24963,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24936,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24936,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Duchnet Michał Pantoła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141845774
7.3.3) Ulica: Poprzeczna 11A
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24963,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Świadczenie powszechnych usług pocztowych oraz odbiór korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miasta Sulejówek"
- Dowóz uczniów do szkół - zadanie nr 3
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Dostawa systemów edukacyjnych do fizjologii i farmakologii, znak sprawy AEZ/S-153/2024
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa i montaż pełnopostaciowego symulatora urazowego (2 kpl.) (DZP.25.36.2024)
- Dostawa sprzętu IT dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.