Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00125993/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00135019/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do budynku usługowego – Dom Kultury i garaż OSP w Starym Mieście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f579d3b-bc06-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do budynku usługowego – Dom Kultury i garaż OSP w Starym Mieście2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f579d3b-bc06-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041096/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia w ramach zadania "Budowa budynku usługowego - Dom Kultury i garażu OSP w Starym Mieście"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt.: „Rewitalizacja skutecznym sposobem na rozwój Gminy Leżajsk” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125993
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby budynku usługowego – Domu Kultury i garażu OSP w Starym Mieście zgodnie z poniższym zestawieniem:Część nr 1 – „Dostawa mebli, sprzętu agd i okotarowania”
Lp. Opis wyposażenia J.m. Ilość
1 Krzesło konferencyjne szt. 204
2 Stół składany szt. 24
3 Wieszak na odzież wierzchnią szt. 5
4 Witryna chłodnicza szt. 2
5 Chłodziarko-zamrażarka szt. 1
6 Szafka gospodarcza szt. 2
7 Szafa ubraniowa szt. 2
8 Szafa ubraniowa szt. 2
9 Stolik bankietowy szt. 10
10 Biurko szt. 2
11 Fotel biurowy szt. 1
12 Wieszak szatniowy na odzież wierzchnią szt. 2
13 Lada recepcyjna szt. 1
14 Żetony do szatni szt. 200
15 Szafka na rzeczy podręczne szt. 1
16 Wieszak na kółkach szt. 2
17 Toaletka szt. 2
18 Lustro wiszące szt. 1
19 Krzesło składne z tworzywa sztucznego szt. 20
20 Sztaluga szt. 10
21 Szafa na materiały plastyczne szt. 2
22 Tablica wystawiennicza szt. 10
2. Kolorystykę mebli należy dobierać mając na względzie inne meble znajdujące się w danym pomieszczeniu.
3. Wszystkie kolory i wymiary mebli, należy przed wykonaniem przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
4. Szczegółowy zakres zadania określa: zestawienie wyposażenia wraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39153000-9 - Meble konferencyjne
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
39711130-9 - Chłodziarki
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 110516,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby budynku usługowego – Domu Kultury i garażu OSP w Starym Mieście zgodnie z poniższym zestawieniem:Część nr 2 – „Dostawa sprzętu do nagłośnienia i oświetlenia”
Lp. Opis wyposażenia J.m. Ilość
1 Mikser 16 wejść mono szt. 1
2 Kolumna głośnikowa:
- Głośnik aktywny szt. 2
- Subwoofer aktywny szt. 2
3 Mikrofon przewodowy dynamiczny szt. 5
4 Mikrofon bezprzewodowy dynamiczny szt. 4
5 Statyw mikrofonowy szt. 9
6 Ruchoma głowica typu spot , której źródłem światła jest dioda typu COB o mocy 90W. szt.2
7 Ruchoma głowica typu spot , której źródłem światła jest dioda typu COB o mocy 60W. szt.2
8 Ruchoma głowica typu spot , której źródłem światła jest dioda typu COB o mocy 50W szt.2
9 Mikser: przedwzmacniacz mikrofonowy szt. 1
10 Mikser 24 wejść mono szt. 1
11 Laptop z oprogramowaniem szt. 1
2. Kolorystykę mebli należy dobierać mając na względzie inne meble znajdujące się w danym pomieszczeniu.
3. Wszystkie kolory i wymiary mebli, należy przed wykonaniem przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
4. Szczegółowy zakres zadania określa: zestawienie wyposażenia wraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
4.5.5.) Wartość części: 69490,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125351,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315618,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125351,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369832306
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 9
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125351,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84978,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137833,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97305,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELMAR" ANNA KARNAS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180652036
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 1 lokal 3
7.3.4) Miejscowość: Błażowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97305,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- wyposażenie lokali mieszkalnych
więcej: Akcesoria elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.