eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskDostawa wyposażenia do budynku usługowego - Dom Kultury i garaż OSP w Starym Mieście



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do budynku usługowego – Dom Kultury i garaż OSP w Starym Mieście

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f579d3b-bc06-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do budynku usługowego – Dom Kultury i garaż OSP w Starym Mieście

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f579d3b-bc06-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041096/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia w ramach zadania "Budowa budynku usługowego - Dom Kultury i garażu OSP w Starym Mieście"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pt.: „Rewitalizacja skutecznym sposobem na rozwój Gminy Leżajsk” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125993

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby budynku usługowego – Domu Kultury i garażu OSP w Starym Mieście zgodnie z poniższym zestawieniem:

Część nr 1 – „Dostawa mebli, sprzętu agd i okotarowania”

Lp. Opis wyposażenia J.m. Ilość
1 Krzesło konferencyjne szt. 204
2 Stół składany szt. 24
3 Wieszak na odzież wierzchnią szt. 5
4 Witryna chłodnicza szt. 2
5 Chłodziarko-zamrażarka szt. 1
6 Szafka gospodarcza szt. 2
7 Szafa ubraniowa szt. 2
8 Szafa ubraniowa szt. 2
9 Stolik bankietowy szt. 10
10 Biurko szt. 2
11 Fotel biurowy szt. 1
12 Wieszak szatniowy na odzież wierzchnią szt. 2
13 Lada recepcyjna szt. 1
14 Żetony do szatni szt. 200
15 Szafka na rzeczy podręczne szt. 1
16 Wieszak na kółkach szt. 2
17 Toaletka szt. 2
18 Lustro wiszące szt. 1
19 Krzesło składne z tworzywa sztucznego szt. 20
20 Sztaluga szt. 10
21 Szafa na materiały plastyczne szt. 2
22 Tablica wystawiennicza szt. 10


2. Kolorystykę mebli należy dobierać mając na względzie inne meble znajdujące się w danym pomieszczeniu.
3. Wszystkie kolory i wymiary mebli, należy przed wykonaniem przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
4. Szczegółowy zakres zadania określa: zestawienie wyposażenia wraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39153000-9 - Meble konferencyjne

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

39711130-9 - Chłodziarki

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 110516,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby budynku usługowego – Domu Kultury i garażu OSP w Starym Mieście zgodnie z poniższym zestawieniem:

Część nr 2 – „Dostawa sprzętu do nagłośnienia i oświetlenia”

Lp. Opis wyposażenia J.m. Ilość
1 Mikser 16 wejść mono szt. 1
2 Kolumna głośnikowa:
- Głośnik aktywny szt. 2
- Subwoofer aktywny szt. 2
3 Mikrofon przewodowy dynamiczny szt. 5
4 Mikrofon bezprzewodowy dynamiczny szt. 4
5 Statyw mikrofonowy szt. 9
6 Ruchoma głowica typu spot , której źródłem światła jest dioda typu COB o mocy 90W. szt.2
7 Ruchoma głowica typu spot , której źródłem światła jest dioda typu COB o mocy 60W. szt.2
8 Ruchoma głowica typu spot , której źródłem światła jest dioda typu COB o mocy 50W szt.2
9 Mikser: przedwzmacniacz mikrofonowy szt. 1
10 Mikser 24 wejść mono szt. 1
11 Laptop z oprogramowaniem szt. 1


2. Kolorystykę mebli należy dobierać mając na względzie inne meble znajdujące się w danym pomieszczeniu.
3. Wszystkie kolory i wymiary mebli, należy przed wykonaniem przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
4. Szczegółowy zakres zadania określa: zestawienie wyposażenia wraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

4.5.5.) Wartość części: 69490,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125351,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315618,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125351,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369832306

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 9

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125351,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84978,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137833,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97305,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELMAR" ANNA KARNAS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180652036

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 1 lokal 3

7.3.4) Miejscowość: Błażowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97305,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.