Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134251/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa remizy strażackiej w miejscowości Leopoldów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZESZCZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 194
1.5.2.) Miejscowość: Trzeszczany Pierwsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-554
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846575059
1.5.8.) Numer faksu: 846575023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzeszczany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzeszczany.roztocze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.trzeszczany.roztocze.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa remizy strażackiej w miejscowości Leopoldów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e64760e8-c522-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPK.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku remizy strażackiej w miejscowości Leopoldów dz. nr 536/8 i 536/10 wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi wewnętrznymi, przyłączem wodociągowym, przyłączem kanalizacji sanitarnej do zbiornika ścieków i nawierzchniami utwardzonymi. Zakres robót budowlanych obejmuje rozbudowę i przebudowę istniejącego jednokondygnacyjnego wolnostojącego budynku z przeznaczeniem na pomieszczenia OSP. Budynek składa się z części przeznaczonej dla wozu strażackiego oraz zaplecza socjalno-sanitarnego i sali świetlicy
z przeznaczeniem dla zebrań mieszkańców oraz sali szkoleniowo-konferencyjnej . W obiekcie zaprojektowano pomieszczenia: wiatrołapu, hol, sala świetlicy, pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenie zaplecza kuchennego i pomieszczenia toalet oraz garaż dla wozu strażackiego.
Prace budowlane będą realizowane w zakresie robót: rozbiórkowych, ziemnych, betonowo
-zbrojarskich, montażowych, murarskich, tynkarskich, dekarskich, blacharskich, posadzkarskich, wykończeniowych, brukarskich oraz instalacyjnych.
2. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz wykonawczy stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
3. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik do SWZ.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych
w dokumentacji, zgodnie z art. 99 ust.5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego nazwy, rozwiązania materiałowe i technologie oraz typy urządzeń są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie minimalnych standardów i oczekiwań Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia wskazane przez Zamawiającego lub równoważne o tym samym lub wyższym standardzie.
W celu wykazania równoważności należy przedstawić:
1. szczegółowe karty techniczne, aprobaty techniczne, certyfikaty lub inny dokument dla każdego urządzenia lub materiału zaoferowanego jako równoważny z osobna.
Równoważność w szczególności zagwarantować ma realizację robót w zgodzie z założeniami projektu, bezpieczeństwo oraz ma zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważność zostanie sprawdzona przez Zamawiającego na podstawie przedłożonych powyżej dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowanie oferta firmy PROFILBUD podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy, natomiast podstawę prawną odrzucenia oferty firmy Rolbud stanowił art. 226 ust. 1 pkt. 12 ustawy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Budowa żłobka w Żninie
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.