Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00382986/01 - Wynik z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenu przy zamku Kasztelańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Gołańcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Doktora Piotra Kowalika 2
1.5.2.) Miejscowość: Gołańcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-130
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 2615911
1.5.8.) Numer faksu: +48 67 2683312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@golancz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja terenu przy zamku Kasztelańskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6902c4a-ca72-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001765/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rewitalizacja terenu przy zamku Kasztelańskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8877663.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/887766
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale VIII
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Gołańcz. Siedzibą
Administratora Danych jest: 62-130 Gołańcz, ul. dr P. Kowalika 2,
tel.: +48 (67)2683318, fax.: +48 (67)2683312, e-mail: miastoigmina@golancz.pl
2. Administrator Danych powołał Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z IOD możliwy jest poprzez: kontakt osobisty w Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz–pok. nr 12, adres email: inspektor@cbi24.pl. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Gołańcz
dostępnym pod adresem strony internetowej www.bip.golancz.pl. Administrator Danych umożliwia spełnienie praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (zwanego "RODO") - tj. prawo dostępu, sprostowania, zapomnienia oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w
tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych. Wnioski w tych sprawach prosimy kierować do siedziby
administratora danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest dokończenie przerwanego remontu i przebudowy dawnego zespołu zamkowego. Zadanie obejmuje m.in.: roboty remontowe, konserwatorskie i instalacyjne w obrębie budynku głównego zamku, wykonanie drewnianych schodów zewnętrznych oraz odbudowę dwukondygnacyjnej przybudówki wejściowej, dokończenie remontu konserwatorskiego murów obronnych wraz z odbudową dachu wieżowego baszty, dokończenie remontu bramy wejściowej na teren zamku, budowę drewnianej wiaty rekreacyjnej, umocnienie nabrzeża jeziora, wykonanie nawierzchni brukowej dziedzińca, przebudowę przyłącza energetycznego, wykonanie instalacji zewnętrznych oraz infrastruktury towarzyszącej.
Zakres robót pozostałych do wykonania w obrębie budynku głównego obejmuje m.in.: rekonstrukcję i konserwację portalu gotyckiego, wykonanie drewnianej, okutej kraty na łańcuchu z mechanizmem opuszczającym, rekonstrukcję sklepienia nad piwnicą, przebudowę murowanego komina z czapą, montaż dźwigu osobowego ze szklaną obudową, wykonanie wewnętrznych biegów schodowych ze szklanymi stopnicami, konserwację i rekonstrukcję kapy dwóch kominków wnękowych, rekonstrukcję historycznego pieca kaflowego, wykonanie imitacji stropów belkowych, odtworzenie drewnianej stolarki okiennej ze szkleniem witrażowym, odtworzenie stolarki drzwiowej ze stylizowanymi okuciami i zamkami, wykonanie instalacji wewnętrznych: wentylacyjnej, oddymiającej, C.O., wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, odgromowej, instalacji niskoprądowych oraz wykończenie i wyposażenie wnętrz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz inwentaryzacji powykonawczej robót budowlanych i konserwatorskich obejmującej prace wykonane do momentu przerwania robót oraz w załączniku „Wytyczne dotyczące Wystawy muzealnej na zamku w Gołańczy” stanowiących załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261400-8 - Pokrywanie
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45441000-0 - Roboty szklarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
44212310-5 - Rusztowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
39133000-3 - Zestawy wystawowe
39154100-7 - Szafki wystawowe
39171000-1 - Witryny wystawowe
39151000-5 - Meble różne
45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował
kryterium:
a) Cena brutto (C)
b) Okres gwarancji ( OG).
Ostateczna liczba punktów uzyskana przez danego wykonawcę będzie stanowiła sumę punktów uzyskanych przez niego w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert i zostanie ona wyliczona wg wzoru: O = C + OG. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca wykaże, że wysokość posiadanych środków finansowych lub jego zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 4 000 000,00 zł;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1. Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną (1) robotę budowlaną na obiekcie budowlanym wpisanym do rejestru zabytków o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto (słownie złotych: pięć milionów 00/100).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
UWAGA!
- Przez obiekt budowlany rozumie się budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
- Pojęcie ”budynku”, „budowli” oraz „obiektu małej architektury” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie Prawo budowlane.
- Przez rejestr zabytków Zamawiający rozumie rejestr prowadzony przez wojewódzkiego konserwatora zabytków, w myśl art. 8 ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022 poz. 840 z późn. zm.)
2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj.
1) kierownikiem budowy– co najmniej 1 osoba, posiadająca:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej (Zamawiający uznaje, iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień);
• doświadczenie w kierowaniu jako kierownik budowy minimum 2 robotami budowlanymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto (jeden milion złotych) (każda) dotyczącymi budynku znajdującego się pod ochroną konserwatora zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków, przy czym funkcja ta na każdym zadaniu (robocie budowlanej) była pełniona przez co najmniej połowę okresu wykonywania robót budowlanych, a kierownik budowy uczestniczył przy zakończeniu i odbiorze robót;
• kwalifikacje, o których mowa w art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
2) kierownikiem robót branży sanitarnej – co najmniej 1 osoba, posiadająca:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej do kierowania robotami budowlanymi instalacyjnymi w zakresie sieci, urządzeń wod-kan, gazowych, centralnego ogrzewania;
3) kierownikiem robót branży elektrycznej – co najmniej 1 osoba, posiadająca:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
4) Kierownikiem robót konserwatorskich (dyplomowany konserwator zabytków) – co najmniej 1 osoba, posiadająca:
• kwalifikacje, o których mowa w art. 37a Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z co najmniej czteroletnią praktyką zawodową przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków;
• co najmniej 4-letnie doświadczenie w samodzielnym kierowaniu pracami konserwatorskimi i restauratorskimi przy zabytkach architektonicznych wpisanych indywidualnie do rejestru zabytków (Zamawiający uznaje iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania kwalifikacji o których mowa powyżej);
• doświadczenie w kierowaniu minimum 2 pracami konserwatorskimi
i restauratorskimi dotyczącymi budynku znajdującego się pod ochroną konserwatora zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków realizowanych w związku z realizacją robót budowlanych o wartość minimum 1 000 000,00 (jeden milion złotych) zł brutto (każda).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunku (dotyczącego osób) Wykonawcy wykazują łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 5 do SWZ;
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty składane wraz z formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ:1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - oświadczenie składane na załączniku nr 2a do SWZ;
3) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XX ust. 6 pkt 3 SWZ i/lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy).
4) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Przepis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy P.z.p.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy należy przedłożyć w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo musi być wystawione w sposób określony przepisami prawa cywilnego.
6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Oświadczenie konsorcjum/ spółki cywilnej z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – oświadczenie składane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
7) Dowód wniesienia wadium formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462). (Wykonawca składając wadium w pieniądzu nie ma obowiązku składania potwierdzenia jego wpłaty).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy P.z.p.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wnoszone w tej formie musi zostać zaksięgowane przed terminem składania ofert, dlatego też Zamawiający zaleca wcześniejsze zaplanowanie przelewu.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument ten należy załączyć w oddzielnym pliku, aby możliwa była weryfikacja podpisu osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu udzielającego wadium.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu Oddział Gołańcz nr rachunku: 90 8959 0001 3900 0316 2000 0030 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu na zadanie: Rewitalizacja terenu przy zamku Kasztelańskim. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie zamawiającego.
8. Dokument wadialny złożony w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu wadialnego do jego wystawcy. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w sytuacjach określonych w ustawie P.z.p. Zaleca się aby w treści poręczenia lub gwarancji podane zostały dane niezbędne do złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o zwolnieniu wadium. Rekomenduje się podanie adresu e-mail lub ePUAP.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p. zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy P.z.p. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy P.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XXII ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy -Oświadczenie jw. przedkłada się, w przypadku określonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy P.z.p., zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian został określony w §16, §17 i §18 załącznika nr 7 do SWZ -projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamówień Publicznych platformazakupowa.pl adres:
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-13 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonanie przedmiotu Umowy podlega współfinansowaniu z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
Więcej informacji na temat ww. podstawy wykluczenia znajduje się na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych, w zakładce „Ukraina”
https://www.uzp.gov.pl/ukraina/komunikaty/nowe-podstawy-wykluczenia-z-postepowanialubkonkursuorazkarapienieznajakosankcjew-
celu-przeciwdzialania-wspieraniu-agresji-federacji-rosyjskiej-na-ukraine
INNE PRZETARGI GOŁAŃCZ
- Wyłapywanie zwierząt bezdomnych z terenu Miasta i Gminy Gołańcz z przetransportowaniem i przetrzymywaniem zwierząt w schronisku dla bezdomnych zwierząt.
- Opracowanie planu ogólnego gminy Gołańcz
więcej: przetargi GOŁAŃCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.