eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołańczRewitalizacja terenu przy zamku Kasztelańskim



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenu przy zamku Kasztelańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Gołańcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Doktora Piotra Kowalika 2

1.5.2.) Miejscowość: Gołańcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-130

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 2615911

1.5.8.) Numer faksu: +48 67 2683312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@golancz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/887766

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja terenu przy zamku Kasztelańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6902c4a-ca72-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001765/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rewitalizacja terenu przy zamku Kasztelańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218758

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8865837,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest dokończenie przerwanego remontu i przebudowy dawnego zespołu zamkowego. Zadanie obejmuje m.in.: roboty remontowe, konserwatorskie i instalacyjne w obrębie budynku głównego zamku, wykonanie drewnianych schodów zewnętrznych oraz odbudowę dwukondygnacyjnej przybudówki wejściowej, dokończenie remontu konserwatorskiego murów obronnych wraz z odbudową dachu wieżowego baszty, dokończenie remontu bramy wejściowej na teren zamku, budowę drewnianej wiaty rekreacyjnej, umocnienie nabrzeża jeziora, wykonanie nawierzchni brukowej dziedzińca, przebudowę przyłącza energetycznego, wykonanie instalacji zewnętrznych oraz infrastruktury towarzyszącej.
Zakres robót pozostałych do wykonania w obrębie budynku głównego obejmuje m.in.: rekonstrukcję i konserwację portalu gotyckiego, wykonanie drewnianej, okutej kraty na łańcuchu z mechanizmem opuszczającym, rekonstrukcję sklepienia nad piwnicą, przebudowę murowanego komina z czapą, montaż dźwigu osobowego ze szklaną obudową, wykonanie wewnętrznych biegów schodowych ze szklanymi stopnicami, konserwację i rekonstrukcję kapy dwóch kominków wnękowych, rekonstrukcję historycznego pieca kaflowego, wykonanie imitacji stropów belkowych, odtworzenie drewnianej stolarki okiennej ze szkleniem witrażowym, odtworzenie stolarki drzwiowej ze stylizowanymi okuciami i zamkami, wykonanie instalacji wewnętrznych: wentylacyjnej, oddymiającej, C.O., wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, odgromowej, instalacji niskoprądowych oraz wykończenie i wyposażenie wnętrz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz inwentaryzacji powykonawczej robót budowlanych i konserwatorskich obejmującej prace wykonane do momentu przerwania robót oraz w załączniku „Wytyczne dotyczące Wystawy muzealnej na zamku w Gołańczy” stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261400-8 - Pokrywanie

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

42416100-6 - Windy

45313100-5 - Instalowanie wind

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45441000-0 - Roboty szklarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

44212310-5 - Rusztowania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

39154000-6 - Sprzęt wystawowy

39133000-3 - Zestawy wystawowe

39154100-7 - Szafki wystawowe

39171000-1 - Witryny wystawowe

39151000-5 - Meble różne

45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11931000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16442580,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11931000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JG-BUD Jan Grzybowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7772953235

7.3.3) Ulica: Dolna 36

7.3.4) Miejscowość: Daszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 61-160

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11931000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.