Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110966/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00117361/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00125954/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
- 2024/BZP 00293985/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00294096/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja budynku głównego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: "SZPITAL POWIATOWY W RAWICZU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300904130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 65376222
1.5.8.) Numer faksu: +48 655467064
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.pazola@szpitalrawicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szpitalrawicz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RAWICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991932379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 17
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 5462211
1.5.8.) Numer faksu: +48 65 5462211
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: punktobslugi@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawicki.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja budynku głównego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e1f8811-b4d1-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110966/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NLO-3821-01/TP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19887957,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Modernizacja parteru i pierwszego piętra budynku głównego SzpitalaPrzedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie parteru budynku głównego, w tym:
• budowę zadaszenia nad podjazdem dla karetek;
• przebudowę pomieszczeń na parterze budynku głównego Szpitala (z wyłączeniem klatek schodowych i części pracowni RTG i tomografii komputerowej);
• przebudowę pomieszczeń w piwnicy, na II i III piętrze budynku głównego oraz na poddaszu przylegających bezpośrednio do nowego szybu windowego;
• prace na istniejących klatkach schodowych;
• nadbudowę na części dachu łącznika z przeznaczeniem na wentylatornię obsługującą pomieszczenia w budynku głównym objęte przebudową.
2) Wykonanie I piętra budynku głównego z przeznaczeniem na Oddział Chirurgiczny oraz Oddział Dziecięcy.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektów:
1) "Modernizacja Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o." realizowany zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
2) „Modernizacja budynku głównego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. krokiem do poprawy jakości udzielanych świadczeń medycznych” realizowany zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 18130603,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Wymiana dachu wraz z instalacja fotowoltaiczną.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę dachu wraz z montażem mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 49,8kWp.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu pn. „Modernizacja budynku głównego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. krokiem do poprawy jakości udzielanych świadczeń medycznych” realizowany zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45262522-6 - Roboty murarskie
45262690-4 - Remont starych budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 1757353,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23938902,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23938902,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23938902,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe "BUDOPOL-POZNAŃ" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821737745
7.3.3) Ulica: ul. Wiktora Jankowskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-248
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE "BUDOPOL - POZNAŃ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23938902,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-21 do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2344573,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2344573,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2344573,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowlane Robert Nortman
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REMONDEK Sebastian Gorczyca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970008407
7.3.3) Ulica: ul. Leszczyńska 54
7.3.4) Miejscowość: Święciechowa
7.3.5) Kod pocztowy: 64-115
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Firma Ogólnobudowlana MONT-DACH Monika Zdzieszek, ul. Leszczyńskich 8/2, 64-100 Leszno - część prac dekarsko-blacharskich;
2) RAFI - Pokrycia Dachowe Agnieszka Vogel, ul. Sienkiewicza 1/10, 64-100 Leszno - część prac dekarsko-blacharskich.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE Robert Nortman
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE Robert Nortman
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2344573,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-21 do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający nr 1 - Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. z siedzibą w Rawiczu, ul. Gen. Grota Roweckiego 6 podpisał umowę w dniu 21.06.2022r. na kwotę 14033614,85 PLN - w zakresie modernizacji parteru budynku głównego Szpitala - w Części nr 1.
Zamawiający nr 2 - Powiat Rawicki z siedzibą w Rawiczu przy ul. Rynek 17 podpisał umowy w dniu 21.06.2022r. na kwotę 9905287,66 złotych - w zakresie modernizacji pierwszego piętra budynku głównego Szpitala - w Części nr 1 oraz na kwotę 2344573,60 PLN - w zakresie wymiany dachu wraz z instalacją fotowoltaiczną -w Części nr 2.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostosowanie sanitariatów Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Warsztaty dla uczniów w ramach projektu "Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu".
- Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Sportowej i Gen. Grota Roweckiego wraz z kanalizacją deszczową w Rawiczu.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rawicz
- Dostawy mięsa, podrobów i wędlin
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.