Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110966/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00117361/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00125954/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
- 2024/BZP 00293985/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
- 2022/BZP 00218759/01 - Wynik z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Modernizacja budynku głównego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: "SZPITAL POWIATOWY W RAWICZU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300904130
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Rawicz
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.7.) Numer telefonu: +48 65376222
1.4.8.) Numer faksu: +48 655467064
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.pazola@szpitalrawicz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294096
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00246521
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wystąpienie robót dodatkowych - zgodnie z protokołem konieczności.
Dodatkowe roboty budowlane nieobjęte były zamówieniem podstawowym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zakres robót:
-zmniejszenie i zamurowanie wnęk okiennych i podokiennych wraz ze zmianami w stolarce okienno-drzwiowej na I piętrze budynku głównego;
-zwiększenie średnic instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego oraz likwidacja istniejących pionów na I piętrze budynku głównego;
-zwiększenie średnic instalacji gazów medycznych oraz wykonanie dodatkowych paneli na I piętrze budynku głównego;
-demontaż istniejącej rozdzielnicy głównej oraz posadowienie nowej rozdzielnicy głównej instalacji elektrycznej;
-wykonanie prac w zakresie oddymiania klatek schodowych służących celom ewakuacji z budynku szpitala.
Rodzaj i ilość określają kosztorysy ofertowe stanowiące załączniki do aneksu do umowy.
Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego i jest nieuzasadniona ekonomicznie.
Wzrost ceny spowodowany zmianą nie przekroczył 50% wartości pierwotnej umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wystąpienie robót dodatkowych - zgodnie z protokołem konieczności.
Dodatkowe roboty budowlane nieobjęte były zamówieniem podstawowym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zakres robót:
- zmiana sposobu odwodnienia istniejącego stropodachu łącznika
- montaż płytek podłogowych 60x120cm
- prace budowlane wykonane w obrębie szachtu instalacyjnego zlokalizowanego przy poczekalni oraz komunikacji
- odtworzenie żeber stropu w obrębie szachtu instalacyjnego zlokalizowanego przy przedsionkach do windy
- dodatkowe instalacje sanitarne
- wykonanie kanalizacji teletechnicznej między budynkiem głównym a budynkiem Adm.
-doposażenie drzwi zlokalizowanych w środkowej klatce schodowej do wymagań ekspertyzy pożarowej
- doposażenie paneli medycznych na izbie przyjęć w gniazda elektryczne
- doposażenie drzwi Dd1 w siłownik automatyczny
- montaż dodatkowych odbojnic ściennych
Rodzaj i ilość określają kosztorysy ofertowe stanowiące załączniki do aneksu do umowy.
Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego i jest nieuzasadniona ekonomicznie.
Wzrost ceny spowodowany zmianą nie przekroczył 50% wartości pierwotnej umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wystąpienie robót zamiennych i dodatkowych - zgodnie z protokołem konieczności
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
W ramach inwestycji wystąpiły roboty zamienne i roboty dodatkowe. Szczegółowy zakres robót znajduje się w protokołach konieczności – nr 01/2023-04/2023. Dodatkowo na końcowym etapie prowadzenia inwestycji zaistniała konieczność wykonania:
• dostosowanie pom. 0.07 na Poradnię Ortopedyczną
• montażu okna ppoż. w pom. kiosku
• wzmocnienie stropu nad pracownią RTG
• montażu stolarki okiennej
• wykonania wentylacji pom. sprężarki/hydroforu w piwnicy
• wykonania wentylacji/klimatyzacji pomieszczeń UPS oraz Rozdzielni Gł.
• zmiany w zakresie stolarki drzwiowej;
• zmiana zabudowy sufitu podwieszanego w korytarzu przy pom. rejestracji.
Roboty dodatkowe i zamienne nie były objęte podstawowym zamówieniem i zostały wykonane na wniosek Zamawiającego. Spowodowały konieczność dokonania zmian projektowych, sporządzenia nowej ekspertyzy przeciwpożarowej. Wobec powyższego niezbędne jest wydłużenie terminu realizacji robót budowlanych. Termin realizacji umowy wydłużono do dnia 16 lutego 2023 roku.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wystąpienie robót dodatkowych - zgodnie z protokołem konieczności.
Dodatkowe roboty budowlane nieobjęte były zamówieniem podstawowym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zakres robót:
- zmniejszenie i zamurowanie wnęk okiennych
- dostawa i montaż okna ppoż. w kiosku
- wykonanie wentylacji pomieszczenia sprężarki/hydroforu
- wykonanie zmian dotyczących gabinetu diagnostyczno-zabiegowego (pom. nr 0.07) w zakresie dostosowania do poradni ortopedycznej
- zmiana sposobu wykonania sufitu powieszonego z płyt gipsowo-kartonowych na kasetonowe w komunikacji (pom. nr 0.01)
- wykonanie wzmocnień ze stalowych kątowników pod istniejące konstrukcje wsporcze RTG
- wykonanie stolarki okiennej wraz z uzupełnieniem elewacji dot. wschodniej ściany szczytowej budynku głównego
- zmiany w zakresie stolarki drzwiowej
- wymiana instalacji elektrycznej w piwnicy budynku głównego.
Rodzaj i ilość określają kosztorysy ofertowe stanowiące zał. do aneksu do umowy.
Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znacznie zwiększenie kosztów dla Zamawiającego i jest nieuzasadniona ekonomicznie.
Wzrost ceny spowodowany zmianą nie przekroczył 50% wartości pierwotnej umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wystąpienie robót dodatkowych - zgodnie z protokołem konieczności.
Dodatkowe roboty budowlane nieobjęte były zamówieniem podstawowym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zakres robót:
- zasilenie dwóch istniejących hydrantów zlokalizowanych na 2 i 3 piętrze w centralnej części budynku z nowej instalacji hydrantowej;
- opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz scenariusza pożarowego wraz z aktualizacją matrycy sterowań dla budynku głównego;
- doposażenie drzwi automatycznych do kabiny RTG;
- dostawa i montaż dodatkowych podajników do rękawiczek
Rodzaj i ilość określają kosztorysy ofertowe stanowiące zał. do aneksu do umowy.
Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znacznie zwiększenie kosztów dla Zamawiającego i jest nieuzasadnione ekonomicznie.
Wzrost ceny spowodowany zmianą nie przekroczył 50% wartości pierwotnej umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
684832,62
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
215454,54
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
0,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
153568,68
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
19153,93
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Remont instalacji wodociągowej dwóch zbiorników zewnętrznych w Zakładzie Karnym w Rawiczu
- "Modernizacja sali gimnastycznej ZSS w Rawiczu - etap I"
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- "Retoping nawierzchni boiska sportowego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu i I Liceum Ogólnokształcącego w Rawiczu"
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - roboty budowlane.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.