Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00099112/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi specjalistyczne świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających ambulatoryjnie z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81e57b60-c674-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi specjalistyczne świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających ambulatoryjnie z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81e57b60-c674-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065675/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Poradnictwo socjoterapeutyczne
1.3.10 Usługi poradnictwa psychologicznego, psychoterapia osób doznających przemocy domowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 573720,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80960,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PSYCHOTERAPIA OSÓB DOZNAJĄCYCH PRZEMOCY DOMOWEJa. usługa będzie świadczona min. jeden raz w tygodniu w siedzibie SOW we Włocławku przy ul. Żytniej 58, w wymiarze min. 5 godzin tygodniowo w okresie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2024 r.
b. łączny wymiar godzin: 220, przez godzinę usługi rozumie się godzinę zegarową,
c. psychoterapia osób korzystających z pomocy SOW będzie prowadzona w sposób ukierunkowany na wsparcie osoby doznającej przemocy domowej oraz nabycie umiejętności ochrony przed osobą stosującą przemoc, szczególnie w zakresie:
i. rozpoznania sytuacji psychologicznej, zdrowotnej, wychowawczej oraz rodzinnej osoby korzystającej z usług SOW,
ii. rozpoznania źródła problemów i podejmowanie odpowiednich działań profilaktycznych i wspierających,
iii. zdiagnozowania przypadku i zastosowania odpowiednich podejść terapeutycznych,
iv. pracy nad rozwojem, wpływu na zmianę postaw i poprawę zdolności radzenia sobie i rozumienia stanów emocjonalnych w sytuacjach trudnych, kryzysowych, wprowadzanie pozytywnych wzorców myślenia,
v. pomocy w rozwiązywaniu problemów w związku z wystąpieniem poczucia bezradności i bezsilności oraz smutku, pozostawania w trudnościach, a także minimalizowania zachowań agresywnych,
vi. udzielenia konsultacji i porad indywidualnych oraz grupowych dla osób korzystających z usług SOW,
vii. wykorzystania w pracy własnych umiejętności interpersonalnych, opartych przede wszystkim na okazywaniu ciepła, akceptacji i empatii,
viii. konsultowania udzielonej pomocy podczas posiedzeń gremiów zwoływanych
w sprawie rodziny lub osoby,
ix. prowadzenia działań inicjujących powstawanie grup wsparcia samopomocowego dla osób korzystających ze wsparcia,
x. podejmowania działań interwencyjnych w momencie zagrożenia życia i zdrowia osób korzystających z usług,
xi. pozostawania we współpracy z pracownikami SOW, zaangażowanymi w proces pomagania rodzinie lub osobie,
xii. prowadzenia dokumentacji obowiązującej w SOW w zakresie w/w działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - PSYCHOLOG DLA OSÓB DOZNAJĄCYCH PRZEMOCY DOMOWEJa. usługa będzie świadczona min. jeden raz w tygodniu w siedzibie SOW we Włocławku przy ul. Żytniej 58, w wymiarze min. 4 godzin tygodniowo w okresie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2024 r.
b. łączny wymiar godzin: 204
c. przez godzinę usługi rozumie się godzinę zegarową,
d. usługa psychologa będzie prowadzona w zakresie:
i. udzielania pomocy psychologicznej doraźnej oraz pomocy terapeutycznej krótko i długoterminowej osobom i rodzinom doświadczającym przemocy domowej oraz osobom, u których doświadczenia przemocy z przeszłości wpływają znacząco na ich obecne funkcjonowanie,
ii. prowadzenia poradnictwa psychologicznego dla osób i rodzin, polegającego na udzielaniu podstawowych informacji oraz motywowaniu do podjęcia pogłębionej współpracy,
iii. przygotowywania programów warsztatów tematycznych i prowadzenie tych zajęć,
iv. w zakresie bieżącej pracy Specjalistycznego Ośrodka:
przyjmowania osoby na pobyt czasowy w SOW i wypełnianie dokumentacji przyjęcia interesanta w związku jego trudną sytuacją życiową,
zapoznania osoby ze wszystkimi obowiązującymi przepisami, zasadami bezpieczeństwa i pobytu, obowiązującym regulaminem oraz zasadami PPOŻ,
dopilnowania porządku i przestrzegania regulaminu SOW przez jego mieszkańców,
przyjmowania informacji i zgłoszeń telefonicznych oraz rejestrowanie osób do pomocy specjalistycznej,
prowadzenia z osobami przebywającymi rozmów wspierających oraz pomocowych, mających na celu rozwiązywanie ich problemów związanych z pobytem w SOW oraz udzielanie pierwszego wsparcia emocjonalnego osobom rozpoczynającym pobyt,
v. podejmowania działań interwencyjnych w momencie zagrożenia życia lub zdrowia osoby przebywającej na terenie SOW,
vi. udzielania poradnictwa oraz uczestniczenie w konsultacjach z pracownikami socjalnymi prowadzącymi sprawy osób korzystających z pomocy SOW,
vii. udziału w pracach grup diagnostyczno – pomocowych powoływanych do prowadzenia indywidualnych procedur „Niebieskie Karty” oraz współpraca z innymi pracownikami SOW w zakresie podjętej pracy z rodzinami i osobami na rzecz rozwiązywania ich problemów,
viii. w przypadku podejrzenia zaistnienia przemocy domowej wszczęcie procedury „Niebieskie Karty” poprzez wypełnienie formularza „Niebieska Karta – A”, lub sporządzenie szczegółowej notatki do Zespołu Interdyscyplinarnego,
ix. inicjowania działań poszerzających ofertę pomocową SOW oraz współpraca w tworzeniu nowych form wsparcia,
x. współudziału w opracowywaniu i realizacji programów i projektów inicjowanych przez SOW,
xi. przygotowywania analiz oraz danych wyjściowych do sprawozdawczości,
xii. efektywnego organizowania pracy, jej miejsca i czasu w sposób zapewniający dostępność dla interesantów oraz prowadzenia i zabezpieczania dokumentów SOW i potwierdzających wykonywaną pracę,
xiii. sporządzania na wniosek instytucji zewnętrznych i na potrzeby wewnętrzne SOW informacji z zakresu współpracy z osobami i rodzinami oraz opinii o nich,
xiv. współpracy z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami działającymi na rzecz osób i rodzin,
xv. współpracy z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą diagnostyczno - pomocową, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1249 ze zm.).) lub z innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędne,
xvi. prowadzenia naboru i rejestrowania interesantów do specjalistów dyżurujących w SOW telefonicznie, elektronicznie (e-mail) i osobiście, w tym prowadzenie rejestru umawianych wizyt,
xvii. dbania o upowszechnianie prowadzonych działań zawodowych i oferty pomocowej na zewnątrz oraz wewnątrz SOW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 31960,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - SOCJOTERAPIA OSÓB DOZNAJĄCYCH PRZEMOPCY DOMOWEJa. usługa będzie świadczona min. jeden raz w tygodniu w siedzibie SOW we Włocławku przy ul. Żytniej 58, w wymiarze min. 4 godzin tygodniowo w okresie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2024 r.
b. łączny wymiar godzin: 200,
c. przez godzinę usługi rozumie się godzinę zegarową,
d. Wykonywanie usługi będzie odbywało się w zakresie:
i. rozpoznawania potrzeb i prowadzenia oddziaływań socjoterapeutycznych lub terapii zajęciowej z udziałem osób przebywających w SOW, w tym dzieci,
ii. wspólnego spędzania czasu w sposób inicjujący zachowania korektywne do przyjętych przez osoby przebywające w SOW,
iii. wykorzystywania gier i zabaw edukacyjnych oraz zajęć gastronomicznych, gimnastycznych itp. wraz z ich omówieniem w formie grupowej lub indywidualnej,
iv. prowadzenia poradnictwa w zakresie zdrowego stylu życia,
v. podejmowania działań interwencyjnych w momencie zagrożenia życia lub zdrowia osoby przebywającej w SOW,
vi. współpracy z pracownikami SOW, zaangażowanymi w proces pomagania rodzinie lub osobie,
vii. prowadzenia dokumentacji obowiązującej w SOW w zakresie ww. działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części I postępowania złożono jedną ofertę, która została złożona w sposób nieprawidłowy, tj. nie została zaszyfrowana i została złożona przez formularze do komunikacji, dostępne na portalu e-zamowienia. Oferta została odrzucona, zgodnie z § 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego. Zamawiający określił sposób przygotowania i złożenia oferty w rozdziale XIV SWZ. Zamawiający ponadto zaznaczył w rozdziale X pkt 2 ppkt 1), iż za pośrednictwem zakładki „Formularze”, na stronie prowadzonego postępowania, odbywa się komunikacja w postępowaniu pomiędzy Zamawiającym z Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części II postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części III postępowania złożono jedną ofertę, która została odrzucona, zgodnie z § 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający wymagał, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał osoby do realizacji zamówienia, celem dokonania oceny punktowej w kryteriach: „Kwalifikacje” i „Doświadczenie”.
W rozdziale XIX pkt 7 SWZ Zamawiający informował, iż niewskazanie w formularzu ofertowym żadnej osoby przeznaczonej do realizacji zamówienia, spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca nie wskazał żadnej osoby do realizacji zamówienia oraz nie podał ilości godzin ukończonych szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, pracy z osobami uwikłanymi w przemoc itp. i nie podał liczby lat doświadczenie w pracy z osobami doświadczającymi przemocy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"
- BIEŻĄCA DOSTAWA NOWYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ ZŁOMOWANIE SKASOWANYCH, STARYCH TABLIC DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOCŁAWKU.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesięcy.
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.