Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134283/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace malarskie oraz położenie glazury w pomieszczeniach Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-413
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/dolnoslaskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://dolnoslaska-bip.ohp.pl/public/?id=2191621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowa jednostka budżetowa jest instytucją rynku pracy realizującą zadania określone w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrudnienia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace malarskie oraz położenie glazury w pomieszczeniach Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e88003f-c4a8-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045463/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Prace malarskie oraz położenie glazury w pomieszczeniach Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134283/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu prac malarskich oraz położeniu glazury w pomieszczeniach budynku internatu i budynku warsztatów szkoleniowych w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., ul. Cukrownicza 8.
2. Zakres podstawowych prac do wykonania:
a) Korytarz w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
Położenie tynku mozaikowego (mormolitu) na parterze korytarza budynku warsztatowego (do wysokości lamperii) oraz pomalowanie ścian i sufitów korytarza, a także pomalowanie ścian wiatrołapu.
b) Pokój nr 11 (pracownia gastronomiczna - kuchnia) w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
• Demontaż istniejącej glazury oraz dwóch umywalek i dwóch baterii i dwóch szafek umywalkowych.
• Demontaż 3 szt. grzejników stalowych.
• Położenie na ścianie nowych kafelek do wysokości „lamperii” na trzech ścianach, oraz położenie płytek w formie opaski między blatem a szafką – na czwartej ścianie.
• Malowanie ścian.
• Montaż dwóch baterii umywalkowych oraz dwóch szafek lub jednej szafki z blatem na dwie umywalki.
• Montaż 3 szt. grzejników.
• Sufit kasetonowy nie podlega wymianie.
c) Pokój nr 12 (WC) w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
W pomieszczeniu są dwie kabiny. Malowanie ścian i sufitu. Glazura nie podlega wymianie.
d) Pokój nr 13 (świetlica) w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
Malowanie ścian i sufitu.
e) Pokój nr 17 (WC na pierwszym piętrze) w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
Malowanie ścian i sufitu. Glazura nie podlega wymianie.
f) Pokój nr 20 (pracownia komputerowa na pierwszym piętrze) w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
Wymiana nawierzchni podłogi z wykładziny PCV na płytki kamionkowe GRES antypoślizgowe. Malowanie ścian i sufitu.
g) Pomieszczenia kuchenne w budynku internatu – stawka podatku VAT 8%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
• Malowanie sufitu w korytarzu pomieszczeń kuchennych na długości od drzwi wejściowych zewnętrznych do stołówki, aż do drzwi wejściowych wewnętrznych do stołówki.
• Malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu obieralni jarzyn. Sufit bardzo spękany. Odstająca farba z warstwą tynku.
• Wymiana pożółkłych kątowników między sufitem a ścianami na całym obwodzie w pomieszczeniu kuchennym.
• Usunięcie przyczyny wycieku wody z rury wyciągowej – wentylacyjnej, przy suficie. Prawdopodobnie uszczelnienie kominu wentylacyjnego.
h) Pokój nr 312, 201, 211, 212, 213 i 214 w budynku internatu – stawka podatku VAT 8%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
Malowanie ścian i sufitów we wszystkich pokojach. Bardzo spękany sufit w pokoju 312.
3. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej uproszczonej – zał. nr 1A do SWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 1B do SWZ i przedmiarze robót – osobnym dla budynku warsztatowego – zał. nr 1C do SWZ i budynku internatowego – zał. nr 1D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45431100-8 - Kładzenie terakoty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56544,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83519,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83519,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Kulikowski Usługi Ogólnobudowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871530834
7.3.3) Ulica: ul. Jeżynowa 32
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śl.
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT KULIKOWSKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT KULIKOWSKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83519,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Remont pomieszczeń w szkołach podstawowych gminy Brodnica
więcej: Kładzenie terakoty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.