eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiBUDOWA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULICZNEGO SKWERU PRZY UL. KS. PIOTRA SKARGI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I BUDUJ"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULICZNEGO SKWERU PRZY UL. KS. PIOTRA SKARGI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I BUDUJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULICZNEGO SKWERU PRZY UL. KS. PIOTRA SKARGI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I BUDUJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62b181a3-d831-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020812/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 BUDOWA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA SKWERZE PRZY UL. P. SKARGI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I BUDUJ".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171220/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOP.3300.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest budowa urządzeń oświetlenia ulicznego skweru przy ul. Ks. Piotra Skargi w Piotrkowie Trybunalskim w formule „zaprojektuj i buduj”.
Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi wydanymi przez gestora sieci oświetlenia miasta Piotrkowa Trybunalskiego
to jest Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim.
Uzyskanie warunków technicznych od gestora sieci będzie w zakresie Wykonawcy niniejszego zamówienia. Przewiduje się zasilenie projektowanych punktów świetlnych z istniejącego obwodu oświetlenia w ul. Ks. Piotra Skargi bez zmiany mocy umownej dla tego obwodu.
W ramach zadania należy:
- wykonać wymagane pomiary, badania, inwentaryzacje stanu istniejącego, konieczne do opracowania rozwiązań projektowych,
- uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego
- sporządzić w niezbędnym zakresie materiały, umożliwiające złożenie wniosku o pozwolenie
na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych
- sporządzić inwentaryzacje zieleni w celu uzyskania decyzji na wycinkę drzew lub krzewów (jeśli przyjęte rozwiązania projektowe będą determinowały taką konieczność),
- sporządzić niezbędną (co do zakresu i treści) dokumentację projektową, obejmującą w szczególności projekt budowlany, a w tym PZT, projekt architektoniczno budowlany, projekt techniczny, zestawienie niezbędnych załączników, STWIOR
- sporządzić projekt odtworzenia nawierzchni oddzielny lub jako rozdział projektu technicznego
- dokonać zgłoszenia robót budowlanych w Referacie Architektury i Budownictwa
- zawiadomić Inspektorat Nadzoru Budowlanego o terminie rozpoczęcia robót
- wykonać roboty budowlane oraz uporządkować teren,
- sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją Zamawiającemu.
- zawiadomić Inspektorat Nadzoru Budowlanego o zakończeniu robót budowlanych
- inne nieprzewidziane czynności konieczne do oddania inwestycji do użytkowania

Zamawiający oczekuje skoordynowania i równoległej realizacji części formalnej oraz projektowej przedmiotu zamówienia.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY, KTÓRY JEST ZAŁĄCZNIKIEM DO PROJEKTU UMOWY.

II. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ

1) Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).

2) Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3) Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.

Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Rozdział V do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30189,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87622,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30189,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.E. ELEKTROMECH SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 771-10-11-013

7.3.3) Ulica: WIATRACZNA 15

7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TYRYBUNALSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30189,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.