eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcDostawa oleju opa³owego



Og³oszenie z dnia 2024-02-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Muzeum w Sierpcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007010881

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 64

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@mwmskansen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mwmskansen.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b77a2b90-d549-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00220700

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00057996/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub Dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w przedmiotowym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotycz±ce przedmiotowego postêpowania Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie Zakupowej w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca w trakcie tocz±cego siê postêpowania powinien sprawdzaæ komunikaty i wiadomo¶ci przes³ane przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio na Platformie Zakupowej, gdy¿ system powiadomieñ Platformy mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Oferty, o¶wiadczenie, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach art. 118 ust. 3 Ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z pó¼n.zm.) nazywanych dalej „Rozporz±dzenie KRI”, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych , w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, ze szczególnym wskazaniem na .pgf. i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
7. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt 8.18 SWZ, przekazywane w niniejszym postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
9. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
11. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w pkt. 8.0 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu ul. Narutowicza 64, 09-200 Sierpc, tel. 24 275 28 83, e-mail: skansen@mwmskansen.pl;
2) zosta³ wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, z którym mo¿na kontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: dpo@mwmskansen.pl, lub telefonicznie 24 275 28 83;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zdanie: pn. . „Dostawa oleju opa³owego”-, znak sprawy : DzAI 281.02.24, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, w tym równie¿ nie bêd± profilowane;
8) na podstawie art. 15 RODO posiada Pani/Pan prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
9) na podstawie art. 16 RODO posiada Pani/Pan prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku ww. postêpowania ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
10) w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego;
11) na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrze¿eniem, i¿ prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
12) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
13) posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
14) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie przys³uguje Pani/Panu prawo do usuniêcia danych osobowych;
15) w zwi±zku z art. 20 RODO nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych;
16) na podstawie art. 21 RODO nie przys³uguje Pani/Panu prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
17) Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw±.
18) dane nie s± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, ani do organizacji miêdzynarodowych.
19) pozosta³e informacje zawarte s± w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DzAI 281.02.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu.
2. Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywn± bezgotówkow± dostawê wraz z transportem oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb obiektów Zamawiaj±cego w przewidywanej szacunkowej ilo¶ci oko³o 210 000 litrów. Podana powy¿ej ilo¶æ stanowi zakres Zamówienia podstawowego.
3. Dostawa oleju odbywaæ siê bêdzie do kot³owni Muzeum, które po³o¿one s± w nastêpuj±cych miejscach:
1) 3 kot³owanie w skansenie – Sierpc ul. Narutowicza 64: 3 zbiorniki po 4000 dm3, 5 zbiorników po 2000 dm3, 4 zbiorniki po 1000 dm3;
2) 1 kot³ownia w Ratuszu – Sierpc Plac Kard. Wyszyñskiego 1 : 3 zbiorniki po 1000 dm3
3) 2 kot³ownie w Muzeum Ma³ego Miasta w Bie¿uniu oddzia³ Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu – Bie¿uñ ul. Zamkowa 4 - 3 zbiorniki po 1000 dm3 , ul. Stary Rynek 19 - 4 zbiorniki po 1000 dm3
4. Wykonawca zobowi±zany jest do dostawy zamówionej partii oleju opa³owego lekkiego w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00 w zaoferowanym terminie dostawy licz±c od ka¿dorazowego zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego (telefonicznie, e:mailem). W zamówieniu Zamawiaj±cy okre¶li ilo¶æ i miejsce dostawy. Minimalna jednorazowa dostawa to 3000 litrów.
5. Dostawy odbywaæ siê bêd± transportem Wykonawcy - na koszt i ryzyko Wykonawcy – autocystern± z pomp± dostosowan± do transportu oleju opa³owego, zaopatrzon± w urz±dzenia pomiarowe posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne, zapewniaj±ce dok³adny pomiar ilo¶ci wydanego oleju opa³owego. Olej opa³owy nale¿y dostarczaæ sprawnymi cysternami samochodowymi, przystosowanymi do transportu ropy naftowej i przetworów naftowych, wyposa¿onymi w koñcówki wlewowe z zalegalizowanym urz±dzeniem do odmierzania w jednostkach miary - litr. Dostawy musz± byæ realizowane cysternami samochodowymi zaopatrzonymi w posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne urz±dzenia wydawcze - pompy oraz drukarki - wskazuj±ce dok³adn± ilo¶æ wydanego oleju opa³owego w temperaturze referencyjnej 15oC (urz±dzenia wydawcze musz± tak¿e posiadaæ ¶wiadectwa legalizacyjne wydane przez Urz±d Miar i Wag). Przy ka¿dorazowej dostawie Wykonawca powinien posiadaæ aktualne ¶wiadectwo legalizacji urz±dzeñ pomiarowych w autocysternie. Dostawa ka¿dorazowo musi siê odbyæ w obecno¶ci pracownika upowa¿nionego przez Zamawiaj±cego.
6. Olej opa³owy nale¿y dostarczaæ z zachowaniem wszystkich obowi±zuj±cych przepisów reguluj±cych przewóz materia³ów niebezpiecznych wed³ug ADR.
7. Przez partiê dostawy (dostawê czê¶ciow±) rozumie siê dostarczon± Zamawiaj±cemu autocystern± jednorazow± dostawê oleju opa³owego, jednego rodzaju i gatunku, identyfikowan± dokumentem przewozowym (np. list przewozowy) oraz ¶wiadectwem (certyfikatem) jako¶ci.
8. Potwierdzenie dostawy czê¶ciowej przez strony odbywaæ siê bêdzie za pomoc± kodów transakcyjnych pobranych przez Zamawiaj±cego z Platformy Us³ug Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC).
9. Wykonawca realizuje dostawy na w³asny koszt i ryzyko (w cenê oleju opa³owego wchodz± wszelkie koszty - olej opa³owy, transport, podatki, op³aty, ubezpieczenia, nape³nienie zbiornika Zamawiaj±cego oraz wszelkie inne koszty zwi±zane z dostaw±), do momentu odebrania partii przez Zamawiaj±cego.
10. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania odbioru jako¶ciowego lub inspekcjonowania i pobrania próbek do badañ laboratoryjnych przez upowa¿nionych przedstawicieli Zamawiaj±cego.
11. Zakres badañ laboratoryjnych w czasie odbioru jako¶ciowego okre¶la norma PN-C-96024:2020-12 (lub równowa¿na). Koszty zwi±zane z pobraniem próbek do badañ oraz koszty przeprowadzenia badañ ponosi Wykonawca, je¿eli wyniki tych analiz nie bêd± spe³nia³y wymagañ okre¶lonych w normie PN-C-96024:2020-12 (lub równowa¿nej), w przeciwnym razie koszty tych badañ ponosi Zamawiaj±cy.
12. Dostarczany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 „Przetwory naftowe. Oleje opa³owe” (lub równowa¿n±) w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1, wymagania rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008) oraz wymagania rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2633), a tak¿e posiadaæ ¶wiadectwo (certyfikat) jako¶ci partii oleju opa³owego posiadaj±ce rzeczywiste parametry fizyko-chemiczne w odniesieniu do wymagañ okre¶lonych w SWZ. Certyfikat powinien byæ wystawiony przez producenta oleju opa³owego lub laboratorium posiadaj±ce akredytacjê PCA. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
13. Cechy i parametry oleju opa³owego:
- warto¶æ opa³owa: minimum 42,6 MJ/kg
- sk³ad frakcyjny:
do temp. 250 °C destyluje: maksimum 65% V/V
do temp. 350 °C destyluje: minimum 85% V/V
- lepko¶æ kinematyczna w temp. 20 °C: maksimum 6,00 mm2/s
- temperatura p³yniêcia: maksimum – 20 °C
- temperatura zap³onu: minimum 56 °C
- pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci dest.: maksimum 0,3% (mm)
- pozosta³o¶æ po spopieleniu: maksimum 0,01% (m/m)
- zawarto¶æ siarki: maksimum 0,10% (m/m)
- zawarto¶æ wody: maksimum 200 mg/kg
- barwa: czerwona wizualnie
- gêsto¶æ w temp. 15 °C: maksimum 860 kg/m3
14. W przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, oznacza to, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 Ustawy, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia w wystarczaj±co precyzyjny i zrozumia³y sposób i dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert równowa¿nych oraz wskazuje poni¿ej kryteria stosowane w celu oceny równowa¿no¶ci Zamawiaj±cy oczekuje zaproponowania rozwi±zañ o parametrach równowa¿nych tj. nie gorszych ni¿ parametry jakimi charakteryzuje siê materia³, urz±dzenie, elementy, wskazane w niniejszej SWZ,
15. W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, Wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”
16. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
17. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców, o ile s± ju¿ znane.
18. Szczegó³owe warunki realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lone s± we wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
19. Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym, nie dopuszcza sk³adania ofert na czê¶ci, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Podzielenie zamówienia jest niecelowe, a nawet mog³oby powodowaæ niekorzystne skutki dla Zamawiaj±cego w postaci np. zwiêkszenia oferowanych cen, czy te¿ niemo¿liwo¶æ rozstrzygniêcia postêpowania z uwagi na fakt, ¿e z³o¿enie ofert na tak ma³e czê¶ci zamówienia by³oby dla Wykonawców nieop³acalne. Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia, kryteria oceny ofert oraz warunki udzia³u w postêpowaniu zachowa³ uczciw± konkurencjê i zapewni³ szeroki dostêp do udzia³u w postêpowaniu. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawê o jednorodnym charakterze. Brak podzia³u na czê¶ci nie bêdzie mia³ wp³ywu na kr±g Wykonawców. Zamawiaj±cy, opisuj±c kryteria oceny ofert, ca³kowicie zrezygnowa³ z uwzglêdnienia czynników opisuj±cych wielko¶æ przedsiêbiorstwa potencjalnego Wykonawcy. W przypadku podzia³u na czê¶ci, jak i jego braku ofertê bêdzie móg³ z³o¿yæ ma³y, ¶redni i du¿y przedsiêbiorca.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy przewiduje Prawo opcji zgodnie z art. 441 ust.1 Ustawy. W ramach przewidzianego Prawa opcji Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwiêkszenia dostaw oleju opa³owego wskazanego w Zamówieniu podstawowym o nie wiêcej ni¿ 5% zakresu Zamówienia podstawowego. Prawo opcji nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego, a jedynie jego wy³±czne uprawnienie, które mo¿e byæ realizowane w sytuacji niekorzystnych warunków pogodowych, które spowoduj± zwiêkszone zu¿ycie oleju opa³owego w stosunku do Zamówienia podstawowego.
2. Zamówienia przewidziane w Prawie opcji bêd± realizowane na podstawie zasad zaoferowanych i obowi±zuj±cych w Zamówieniu podstawowym, w tym dot. upustu i terminu ka¿dej dostawy.
3. W okresie obowi±zywania Umowy w ramach Zamówienia podstawowego oraz w ramach przewidzianego Prawa opcji rozliczenie nastêpowaæ bêdzie w oparciu o faktycznie dostarczon± dostawê czê¶ciow± oraz wg ceny netto za 1 litr oleju opa³owego obowi±zuj±cej u producenta oleju opa³owego w dniu tankowania pomniejszonej o upust Wykonawcy zaoferowany i obowi±zuj±cy w Zamówieniu podstawowym.
4. W ramach Zamówienia podstawowego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ograniczenia o nie wiêcej ni¿ 20% zakresu ilo¶ciowego dostaw, wskazanego w pkt 2 powy¿ej. W zwi±zku z ograniczeniem przez Zamawiaj±cego przedmiotu dostawy, Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego. W takich okoliczno¶ciach podstaw± do rozliczeñ bêdzie faktyczna ilo¶æ zamówionego i dostarczonego oleju opa³owego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶li³ w og³oszeniu o zamówieniu oraz w SWZ warunki udzia³u w niniejszym postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej objêtej przedmiotem zamówienia, ¿±daj±c aby Wykonawca wykaza³, ¿e posiada aktualn± koncesjê o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj.Dz. U. z 2022r. poz. 1385 ze zm.) w zakresie obrotu paliwami objêtymi niniejszym zamówieniem.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca sk³ada wraz z ofert± podmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w SEKCJA V pkt 5.11) og³oszenia oraz pkt 18.2 SWZ.
2. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, które mo¿na sporz±dziæ wg Za³±cznika Nr 4 do SWZ,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 2 pkt 2 powy¿ej- sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d,
nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3
powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one
pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu
pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
6. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy ¿±da aktualnej koncesji, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1385 ze zm.) w zakresie obrotu paliwami objêtymi niniejszym zamówieniem

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy o niepodleganiu wykluczeniu, które mo¿na sporz±dziæ wg Za³±cznika Nr 2 do SWZ, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe
3. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przed³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 18.2.5 SWZ, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego
umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Niniejszy zapis stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie:dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Stosownie do art. 125 ust. 4 Ustawy w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak
podstaw wykluczenia.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, które mo¿na sporz±dziæ wg Za³±cznika Nr 3 do SWZ, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w pkt 18.3.2-18.3.5 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowieñ niniejszej Umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 Ustawy i pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-06 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-06 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Ze wzglêdu na ilo¶æ miejsca Zamawiaj±cy informuj, i¿ pe³ne dane dot. niniejszego postêpowania znajduj± siê w SWZ oraz w za³±cznikach do SWZ zamieszczonych na platformie zakupowej Zamawiaj±cego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.