Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166360/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kontenera pożarniczego - wężowego do działań przeciwpowodziowych dla Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351567031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Westerplatte 19
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 47 8359300
1.5.8.) Numer faksu: 47 8359309
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@psp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-krakow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kontenera pożarniczego - wężowego do działań przeciwpowodziowych dla Komendy Miejskiej PSP w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23990338-d39d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054039/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kontenera wężowego przeciwpożarowego dla Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego kontenera pożarniczego – wężowego. Rok produkcji kontenera oraz sprzętu stanowiącego wyposażenie kontenera - nie wcześniej niż 2022 r. Kontener powinien być wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ:
a) dostawa kontenera pożarniczego – wężowego w ramach zamówienia podstawowego;
b) dostawa kontenera pożarniczego – wężowego z wyposażeniem w ramach zamówienia objętego prawem opcji;
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie wyposażenia kontenera pożarniczego – wężowego, z zachowaniem terminu dostawy jak w zamówieniu podstawowym.
• Ostateczna decyzja skorzystania z prawa opcji będzie uzależniona od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych, co będzie określone w zawartej pomiędzy stronami umowie.
• Kontener pożarniczy – wężowy z wyposażeniem z ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.
• Zamawiający zastrzega, iż zamówienie określone jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
Wykonawca musi zagwarantować dostawę części i podzespołów do kontenera przez min. 10 lat od dnia podpisania protokołu końcowego.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi wynikające z obowiązujących europejskich i polskich norm oraz przepisów ochrony środowiska, w tym przed wszystkim:
1) spełniać wymagania techniczno – użytkowe określone w załączniku rozporządzenia Ministra Spraw wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007, Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.),
2) posiadać zgodność z normą PN – EN 1846-1 i PN-EN 1846-2 oraz DIN 14505 i DIN 30722
3) być zgodny ze „Standardem wyposażenia kontenera pożarniczego. Kontener wężowy typu KW”, Załącznik nr 9 do „Wytycznych standaryzacji pojazdów pożarniczych i innych środków transportu Państwowej Straży Pożarnej” Warszawa 02.07.2012 r.
4) poprawnie współpracować z nośnikami kontenerowymi oraz przyczepami do przewozu kontenerów, dla których wymagania zostały określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 551655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613155,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAMET - GŁOWNO Sp. z o.o., Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331286695
7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Norblina 28A
7.3.4) Miejscowość: Głowno
7.3.5) Kod pocztowy: 95-015
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAMET-GŁOWNO 2 SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAMET-GŁOWNO 2 SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 551655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych, awarii chemiczno-ekologicznych oraz sanitarno epidemiologicznych w powiecie oleskim
- "Zakup dwóch pojazdów ATV uprzywilejowanych strażackich oraz wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Korczynie i Ochotniczej Straży Pożarnej w Błotnowoli"
- "Zakup lekkiego samochodu specjalnego oraz sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka"
- Dostawa działka wodno-pianowego
- ,,Dostawa sprzętu strażackiego dla OSP w ramach zadania : Przebudowa strażnicy oraz doposażenie OSP w Wysokiem Mazowieckiem"
- "Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu pn. Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.