Og³oszenie z dnia 2024-02-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00280817/01 - Wynik z dnia 2024-04-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ulicy Zak³adowej w Kole
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 2720810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy Zak³adowej w Kole
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-646bcd38-d4a6-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00221145
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031712/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Budowa ulicy Zak³adowej w Kole
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=demandAllList&status=all&USER_MENU_HOVER=demandAll3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego : https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ) za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod
adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ . Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacji za po¶rednictwem poczty elektronicznej
zamowienia.publiczne@kolo.pl. tylko na etapie zadawania pytañ do SWZ. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie
niniejszego postêpowania jest bezp³atne, a w szczególno¶ci bezp³atne jest za³o¿enie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynno¶ci
Wykonawcy z zastosowaniem Platformy. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem internetowym Regulamin -
Oneplace.marketplanet.pl oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Sposób
korzystania z Platformy jest okre¶lony w Instrukcji dla Wykonawcy dostêpnej pod adresem internetowym:
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Baza wiedzy". Wykonawca w celu z³o¿enia oferty w niniejszym
postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie – zaleca siê za³o¿enie i sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania konta z odpowiednim
wyprzedzeniem. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych
kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich skutecznego z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe),
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chromelub MS Edge.
Do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania
Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego . Zamawiaj±cy
okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
Wykonawcê,
2) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ
widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie"Osobisty").
Podpis kwalifikowany nale¿y z³o¿yæ zgodnie z instrukcj± dostarczon± przez dostawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podpis ma spe³niaæ wymagania okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1797 ze zm.). Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca mo¿e zadawaæ pytania do
tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania siê do Platformy)
lub po przyst±pieniu do postêpowania poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê przez Wykonawcê
na konto u¿ytkownika, w zak³adce „Korespondencja skierowana do Zamawiaj±cego”.
Wnioski dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ z³o¿one w trybie art. 284 ustawy Pzp, nale¿y kierowaæ drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem Platformy lub poczty elektronicznej zamówienia.publiczne@kolo.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie nowej nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej o szeroko¶ci jezdni 5,00 m, chodnika o szeroko¶ci 1,80 m, a tak¿e zjazdów do posesji przyleg³ych do pasa drogowego. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych przewidziano do istniej±cej kanalizacji deszczowej poprzez odcinek kanalizacji deszczowej z w³±czeniem do istniej±cego uk³adu odwodnienia w ww. ulicy.
Inwestycja zlokalizowana jest w Kole na dzia³kach: 1/1, 1/2, 1/3, 1/5, 56/6, 56/5, 56/4, 56/3, 56/2, 56/1 ark. mapy 11.
Odwodnienie :
Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych przewidziano do istniej±cej kanalizacji deszczowej poprzez odcinek kanalizacji deszczowej z w³±czeniem do istniej±cego uk³adu odwodnienia w ww. ulicy.
Konstrukcja jezdni :
- kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru szarego, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30 gr. 22 cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki zwi±zanej z cementem C3/4<=6,0 MPa gr. 18 cm
Dolne warstwy nawierzchni:
- wymiana gruntu (nasypy niekontrolowane, gr. ok. 50 cm)
Zjazdy:
- kostka brukowa betonowa typu Cegie³ka bezfazowa koloru grafitowego, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30 gr. 22 cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki zwi±zanej z cementem C3/4<=6,0 MPa gr. 18 cm
- wymiana gruntu (nasypy niekontrolowane, gr. ok. 50 cm)
Chodnik:
- kostka brukowa betonowa typu cegie³ka bezfazowa koloru ¿ó³tego, gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30 gr. 15 cm
- wymiana gruntu (nasypy niekontrolowane, gr. ok. 50 cm)
Opaska:
- kostka brukowa betonowa typu cegie³ka bezfazowa koloru grafitowego, gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30 gr. 15 cm
- wymiana gruntu (nasypy niekontrolowane, gr. ok. 50 cm).
Wykonanie robót zwi±zanych z budow± ulicy Zak³adowej w Kole tj.: roboty ziemne, kanalizacja deszczowa, roboty drogowe wg nastêpuj±cego zakresu robót:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne
- roboty ziemne
- budowa drogi o nawierzchni z kostki betonowej
- budowa kanalizacji deszczowej
- budowa zjazdów do posesji
- roboty wykoñczeniowe.
Podstawowe parametry techniczne inwestycji:
- kategoria drogi – wewnêtrzna
- klasa techniczna – D
- szeroko¶æ jezdni : 5,00 m
- szeroko¶æ chodnika –1,80 m
- d³ugo¶æ odcinka drogi objêtej remontem: 245,67 m
- szeroko¶æ zjazdów do posesji – zmienna
- nawierzchnia jezdni, chodnika, zjazdów: kostka betonowa
Wskazane jest aby Wykonawca do oferty do³±czy³ kosztorys ofertowy wykonany metod± kalkulacji uproszczonej dla kosztorysu. Przedmiar robót za³±czony do dokumentacji projektowej ma charakter pomocniczy.
Przedmiot zamówienia opisany jest za pomoc± dokumentacji projektowej sk³adaj±cej siê z opisu, rysunków, mapy sytuacyjnej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Wykonawca powinien przeprowadziæ wizjê lokaln± w celu zapoznania siê z istniej±cymi warunkami w jakich bêdzie wykonywa³ roboty budowlane.
Wykonawca winien uwzglêdniæ w oferowanej cenie równie¿ koszty zwi±zane z obowi±zkami, które bêd± na nim spoczywa³y:
1. Zapewnienie obs³ugi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu.
2. Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót.
3. Wykonawca bêdzie zobowi±zany w ramach oferowanej ceny zatrudniæ kierownika budowy, który winien spe³niaæ wymagania i pe³niæ obowi±zki okre¶lone w Prawie budowlanym – specjalno¶æ drogowa. 4. Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpo¶rednim s±siedztwem prowadzonych prac.
5. Zorganizowanie robót w sposób pozwalaj±cy mieszkañcom nieruchomo¶ci zlokalizowanych przy drodze na dojazd do w³asnych posesji.
6. Zaopatrzenie budowy w energiê elektryczn±, wodê, odprowadzenie ¶cieków i utylizacja odpadów.
7. Ponoszenie kosztów zu¿ycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ¶cieków i utylizacji odpadów.
8. Zapewnienie dozoru placu budowy w³asnego zakresu robót.
9. Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej.
10. Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materia³y.
Pozosta³e warunki i obowi±zki stron zawarte s± w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do kierowania robotami budowlanymi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wymagane jest spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego:1. Okre¶lonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej; Wykonawca wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 500.000,00 z³;
2. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj:
1) Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (rozumianych jako
do¶wiadczenie zawodowe), uzyskanej w okresie ostatnich 5 lat, która obejmuje wykonanie robót budowlanych, w zakresie
których realizowane by³y roboty zwi±zane z budow±, przebudow± dróg, placów, parkingów o warto¶ci minimum 400.000,00
z³ brutto, o nawierzchni z betonowej kostki brukowej.
W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch
robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie.
2) Wykonawca dysponuje osob±, któr± skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci kierownikiem
budowy - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie wynikaj±cym z art. 109 ust 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca z³o¿y:
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - gwarancyjn± minimum 500.000,00 z³.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y
wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego, uzyskanego w okresie ostatnich 5 lat, które obejmuje wykonanie robót budowlanych, w zakresie których realizowane by³y roboty zwi±zane z budow±, przebudow± dróg, placów, parkingów o warto¶ci minimum 400.000,00 z³ brutto, o nawierzchni z betonowej kostki brukowej.
W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie.
Wykazu robót budowlanych sk³ada Wykonawca na wzorze za³±cznika nr 3 do SWZ.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ dysponowanie osobami, które
posiadaj± uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach niezbêdnych do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj.:
kierownikiem budowy: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej.
informacje o osobie kierownika budowy nale¿y zawrzeæ w ofercie (do¶wiadczenie kierownika budowy podlega ocenie punktowej).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych
podmiotów, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty pisemne zobowi±zanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji
niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Pe³nomocnictwa osób uprawnionych do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z
przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane,
3. Pe³nomocnictwo do sk³adania oferty wspólnej w zakresie okre¶lonym w art. 58 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane.
4. Wykaz Podwykonawców i wskazanie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ
Podwykonawcom, je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ Podwykonawców.
5. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê ( Dz.
U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium w wysoko¶ci 9 000,00 z³.2. Wadium mo¿e byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej z nastêpuj±cych form lub kilku z nich w
zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ na konto Urzêdu Miejskiego w Kole w Santander Bank Polska 1
Oddzia³ w Kole Nr konta: 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – Budowa ulicy Zak³adowej w
Kole – nr postêpowania: ZP.271.6.2024”.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach nale¿y z³o¿yæ w oryginale wraz z ofert± w
formie elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ
bêdzie, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych sytuacji:1) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2) zmiana, w tym wyd³u¿enie, terminu wykonania zamówienia na zasadach okre¶lonych w § 2 ust. 7 niniejszej umowy;
3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeñ wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych tak± zmianê;
4) zmiany dotycz±ce personelu kluczowego Wykonawcy, na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy;
5) zmiana postanowieñ umowy w kontek¶cie spowodowanym udzieleniem / zleceniem w trybie stosowanych regulacji prawnych zamówieñ dodatkowych lub innych zamówieñ powi±zanych, których wykonanie sta³o siê konieczne, zasadne lub celowe;
6) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, czy innymi kwestiami maj±cymi wp³yw na organizacjê procesu realizacji zamówienia po
stronie Wykonawcy;
7) zmiana sposobu realizacji zamówienia w zakresie:
a) rezygnacji z podwykonawstwa;
b) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców;
c) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców czê¶ci zamówienia, która zosta³a zastrze¿ona do osobistego wykonania przez Wykonawcê,;
d) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci zmiany podmiotów, na zasobach których opiera³ siê;
- w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, kwestiami niezale¿nymi od Wykonawcy, czy te¿ innymi niespodziewanymi okoliczno¶ciami maj±cymi wp³yw na organizacjê
procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
8) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane
z:
a) konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii;
b) konieczno¶ci± spowodowan± zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa;
c) wyst±pieniem okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w OPZ sposób;
d) zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,;
e) zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SWZ;
9) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce lub utrudniaj±ce dalsze dzia³anie wszystkim podmiotom tworz±cym stronê wykonawcz±;
10) zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu;
11) inne zmiany postanowieñ umowy zwi±zane z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy, a które maj± wp³yw na realizacjê umowy.
2. Strony umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-20 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferta” w celu z³o¿enia oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê/wniosek”. Szczegó³owa instrukcja postêpowania przy sk³adaniu oferty zawarta jesty w SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-20 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
CenaSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia najpó¼niej przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego sporz±dzonego metod± kalkulacjiuproszczonej .
2. Przez ca³y okres trwania umowy Wykonawca zobowi±zany bêdzie posiadaæ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia za szkody wyrz±dzone na osobie i mieniu osób trzecich na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 500.000,00 z³ .
Ponadto Wykonawca dokona ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowlano-monta¿owych (CAR) na czas realizacji Inwestycji, w tym: wykonywanych prac, robót budowlanych, urz±dzeñ oraz wszelkiego mienia ruchomego i nieruchomego zwi±zanego bezpo¶rednio z wykonywaniem przedmiotu Umowy na sumê nie mniejsz± ni¿ kwota wynagrodzenia brutto
okre¶lona w ofercie.
INNE PRZETARGI Z KO£A
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
- KOMPLEKSOWE SPRZ¡TANIE POMIESZCZEÑ BIUROWYCH W BUDYNKACH A I B STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ SIENKIEWICZA 27
- WY£APYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZ¡T Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KO£O ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZ¡T
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brañsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Du¿y - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowo¶ci Gwizdów"
- Usuniêcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Piñczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Piñczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodziñskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.