eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oBudowa ulicy Zak³adowej w Kole



Og³oszenie z dnia 2024-02-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ulicy Zak³adowej w Kole

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 2720810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Zak³adowej w Kole

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-646bcd38-d4a6-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00221145

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031712/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa ulicy Zak³adowej w Kole

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=demandAllList&status=all&USER_MENU_HOVER=demandAll

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego : https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ) za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod
adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ . Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacji za po¶rednictwem poczty elektronicznej
zamowienia.publiczne@kolo.pl. tylko na etapie zadawania pytañ do SWZ. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie
niniejszego postêpowania jest bezp³atne, a w szczególno¶ci bezp³atne jest za³o¿enie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynno¶ci
Wykonawcy z zastosowaniem Platformy. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem internetowym Regulamin -
Oneplace.marketplanet.pl oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Sposób
korzystania z Platformy jest okre¶lony w Instrukcji dla Wykonawcy dostêpnej pod adresem internetowym:
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Baza wiedzy". Wykonawca w celu z³o¿enia oferty w niniejszym
postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie – zaleca siê za³o¿enie i sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania konta z odpowiednim
wyprzedzeniem. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych
kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich skutecznego z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe),
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chromelub MS Edge.
Do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania
Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego . Zamawiaj±cy
okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
Wykonawcê,
2) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ
widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie"Osobisty").
Podpis kwalifikowany nale¿y z³o¿yæ zgodnie z instrukcj± dostarczon± przez dostawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podpis ma spe³niaæ wymagania okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1797 ze zm.). Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca mo¿e zadawaæ pytania do
tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania siê do Platformy)
lub po przyst±pieniu do postêpowania poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê przez Wykonawcê
na konto u¿ytkownika, w zak³adce „Korespondencja skierowana do Zamawiaj±cego”.
Wnioski dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ z³o¿one w trybie art. 284 ustawy Pzp, nale¿y kierowaæ drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem Platformy lub poczty elektronicznej zamówienia.publiczne@kolo.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie nowej nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej o szeroko¶ci jezdni 5,00 m, chodnika o szeroko¶ci 1,80 m, a tak¿e zjazdów do posesji przyleg³ych do pasa drogowego. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych przewidziano do istniej±cej kanalizacji deszczowej poprzez odcinek kanalizacji deszczowej z w³±czeniem do istniej±cego uk³adu odwodnienia w ww. ulicy.
Inwestycja zlokalizowana jest w Kole na dzia³kach: 1/1, 1/2, 1/3, 1/5, 56/6, 56/5, 56/4, 56/3, 56/2, 56/1 ark. mapy 11.
Odwodnienie :
Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych przewidziano do istniej±cej kanalizacji deszczowej poprzez odcinek kanalizacji deszczowej z w³±czeniem do istniej±cego uk³adu odwodnienia w ww. ulicy.
Konstrukcja jezdni :
- kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru szarego, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30 gr. 22 cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki zwi±zanej z cementem C3/4<=6,0 MPa gr. 18 cm
Dolne warstwy nawierzchni:
- wymiana gruntu (nasypy niekontrolowane, gr. ok. 50 cm)
Zjazdy:
- kostka brukowa betonowa typu Cegie³ka bezfazowa koloru grafitowego, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30 gr. 22 cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki zwi±zanej z cementem C3/4<=6,0 MPa gr. 18 cm
- wymiana gruntu (nasypy niekontrolowane, gr. ok. 50 cm)
Chodnik:
- kostka brukowa betonowa typu cegie³ka bezfazowa koloru ¿ó³tego, gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30 gr. 15 cm
- wymiana gruntu (nasypy niekontrolowane, gr. ok. 50 cm)
Opaska:
- kostka brukowa betonowa typu cegie³ka bezfazowa koloru grafitowego, gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30 gr. 15 cm
- wymiana gruntu (nasypy niekontrolowane, gr. ok. 50 cm).

Wykonanie robót zwi±zanych z budow± ulicy Zak³adowej w Kole tj.: roboty ziemne, kanalizacja deszczowa, roboty drogowe wg nastêpuj±cego zakresu robót:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne
- roboty ziemne
- budowa drogi o nawierzchni z kostki betonowej
- budowa kanalizacji deszczowej
- budowa zjazdów do posesji
- roboty wykoñczeniowe.
Podstawowe parametry techniczne inwestycji:
- kategoria drogi – wewnêtrzna
- klasa techniczna – D
- szeroko¶æ jezdni : 5,00 m
- szeroko¶æ chodnika –1,80 m
- d³ugo¶æ odcinka drogi objêtej remontem: 245,67 m
- szeroko¶æ zjazdów do posesji – zmienna
- nawierzchnia jezdni, chodnika, zjazdów: kostka betonowa

Wskazane jest aby Wykonawca do oferty do³±czy³ kosztorys ofertowy wykonany metod± kalkulacji uproszczonej dla kosztorysu. Przedmiar robót za³±czony do dokumentacji projektowej ma charakter pomocniczy.

Przedmiot zamówienia opisany jest za pomoc± dokumentacji projektowej sk³adaj±cej siê z opisu, rysunków, mapy sytuacyjnej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Wykonawca powinien przeprowadziæ wizjê lokaln± w celu zapoznania siê z istniej±cymi warunkami w jakich bêdzie wykonywa³ roboty budowlane.
Wykonawca winien uwzglêdniæ w oferowanej cenie równie¿ koszty zwi±zane z obowi±zkami, które bêd± na nim spoczywa³y:
1. Zapewnienie obs³ugi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu.
2. Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót.
3. Wykonawca bêdzie zobowi±zany w ramach oferowanej ceny zatrudniæ kierownika budowy, który winien spe³niaæ wymagania i pe³niæ obowi±zki okre¶lone w Prawie budowlanym – specjalno¶æ drogowa. 4. Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpo¶rednim s±siedztwem prowadzonych prac.
5. Zorganizowanie robót w sposób pozwalaj±cy mieszkañcom nieruchomo¶ci zlokalizowanych przy drodze na dojazd do w³asnych posesji.
6. Zaopatrzenie budowy w energiê elektryczn±, wodê, odprowadzenie ¶cieków i utylizacja odpadów.
7. Ponoszenie kosztów zu¿ycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ¶cieków i utylizacji odpadów.
8. Zapewnienie dozoru placu budowy w³asnego zakresu robót.
9. Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej.
10. Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materia³y.

Pozosta³e warunki i obowi±zki stron zawarte s± w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do kierowania robotami budowlanymi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wymagane jest spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego:
1. Okre¶lonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej; Wykonawca wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 500.000,00 z³;
2. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj:
1) Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (rozumianych jako
do¶wiadczenie zawodowe), uzyskanej w okresie ostatnich 5 lat, która obejmuje wykonanie robót budowlanych, w zakresie
których realizowane by³y roboty zwi±zane z budow±, przebudow± dróg, placów, parkingów o warto¶ci minimum 400.000,00
z³ brutto, o nawierzchni z betonowej kostki brukowej.
W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch
robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie.
2) Wykonawca dysponuje osob±, któr± skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci kierownikiem
budowy - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie wynikaj±cym z art. 109 ust 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca z³o¿y:
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - gwarancyjn± minimum 500.000,00 z³.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y
wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego, uzyskanego w okresie ostatnich 5 lat, które obejmuje wykonanie robót budowlanych, w zakresie których realizowane by³y roboty zwi±zane z budow±, przebudow± dróg, placów, parkingów o warto¶ci minimum 400.000,00 z³ brutto, o nawierzchni z betonowej kostki brukowej.
W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie.
Wykazu robót budowlanych sk³ada Wykonawca na wzorze za³±cznika nr 3 do SWZ.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ dysponowanie osobami, które
posiadaj± uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach niezbêdnych do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj.:
kierownikiem budowy: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej.
informacje o osobie kierownika budowy nale¿y zawrzeæ w ofercie (do¶wiadczenie kierownika budowy podlega ocenie punktowej).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych
podmiotów, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty pisemne zobowi±zanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji
niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Pe³nomocnictwa osób uprawnionych do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z
przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane,
3. Pe³nomocnictwo do sk³adania oferty wspólnej w zakresie okre¶lonym w art. 58 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane.
4. Wykaz Podwykonawców i wskazanie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ
Podwykonawcom, je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ Podwykonawców.
5. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê ( Dz.
U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium w wysoko¶ci 9 000,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej z nastêpuj±cych form lub kilku z nich w
zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ na konto Urzêdu Miejskiego w Kole w Santander Bank Polska 1
Oddzia³ w Kole Nr konta: 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – Budowa ulicy Zak³adowej w
Kole – nr postêpowania: ZP.271.6.2024”.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach nale¿y z³o¿yæ w oryginale wraz z ofert± w
formie elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ
bêdzie, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych sytuacji:
1) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2) zmiana, w tym wyd³u¿enie, terminu wykonania zamówienia na zasadach okre¶lonych w § 2 ust. 7 niniejszej umowy;
3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeñ wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych tak± zmianê;
4) zmiany dotycz±ce personelu kluczowego Wykonawcy, na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy;
5) zmiana postanowieñ umowy w kontek¶cie spowodowanym udzieleniem / zleceniem w trybie stosowanych regulacji prawnych zamówieñ dodatkowych lub innych zamówieñ powi±zanych, których wykonanie sta³o siê konieczne, zasadne lub celowe;
6) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, czy innymi kwestiami maj±cymi wp³yw na organizacjê procesu realizacji zamówienia po
stronie Wykonawcy;
7) zmiana sposobu realizacji zamówienia w zakresie:
a) rezygnacji z podwykonawstwa;
b) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców;
c) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców czê¶ci zamówienia, która zosta³a zastrze¿ona do osobistego wykonania przez Wykonawcê,;
d) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci zmiany podmiotów, na zasobach których opiera³ siê;
- w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, kwestiami niezale¿nymi od Wykonawcy, czy te¿ innymi niespodziewanymi okoliczno¶ciami maj±cymi wp³yw na organizacjê
procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
8) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane
z:
a) konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii;
b) konieczno¶ci± spowodowan± zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa;
c) wyst±pieniem okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w OPZ sposób;
d) zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,;
e) zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SWZ;
9) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce lub utrudniaj±ce dalsze dzia³anie wszystkim podmiotom tworz±cym stronê wykonawcz±;
10) zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu;
11) inne zmiany postanowieñ umowy zwi±zane z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy, a które maj± wp³yw na realizacjê umowy.
2. Strony umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-20 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferta” w celu z³o¿enia oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê/wniosek”. Szczegó³owa instrukcja postêpowania przy sk³adaniu oferty zawarta jesty w SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-20 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-19

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia najpó¼niej przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego sporz±dzonego metod± kalkulacji
uproszczonej .
2. Przez ca³y okres trwania umowy Wykonawca zobowi±zany bêdzie posiadaæ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia za szkody wyrz±dzone na osobie i mieniu osób trzecich na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 500.000,00 z³ .
Ponadto Wykonawca dokona ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowlano-monta¿owych (CAR) na czas realizacji Inwestycji, w tym: wykonywanych prac, robót budowlanych, urz±dzeñ oraz wszelkiego mienia ruchomego i nieruchomego zwi±zanego bezpo¶rednio z wykonywaniem przedmiotu Umowy na sumê nie mniejsz± ni¿ kwota wynagrodzenia brutto
okre¶lona w ofercie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.