Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136864/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
GOZDÓW, RUINY GOTYCKIEGO ZAMKU KAZIMIERZOWSKIEGO
(II POŁ. XIV W.): ZABEZPIECZENIE I KONSERWACJA RUIN ZAMKU - ETAP III – MUR ZACHODNI OD STRONY DZIEDZIŃCA ORAZ MUR ZACHODNI CZĘŚĆ ZEWNĘTRZNA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Koło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kolo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
GOZDÓW, RUINY GOTYCKIEGO ZAMKU KAZIMIERZOWSKIEGO(II POŁ. XIV W.): ZABEZPIECZENIE I KONSERWACJA RUIN ZAMKU - ETAP III – MUR ZACHODNI OD STRONY DZIEDZIŃCA ORAZ MUR ZACHODNI CZĘŚĆ ZEWNĘTRZNA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c9ca55c-c5f4-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010214/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Gozdów, ruiny gotyckiego zamku kazimierzowskiego (II poł. XIV w.): zabezpieczenie i konserwacja ruin zamku – etap III – mur zachodni od strony dziedzińca oraz część zewnętrzna.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136864/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 514875,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia i konserwacji ruin zamku w ramach zadania pn. „Gozdów, ruiny gotyckiego zamku kazimierzowskiego (II poł. XIV w.): zabezpieczenie i konserwacja ruin zamku - etap III – mur zachodni od strony dziedzińca oraz mur zachodni część zewnętrzna”.
2. Inwestycja zlokalizowana na trenie wsi Gozdów, ark. mapy: 1, numer działki : 300.
3. Ruiny zamku z XIV w. wpisane do rejestru zabytków pod numerem A-30/380 z dnia 17 stycznia 1953 r.
4. Prace będą realizowane pod nadzorem konserwatora zabytków.
5. Zadanie będzie dofinansowane częściowo ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona Zabytków oraz częściowo ze środków Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
6. Zakres prac obejmuje:
1) mur zachodni od strony dziedzińca:
a) ręczne usunięcie warstwy ziemi;
b) ręczne plantowanie powierzchni;
c) załadunek i wywóz ziemi;
d) oczyszczenie powierzchni z ciemnych nawarstwień;
e) usunięcie roślinności wrastającej w strukturę muru;
f) usunięcie ze spoin wtórnych zapraw nie spełniających wymogów konserwatorskich. Zakres wyznaczonych do usunięcia wtórnych zapraw powinien zostać uzgodniony z nadzorem konserwatorskim;
g) usunięcie pojedynczych współczesnych cegieł i większych uzupełnień nie spełniających wymogów konserwatorskich;
h) oczyszczenie powierzchni muru z graffiti;
i) wywóz gruzu;
j) dezynfekcja cegieł porażonych bakteriami nitryfikacyjnymi;
k) lokalne odsolenie powierzchniowych partii muru;
l) wzmocnienie strukturalne zdezintegrowanych cegieł i zapraw;
m) uzupełnienie ubytków lica muru;
n) naprawa powierzchni muru z kamienia;
o) scalenie rys i spękań w technologii systemowej.
2) mur zachodni część zewnętrzna:
a) usunięcie roślinności wrastającej w strukturę muru;
b) usunięcie pojedynczych cegieł i większych uzupełnień nie spełniających wymogów konserwatorskich;
c) usunięcie ze spoin wtórnych zapraw nie spełniających wymogów konserwatorskich;
d) oczyszczenie powierzchni muru z graffiti;
e) wywóz gruzu;
f) dezynfekcja cegieł porażonych bakteriami nitryfikacyjnymi;
g) lokalne odsolenie powierzchniowych partii muru;
h) wzmocnienie strukturalne zdezintegrowanych cegieł i zapraw;
i) uzupełnienie ubytków lica muru;
j) scalenie rys i spękań w technologii systemowej.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz technologia wykonania robót według:
1) dokumentacji projektowej;
2) przedmiaru robót;
3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
4) wzoru umowy;
będącymi załącznikami do SWZ.
8. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę oględzin obiektu i miejsca prowadzenia robót;
2) Wykonawca jest zobowiązany w ramach przedmiotu zamówienia zapewnić nadzór archeologiczny;
3) Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zabezpieczyć energię elektryczną i wodę na potrzeby prowadzonych robót;
4) Wykonawca ma obowiązek usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów oraz odpadów;
5) teren prowadzonych robót Wykonawca winien zabezpieczy pod względem zachowania przepisów ppoż. i bhp;
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji;
7) na podstawie Pozwolenia NR 70/2021/A z dnia 10.06.2021 r. osoba kierująca pracami konserwatorsko – restauratorskimi prowadzić winna dokumentację przebiegu prac oraz opracuje i przekaże Zamawiającemu przed odbiorem zadania dokumentację prac konserwatorskich i prac restauratorskich przy zabytku oraz opracować sposób postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac konserwatorsko- restauratorskich w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego i Sportu – Dz. U. z 2021 r, poz. 81);
8) roboty należy wykonać zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę – Decyzja Nr 615.2021 z dnia 24.09.2021 r. oraz Pozwolenia Nr 77/2020/A z dnia 10.06.2021 roku Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu – Delegatura w Koninie;
9. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku – dla analiz indywidualnych i analogii – kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem.
10. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212354-2 - Roboty budowlane w zakresie zamków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 640000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-SERVICE Łukasz Lewalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741530184
7.3.3) Ulica: Pod Foluszek 68
7.3.4) Miejscowość: Zbiczno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-305
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639790,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Oznakowanie poziome polegające na wykonaniu lub odnowieniu istniejącego oznakowania poziomego na ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2025 roku z podziałem na 2 części
- REMONT UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W KOLE.
- BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 497579P - UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOLE.
- DOSTAWA SPRZĘTU IT DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.