eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka WielkaZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Kamionka Wielka w sezonie 2023/2024 - Zadanie 4 - Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w miejscowości Mystków



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Kamionka Wielka w sezonie 2023/2024 – Zadanie 4 - Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w miejscowości Mystków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamionka Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamionka Wielka 5

1.5.2.) Miejscowość: Kamionka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-334

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 445 60 17

1.5.8.) Numer faksu: 18 445 60 17 wew. 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kamionkawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionkawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kamionkawielka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Kamionka Wielka w sezonie 2023/2024 – Zadanie 4 - Odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w miejscowości Mystków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f6a00e2-cbd7-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przewidział w dokumentach zamówienia podstawowego (tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp nr GKiOŚ.271.16.2023 – Zadanie 4) możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia (zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp). Udzielenie zamówienia nastąpi w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość udzielanego zamówienia nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego i wykonywane będzie po cenach jednostkowych netto określonych w ofercie.
Zgodnie z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14.
W związku z powyższym istnieje przesłanka do zastosowania zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9cf8f2d3-640c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiOŚ.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 19500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie 2023/2024 - odśnieżanie dróg gminnych, zwalczanie śliskości i gołoledzi w miejscowości Mystków.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg objęty zimowym utrzymaniem na terenie gminy Kamionka Wielka określony został w Załączniku nr 1 do zaproszenia.
3. Zakładana ilość godzin zimowego utrzymania dróg - 60 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Poręba, Transport Ciężarowy, Handel drewnem i tarcicą

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341064105

7.3.4) Miejscowość: Mystków

7.3.5) Kod pocztowy: 33-334

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.