eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin"Nadzór inwestorski na zadaniu: Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie z podziałem na dwie części"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Nadzór inwestorski na zadaniu: Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie z podziałem na dwie części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nadzór inwestorski na zadaniu: Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie z podziałem na dwie części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f0a036e-d56c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019684/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Nadzór inwestorski na zadaniu Budowa i remonty dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisano w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.1.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 - Budowa odcinka ul. Mickiewicza (w rejonie zakładu Swisspor) w Pelplinie:
a) Prowadzenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem kompleksowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Budowa odcinka ul. Mickiewicza (w rejonie zakładu Swisspor) w Pelplinie dla której uzyskano pozwolenie na budowę nr 1.172.2022 z dnia 12.09.2023 r.
b) Wykonawca zapewni nadzór w zakresie następujących branż:
­ drogowej;
­ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
­ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
­ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
c) Koordynatorem Inspektorów Nadzoru będzie Inspektor Nadzoru branży drogowej.
d) Inspektorzy muszą posiadać stosowne uprawnienia pozwalające na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru dla danej branży:
­ Inspektor wiodący - branży drogowej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
­ Inspektor branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
­ Inspektor branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
­ Inspektor branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
e) Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedna osobę w przypadku posiadania kilku rodzaju uprawnień lub kwalifikacji.
f) Nadzorem inwestorskim objęte będą roboty budowlane, w których zakres wchodzi m. in. (szczegółowy zakres zawiera dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ):
­ roboty ziemne – wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci
­ budowę kanalizacji deszczowej,
­ budowę oświetlenia
­ budowa kanału technologicznego
­ roboty ziemne – zasypanie wykopów, wyrównanie terenu
­ budowę nawierzchni drogi - konstrukcja jezdni o parametrach wymaganych dla obciążenia 100kN;
­ wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie inspektora wiodącego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Cześć 2 - Remonty dróg gminnych:
­ ul. Marii Konopnickiej – droga gminna nr 215409G;
­ ul. Stefana Żeromskiego – droga gminna nr 215425G;
­ ul. Bolesława Prusa – droga gminna nr 215415G.
a) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem kompleksowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Remont dróg gminnych (nr 215415G - ulica Bolesława Prusa, nr 215425G - ulica Stefana Żeromskiego, nr 215409G - Marii Konopnickiej) dla których wykonano zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych.
b) Wykonawca zapewni nadzór w zakresie następujących branż:
­ drogowej;
c) Inspektor musi posiadać stosowne uprawnienia pozwalające na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru dla branży drogowej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
d) Nadzorem inwestorskim objęte będą roboty budowlane, w których zakres wchodzi m. in. (szczegółowy zakres zawiera dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ):
­ ISTNIEJĄCE JEZDNIE ULIC:
• Sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 6 cm z nadaniem
• profilu podłużnego i spadków poprzecznych.
• Ułożenie warstwy wzmacniającej z siatki z włókien szklanych przesączonej asfaltem.
• Ułożenie warstwy wyrównawczej gr. 4 cm bitumicznej z betonu asfaltowego AC16W.
• Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm bitumicznej z betonu asfaltowego AC11S.
• Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni
• jezdni takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i
• gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
• Montaż dodatkowego wpustu deszczowego wraz z przykanalikiem i włączeniem do
• istniejącej studni deszczowej w ulicy M. Konopnickiej.
­ ISTNIEJĄCE ZJAZDY NA POSESJE:
• Rozbiórka istniejących nawierzchni zjazdów z betonowych płyt sześciokątnych, betonowej kostki brukowej, płytek betonowych wraz z istniejącą podbudową.
• Rozbiórka istniejącego obramowania z betonowych krawężników i oporników.
• Wykonanie nowej podbudowy zjazdów.
• Wykonanie obramowania zjazdów od strony jezdni betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22 cm w kolorze szarym zaniżonym na 3 cm ponad poziom jezdni.
• Wykonanie obramowania zjazdów od strony posesji betonowym opornikiem 12x25 cm w kolorze szarym.
• Wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej prostokątnej 20x10x8 cm w kolorze grafitowym.
• Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni zjazdów takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
­ ISTNIEJĄCE CHODNIKI:
• Rozbiórka istniejących nawierzchni chodników z betonowych płytek chodnikowych wraz z istniejącą podbudową.
• Rozbiórka istniejącego obramowania z betonowych krawężników, oporników i obrzeży.
• Wykonanie nowej podbudowy chodników.
• Wykonanie obramowania chodników od strony jezdni betonowym krawężnikiem 15x30 cm w kolorze szarym wyniesionym na 10 cm ponad poziom jezdni.
• Wykonanie obramowania chodników od posesji betonowym obrzeżem 8x30 cm w kolorze szarym.
• Wykonanie nowej nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej prostokątnej 20x10x8 cm w kolorze szarym.
• Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni chodników takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
­ TERENY ZIELONE W GRANICACH PASA DROGOWEGO:
• Zdjęcie istniejącej warstwy humusu gr. do 15 cm na odkład przed przystąpieniem do prac remontowych.
• Zagospodarowanie terenów zielonych w granicach pasa drogowego poprzez humusowanie gr. 15 cm.
• Obsianie powierzchni zahumusowanych nasionami mieszanki traw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie inspektora wiodącego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
część 1
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
Inspektor wiodący 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia
- przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2
• Osoba skierowana do wykonywania zadania, musi w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
część 2
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
Inspektor wiodący 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia
- przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2
• Osoba skierowana do wykonywania zadania, musi w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Część 1 i 2
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie Załącznikiem nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
Część 1 i 2
1) Wykaz osób - Inspektor wiodący 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu drogi o długości nie mniejszej niż 500,0 m o nawierzchni bitumicznej o powierzchni – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy określono w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-06 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że od 15 kwietnia 2022 r. obowiązuje obligatoryjna przesłanka wykluczenia Wykonawców na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W związku z tym do oferty należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. W sytuacji braku złożenia
oświadczenia warz z ofertą, wówczas wykonawca zostanie zobowiązany do złożenia tego oświadczenia w trakcie badania
oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.