eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin"Nadzór inwestorski na zadaniu: Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie z podziałem na dwie części"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nadzór inwestorski na zadaniu: Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie z podziałem na dwie części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nadzór inwestorski na zadaniu: Budowa i remonty dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzysząca w Pelplinie z podziałem na dwie części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f0a036e-d56c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019684/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Nadzór inwestorski na zadaniu Budowa i remonty dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 - Budowa odcinka ul. Mickiewicza (w rejonie zakładu Swisspor) w Pelplinie:
a) Prowadzenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem kompleksowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Budowa odcinka ul. Mickiewicza (w rejonie zakładu Swisspor) w Pelplinie dla której uzyskano pozwolenie na budowę nr 1.172.2022 z dnia 12.09.2023 r.
b) Wykonawca zapewni nadzór w zakresie następujących branż:
­ drogowej;
­ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
­ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
­ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
c) Koordynatorem Inspektorów Nadzoru będzie Inspektor Nadzoru branży drogowej.
d) Inspektorzy muszą posiadać stosowne uprawnienia pozwalające na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru dla danej branży:
­ Inspektor wiodący - branży drogowej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
­ Inspektor branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
­ Inspektor branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
­ Inspektor branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
e) Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedna osobę w przypadku posiadania kilku rodzaju uprawnień lub kwalifikacji.
f) Nadzorem inwestorskim objęte będą roboty budowlane, w których zakres wchodzi m. in. (szczegółowy zakres zawiera dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ):
­ roboty ziemne – wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci
­ budowę kanalizacji deszczowej,
­ budowę oświetlenia
­ budowa kanału technologicznego
­ roboty ziemne – zasypanie wykopów, wyrównanie terenu
­ budowę nawierzchni drogi - konstrukcja jezdni o parametrach wymaganych dla obciążenia 100kN;
­ wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 44752,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Cześć 2 - Remonty dróg gminnych:
­ ul. Marii Konopnickiej – droga gminna nr 215409G;
­ ul. Stefana Żeromskiego – droga gminna nr 215425G;
­ ul. Bolesława Prusa – droga gminna nr 215415G.
a) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem kompleksowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Remont dróg gminnych (nr 215415G - ulica Bolesława Prusa, nr 215425G - ulica Stefana Żeromskiego, nr 215409G - Marii Konopnickiej) dla których wykonano zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych.
b) Wykonawca zapewni nadzór w zakresie następujących branż:
­ drogowej;
c) Inspektor musi posiadać stosowne uprawnienia pozwalające na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru dla branży drogowej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;
d) Nadzorem inwestorskim objęte będą roboty budowlane, w których zakres wchodzi m. in. (szczegółowy zakres zawiera dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ):
­ ISTNIEJĄCE JEZDNIE ULIC:
• Sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 6 cm z nadaniem
• profilu podłużnego i spadków poprzecznych.
• Ułożenie warstwy wzmacniającej z siatki z włókien szklanych przesączonej asfaltem.
• Ułożenie warstwy wyrównawczej gr. 4 cm bitumicznej z betonu asfaltowego AC16W.
• Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm bitumicznej z betonu asfaltowego AC11S.
• Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni
• jezdni takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i
• gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
• Montaż dodatkowego wpustu deszczowego wraz z przykanalikiem i włączeniem do
• istniejącej studni deszczowej w ulicy M. Konopnickiej.
­ ISTNIEJĄCE ZJAZDY NA POSESJE:
• Rozbiórka istniejących nawierzchni zjazdów z betonowych płyt sześciokątnych, betonowej kostki brukowej, płytek betonowych wraz z istniejącą podbudową.
• Rozbiórka istniejącego obramowania z betonowych krawężników i oporników.
• Wykonanie nowej podbudowy zjazdów.
• Wykonanie obramowania zjazdów od strony jezdni betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22 cm w kolorze szarym zaniżonym na 3 cm ponad poziom jezdni.
• Wykonanie obramowania zjazdów od strony posesji betonowym opornikiem 12x25 cm w kolorze szarym.
• Wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej prostokątnej 20x10x8 cm w kolorze grafitowym.
• Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni zjazdów takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
­ ISTNIEJĄCE CHODNIKI:
• Rozbiórka istniejących nawierzchni chodników z betonowych płytek chodnikowych wraz z istniejącą podbudową.
• Rozbiórka istniejącego obramowania z betonowych krawężników, oporników i obrzeży.
• Wykonanie nowej podbudowy chodników.
• Wykonanie obramowania chodników od strony jezdni betonowym krawężnikiem 15x30 cm w kolorze szarym wyniesionym na 10 cm ponad poziom jezdni.
• Wykonanie obramowania chodników od posesji betonowym obrzeżem 8x30 cm w kolorze szarym.
• Wykonanie nowej nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej prostokątnej 20x10x8 cm w kolorze szarym.
• Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń zlokalizowanych w nawierzchni chodników takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, obudowy zaworów wodociągowych i gazowych, kratki ściekowe ulicznych wpustów deszczowych.
­ TERENY ZIELONE W GRANICACH PASA DROGOWEGO:
• Zdjęcie istniejącej warstwy humusu gr. do 15 cm na odkład przed przystąpieniem do prac remontowych.
• Zagospodarowanie terenów zielonych w granicach pasa drogowego poprzez humusowanie gr. 15 cm.
• Obsianie powierzchni zahumusowanych nasionami mieszanki traw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 40083,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19557,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NADZORY - GL GRZEGORZ LESZMAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921352860

7.3.4) Miejscowość: STAROGARD GDAŃSKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19557,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4305,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATR SŁAWOMIR RYTLEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931137324

7.3.4) Miejscowość: TCZEW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4305,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.