Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00014021/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00026344/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku” (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Administracja Zasobów Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340888485
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowska 30
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@azk.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.azk.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e611ca71-abc0-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku” (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e611ca71-abc0-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013151/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku. Łączna powierzchnia budynków objętych usługą wynosi 127 193,65 m2. Wykaz budynków i lokali stanowią załączniki 1 i 2 do formularza ofertowego (Zał. 1 do SWZ)
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ:
"Przedmiotem usługi jest realizacja na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na konserwacji budynków oraz lokali, których wykaz stanowią załączniki do umowy, oraz na obsłudze pogotowia lokatorskiego na warunkach określonych w SWZ i w niniejszej umowie. Zakres usługi obejmuje bieżące usuwanie przyczyn awarii, wykonywanie napraw, oraz innych czynności takich jak:
1) Instalacja elektryczna i odgromowa:
- wymiana i uzupełnianie żarówek na częściach wspólnych budynków,
- wymiana uszkodzonych opraw na częściach wspólnych budynków,
- wymiana przełączników, wyłączników światła na częściach wspólnych budynków,
- usuwanie awarii na częściach wspólnych budynków,
- zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,
- wymiana wkładek topikowych w zabezpieczeniach przedlicznikowych,
- wymiana zabezpieczeń przedlicznikowych,
- uzupełnianie dekli na puszkach,
- konserwacja instalacji odgromowej i jej naprawa,
- wymiana pojedynczych puszek instalacji elektrycznej,
- dokręcanie końcówek przewodów WLZ,
- sprawdzanie przyczyny braku prądu w lokalu oraz ewentualne zabezpieczenie w sytuacji podejrzenia zagrożenia pożarowego,
- sprawdzanie wyłączników ppoż.,
- likwidacja nielegalnych podłączeń do instalacji.
2) Instalacja wodno-kanalizacyjna:
- telefoniczne informowanie pogotowia Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji we Włocławku na nr tel.: 994, lub: 54 2363954, całodobowo 600292811, o konieczności udrożnienia zewnętrznych instalacji kanalizacyjnych (z podaniem adresu, miejsca, warunków terenowych),
- potwierdzanie każdego czasu rozpoczęcia i każdego czasu zakończenia udrożniania wykonanego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, na adresy poczty elektronicznej: skasprowicz@azk.wloclawek.pl; tkoscinski@azk.wloclawek.pl, oraz obsługiwanej w godzinach
6.00–22.00 poczty elektronicznej pod adresem: dzial.sieci@mpwik.wloclawek.pl,
- telefoniczne informowanie Wykonawcy wyłonionego przez Administrację Zasobów Komunalnych do realizacji usług udrażniania kanalizacji o konieczności usunięcia niedrożności instalacji na odcinku od budynku do pierwszej studni poza budynkiem, a także bezzwłoczne poinformowanie właściwego Administratora budynku o konieczności udrożnienia zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i sposobie oraz czasie jego wykonania (zgodnie z powyższym),
- informowanie lokatorów o awariach, utrudnieniach w związku z wystąpieniem awarii i usuwaniem skutków awarii,
- udrożnianie pionów kanalizacyjnych, przyłączy i leżaków w budynkach,
- likwidacja przecieków wodno-kanalizacyjnych i wymiana instalacji do 2 mb, z wyjątkiem przecieków powstałych na skutek zamarznięcia instalacji,
- wymiana zaworów na instalacji wodociągowej od zaworu głównego do urządzeń,
- zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów.
3) Instalacja centralnego ogrzewania:
- prowadzenie kontroli dostarczanych parametrów czynnika grzewczego podawanego przez dostawcę, co najmniej raz w każdym miesiącu (odnotowanych w kontrolce),
- usuwanie przecieków na wewnętrznej instalacji c.o. od zaworów odcinających instalację odbiorczą w budynku,
- odpowietrzanie instalacji,
- zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,
- konserwacja i bieżące naprawy (w tym awaryjne) węzłów ciepłowniczych,
- obsługa automatyki pogodowej na wewnętrznej instalacji c.o.
4) Instalacja ciepłej wody użytkowej:
- likwidacja przecieków instalacji c.w.u. i wymiana instalacji do 2 mb,
- zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,
- wymiana zaworów na instalacji wodociągowej do urządzeń.
5) Instalacja gazowa:
- usuwanie przecieków gazowych na instalacji od gazomierza do przyborów gazowych,
- zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów.
6) Roboty dekarskie:
- udrożnianie czyszczaków, rur spustowych instalacji deszczowej oraz rynien, uzupełnianie rzygaczy, rur spustowych do 2 mb, również z użyciem podnośnika,
- zabezpieczanie luźnych elementów dachu stwarzających zagrożenie dla przechodniów.
7) Roboty murarskie:
- uzupełnianie tynków w miejscach napraw objętych zakresem usługi konserwacji i pogotowia lokatorskiego.
8) Roboty ślusarskie:
- uzupełnianie ubytków w barierkach,
- regulacja drzwi na częściach wspólnych,
- regulacja samozamykaczy,
- wymiana, naprawa oraz regulacja zamków w stolarce okiennej i drzwiowej na częściach wspólnych nieruchomości,
- wymiana zamków w skrzynkach pocztowych po przejęciu pustostanu (lokalu) przez nowego najemcę,
- uzupełnianie klamek i szyldów.
9) Inne prace:
- wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie pojedynczych szyb w oknach i drzwiach na częściach wspólnych nieruchomości,
- obsługa techniczna przy wejściach komisyjnych, np. rozwiercanie i wymiana zamków w drzwiach,
- usuwanie nawisów śnieżnych i sopli z dachów,
- zabezpieczanie otworów drzwiowych i okiennych w pustostanach,
- wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie brakujących wycieraczek wpuszczanych metalowych, montowanych przed wejściami do klatek schodowych.
10) W przypadku stwierdzenia awarii na odcinku przed licznikami głównymi Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia awarii gestorom sieci."
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615617,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615617,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615617,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. „HYDRO-GRZEW” Jerzy Michałowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881003906
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615617,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025."
- Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSAŻENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU WŁOCŁAWEK
- Osiedlowa Strefa Rekreacyjna "Na Południu" na terenie wokół Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 (Budżet Obywatelski 2021r.)
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi konserwacyjno-naprawcze instalacji ciepłowniczej i wodno-kanalizacyjnej w budynkach Instytutu Biologii Doświadczalnej PAN w Warszawie
- Usługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badania hydrantów w kompleksach wojskowych.
- Wykonanie w roku 2025 usług konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa
- Wymiana naboi w klapach oddymiających systemów przeciwpożarowych.
- Kompleksowe czyszczenie i dezynfekcja układów klimatyzacyjno-wentylacyjnych, wymiana filtrów zwykłych i absolutnych oraz badanie integralności i szczelności zamocowania filtrów absolutnych
- "Obsługa techniczna i konserwacja urządzeń i instalacji w budynku przy ul. Siennej 82 w Warszawie - 5 części"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.